From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

جاسوسی نظامی مجامع بین المللی

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

جاسوسی نظامی مجامع بین المللی

، برای اسرائیل محرز شده است. آنان را محاکمه کنید. کشتار مردم غزه در مساجد و پناهگاه ها، یا بیمارستان ها از دو حالت خارج نیست: یا اینکه  رژیم اسرائیل به آخر خط رسیده و:هرچه بادا باد گفته است.

 یا اینکه مجامع بین المللی، نشانی این مناطق را به: هواپیماهای نظامی اسرائیل می دهند. سازمان صلیب سرخ جهانی، سازمان ملل متحد و: سازمان کنفرانس اسلامی متهم ردیف اول هستند. زیرا آن ها وظیفه دارند هرجا، مسجد یا بیمارستان یا پناهگاهی است، به اسرائیل  گرا بدهند  تا: آن جا را بمباران کند.

 البته بد بختی این مجامع بین المللی، این است که حقوقی هم دریافت نمی کنند! و یک نوکر بی جیره  و مواجب هستند. روش آن ها این است که:هرموقع فلسطینی ها به آنان اعتماد پیدا کرده و: از آن ها کمک می خواهند، فوری ادرس را به ماموران اسرائیلی می دهند. آن ها هم ،هواپیما ها را هدایت می کنند. البته به خلبانان هواپیما گفته می شود که :این جا ها مرکز انبار مهمات و یا: پایگاه های شلیک موشک مقاومت است!

 آنها هم این اطلاعات را درست میدانند!زیرا بدون کوچکترین درنگی، در محل حاضر شده بمباران می کنند. تا مبادا نیروهای مقاومت فرصت فرار پیدا کنند. برخلاف تصور ساده اندیشان، اسرائیل اصلا مایل به ادامه جنگ نبود، بلکه این عربستان بود که با پرداخت مبالغ هنگفت، و ارسال سلاح های انبوه، به اسرائیل وعده پیروزی داد .

البته مصر هم تامین نیرو و: همچنین محاصره غزه را پذیرفت. و امارات هم بخش عظیمی از: درامد اسرائیل از نفت را تضمین کرد. در واقع هدف اسرائیل، و شرکای عرب آن ها ایران بود، ولی باید از سد غزه عبور می کردند! و بعد با کمک داعش تا مرز ایران می آمدند.         همانطور که تاریخ نشان می دهد، قصد عربستان نابودی تمام مسلمان است . ابتدا با حمله به اثار شیعه در بقیع، سعی کردند خود را در مقابل اهل سنت قرار ندهند. بعد از مدتی ناچار اسرائیل را بوجود آوردند تا: تخریب را از قبله اول مسلمین شروع کنند، و به مکه برسند.لذا در طول تاریخ 80ساله تخریب بقیع، و هفتاد ساله تخریب بیت المقدس، تا کنون هیچگاه عربستان از کمک به اسرائیل، دریغ نکرده.

    برخلاف مدعیان که می گویند: عربستان سکوت کرده اینطور نیست، سعودی ها از ابتدا با اسرائیل بودند. ولی این ها نمی خواستند باور کنند! یا پول می گرفتند که اینطور تبلیغ کنند. حتی سعودی ها به امید اسرائیل هم ننشستند! آن ها با ایجاد داعش قصد تخریب: تمام اماکن مذهبی خارج از عربستان را دارند .

 در خود عربستان هم، تمام مکان های مذهبی و تاریخی تخریب شده است . گرچه آنان مسجد پیامبر یا: خانه کعبه را هنوز نتوانستند تخریب نمایند، ولی همه صاحب نظران می دانند با: تخریب اطراف و ساخت و سازهای بی رویه، دیگر با تخریب اصلی ان فرق چندانی ندارد: در حالیکه این ساده اندیشان، از ایجاد یک کانال در صد کیلومتری تخت جمشید، فریاد سر می دهند!.

    سعودی ها اطراف حرمین را تخریب کرده اند، ولی اصل خانه کعبه را هم، قرار است داعشی ها بیایند!و با یک مانور فریبکارانه تخریب نمایند.  آللهم العن آل اباسفیان و آل سعود و آل یهود!

国际军情 

以色列已经建立。如果他们尝试了。加沙打死人的清真寺和庇护所,或医院不出来的两种状态:要么它到达以色列的结尾:风巴达说。 

 或国际社会,以解决这些地区:军用飞机到以色列。国际红十字会,联合国和伊斯兰会议组织是头号嫌疑犯。因为他们有工作的任何地方,清真寺或医院或庇护所,它是面向使以色列人在那里轰炸。 

 国际社会的苦难,是他们没有得到合法的!和饮食的仆人支付。其方法是:每当巴勒斯坦人必须信任他们,他们要以色列立即解决的人员协助。他们也有品行的飞机。然而,飞行员说,这里或弹药中心:导弹基地抗拒! 

 他们知道正确的信息,因为没有丝毫的犹豫,炸弹的当前位置。免得抵抗力量趁机逃脱。不像白痴,以色列不想继续战争,但沙特人付出了大笔资金,和一堆武器给以色列的应许之胜利。 

人员编制和课程的埃及加沙的封锁也是可以接受的。阿联酋航空也以色列的石油收入保证的很大一部分。事实上,以色列,伊朗和阿拉伯的合作伙伴,但他们必须通过加沙的障碍!然后,救援人员赶到短跑到伊朗边境。正如历史表明,沙特摧毁穆斯林。在Jannat人 - 八旗第一次攻击什叶派的作品,试着不要把自己在逊尼派面前。随后强迫以色列提出了穆斯林的第一麦加方向的破坏开始,和麦加略有下降。因此在80年的历史毁Jannat人 - 八旗,七十年毁灭耶路撒冷,到现在为止,从来没有向沙特帮助以色列,不否认。 

    不像说,他们谁不保持沉默沙特阿拉伯的索赔,沙特是第一个在以色列。但那些不愿意相信!或金钱,他们可以做广告,他们做的。沙特人甚至不希望以色列!创建短跑摧毁所有宗教场所都是沙特阿拉伯之外。 

 沙特阿拉伯在其充分的历史和宗教场所被破坏。虽然先知的清真寺和房屋的天房,但没能摧毁,但不是所有的专家认为,随着破坏和不受控制的建设,具有重大的损害没有差别:虽然这些白痴,创建通道从波斯波利斯百公里尖叫他们的头。 

    沙特正在破坏圣地,也是天房的原来的家,这个地方出非常漂亮的到来,并用欺骗手法破坏。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی