From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

ستاد تجهیز غزه

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

ستاد تجهیز غزه

با فتوای  رهبرمعظم انقلاب اسلامی در: خطبه های نماز عید فطر، و دستور رئیس جمهور محترم برای کمک به غزه ،معلوم می شود: اکنون اراده جهانی برای: این کار به وجود آمده است.و همه به چهره کریه استکبار جهانی پی برده اند. مردم می دانند که افسانه هولوکاست و قصه های حقوق بشر، همه برای خواب کردن وجدان جهانی بوده است.  اسنکبار جهانی با چهره زر ، زور و تزویر، دیگر به انتها رسیده است. سه بعد استکبار جهانی را، آمریکا به عنوان زور و: صهیونیزم به عنوان زر و: ارتجاع عرب به عنوان تزویر، شصت سال است که معرکه گردانی می کنند. آمریکا با چماق حقوق بشر جلو آمد، صهیونیست ها با افسانه هولوکاست، و اعراب  با مذاهب ساختگی وهابیت و ارهابیت  قدم جلو نهادند. البته هر سه اینها یکی بودند . یعنی اعراب ارتجاعی و: در راس آن خاندان ال سعود، همان صهیونیست ها بودند. چه در ریشه و چه در اعتقاد! آن ها یهودیانی بودند که برای کشتن مسلمان ها، لباس عربی می پوشیدند.

برخی از ساده اندیشان مانند عبدالناصر، سال ها زحمت کشیدند تا بگویند: اینها خبر از جنایات اسرائیل ندارند! واگر خبر دار شوند و به خود آگاهی برسند، کمک به غزه خواهند کرد. ولی این حادثه هرگز اتفاق نیافتاد. زیرا آل سعود، خود ش صهیونیست ها را به وجود آورده بوده و: بودجه آنان را می داد. در میان آمریکایی ها هم، فقط کسانی به قدرت می رسیدند که از: بودجه عربستان استفاده می کردند.

    البته عربستان برای کمک به اسرائیل و آمریکا، پوشش خرید سلاح را داشت. یعنی کشوری که تابحال جنگی نداشته، بیشترین سلاح را می خرید.اما در واقع ،هدف او کمک مالی به غرب و: نجات دادن کارخانجات ورشکسته اسلحه سازی بود.  و مسئولین جهان سوم هم این را باور نمی کردند! و همیشه مانند عبدالناصر به خنجر هایی که: به پشت آن ها فرو می شد، بوسه می زدند. هنوز هم سران کشورهای اسلامی، اینطور فکر می کنند یا: به نفعشان است که اینطور فکر کنند! و الا ،سازمان کنفرانس اسلامی، اصلا برای کمک به فلسطین ایجاد شد. یعنی موجودیت سازمان کنفرانس اسلامی، مبارزه با اسرائیل است. ولی همه می بینند که: هیچ گامی برای فلسطین و غزه برداشته نشد.اصرار ساده اندیشان ایرانی هم، فقط تبدیل به یک مهمانی پرخرج، در تهران می شود. و تازه اگر تبدیل به مرکز مبادله اطلاعات فلسطین، برای کشتار بیشتر نشود.

   به همین دلایل ، کمک به غزه، در درجه اول پاک کردن ذهن های الوده است! و یا کنار گذاشتن ذهن هایی که: دست از آلودگی برنمی دارند. هنوز پس از اینهمه اسناد و مدارک، دست به دامان عربستان یا سازمان ملل هستند! که آن ها کاری بکنند. ولی غافل هستند که آن ها کار می کنند! ولی به نفع اسرائیل.

به نظر ما ستاد تجهیز غزه، باید فقط با محوریت مقاومت تشکیل شود. یعنی مدیریت عالی آن، به حزب الله لبنان، مخصوصا سردار بزرگ اسلام، سید حسن نصرالله داده شود. تدارکات آن را از: سازمان صنایع دفاع ایران بخواهند،و ایران به جای مانور با فشنگ های بادی در بیابان ها، آن ها را به غزه منتقل کند تا: بیخودی اصراف هم نشود.

کمک مالی  و نیروی انسانی، باید از تمام جهان پذیرش شود. زیرا غزه اکنون به مسئله اول جهان تبدیل شده! و برخلاف تنگ نظری های بعضی که: آن را فقط مسئله اسلام میدانند، حتی یهودیان مستقل هم، به جمع مدافعان غزه پیوستند. و در داخل اسرائیل هم، حزب الله تشکیل داده اند.

چیزی که مانع کمک های مردمی می شود، ترس  سردمداران از رو شدن جنایات خودشان است! زیرا اگر غزه زبان باز کند، خیلی ها شرمنده و رسوا می شوند

在加沙动员活动 

开斋节祷告,讲道,并荣幸帮助加沙总统被称为:伊斯兰革命最高领袖的追杀令世界将呈现这项工作有,和全球傲慢的一切丑恶嘴脸已经意识到。 。人们都知道,大屠杀和人权的传奇故事,世界上所有的正在睡觉的良心。金脸,力量和欺骗全球傲慢,它已经走到了尽头。全球三大傲慢,美国作为一个力量:犹太复国主义作为金:阿拉伯反应为机,60年营战场。美国上前用棍子人权,大屠杀的犹太复国主义的神话,而与阿拉伯人建立瓦哈比主义和Arhabyt向前假宗教。然而,三人都之一。阿拉伯反动的·沙特王朝的顶部,犹太复国主义者。什么是根还是相信!那些犹太人谁杀害穆斯林,穿着阿拉伯服装。 

有些白痴一样阿卜杜勒 - 年努力,说他们不知道以色列的罪行!如果他们被告知他们的知识,他们会帮助加沙。但事件从未发生过。本·沙特,以及它们的S犹太复国主义产生的预算有他们。在美国人中,只有那些上台:沙乌地使用资金。当然,沙特阿拉伯,以色列和美国,以帮助支付购买武器。那曾经有过战争的国家,可以购买更多的武器,但实际上,他的目标是捐赠给西:铁匠是挽救破产公司。第三世界的官员不相信这个!并且总是这样匕首·阿卜杜勒·纳赛尔退缩,有人上演吻。尽管如此,伊斯兰国家的领导人这么认为:这是对他们有用,他们说这是!不久,伊斯兰会议组织,巴勒斯坦是为了帮助都没有。存在伊斯兰会议组织,争取以色列。但是,所有看有没有步骤是巴勒斯坦和加沙。敦促伊朗白痴,只是变成了一桌丰盛的酒席,是在德黑兰。如果你成为中心的信息交换巴勒斯坦,破坏罢了。出于这个原因,援助加沙,主要是为了清除污垢的心灵!或心灵的放弃了手中不被污染。所有这些文件后,仍然,求助于沙特阿拉伯或联合国!他们这样做。但不知道他们的工作!但以色列的青睐。 

我们在加沙装备的工作人员,只应根据地层电阻率上。高级管理人员,真主党在黎巴嫩,尤其是伟大的穆斯林一般,纳斯鲁拉给出。供应伊朗国防工业组织按照自己的意愿,而不是子弹机动沙漠中的风,它应该被转移到加沙地带:无端浪费任何时间。 

资金和人力资源,应被接纳为整个世界。加沙,因为现在的世界已经变得!而不像一些理论严密,它仅考虑了伊斯兰教的问题,甚至是独立的犹太人,加沙主张结合在一起。和以色列境内,真主党形成的。 

是什么阻碍了援助的人,不敢面对自己的罪行的领导人!如果语言是打开加沙,很多人都抱愧蒙羞。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی