From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

وقتی که علامت ها، جای دیگر را، نشان می دهند!

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

وقتی که علامت ها، جای دیگر را، نشان می دهند!

در اقتصاد، بیکاری ده درصدی قابل رفع نیست. یعنی اگر همه مردم شاغل باشند، بازار کار و: عرضه و تقاضا مختل می شود. شما وقتی به چهارراه مراجعه می کنید، هیچ کارگری برای کار وجود ندارد! هیچ شرکتی دایره استخدام نخواهد داشت. و استخدام تعطیل می شود.هرکس در هر شغلی دارد، درجا می زند و هیچ پیشرفتی هم وجود نخواهد داشت. انگیزه از دست دادن شغل، و نگرفتن دستمزد، همه بی رنگ می شود .

رکود هم همینطور است، همیشه رکود بین بخشی، لازمه پیشرفت است. یعنی ما نمی توانیم مشتری دائم برای: کفش دست دوز یا گالش داشته باشیم. بطور طبیعی مردم وقتی به کفش بهتری می رسند، آن را می خرند و کفش قبلی، مشتری خود را ازدست می دهد.

   کارخانجات هم همینطور هستند، باید پوست بیاندازند. اینکه ما شصت سال است به دمب: ایران خودرو چسبیده ایم، این خطرناک است. خطرناک تر از آن،این است که آن را شاخص صنعت ایران نامیده ایم. یعنی پیشرفت های ایران، در زمینه صنایع دیگر همه نادیده گرفته می شود! و صنعت ما در شرکتی تعریف می شود که:حتی بعد از شصت سال، یک خودروی ملی واقعی تحویل نداده است.

    این است که اگر این کار خانه تعطیل شود، کارخانه های بهتری به وجود می اید. همانطور که پول این کار خانه را داده اند و: هزاران شرکت دیگر را ثبت و: بهره برداری شخصی می کنند. بنابراین ادعای تورم یا رکود، یا رکود  تورمی یا بیکاری و غیره! فقط برای بالابردن رانت های شخصی همان افراد است .

   خواهش ما این است که: دولت و تیم اقتصاد آن، بجای اینهمه شعار های تخیلی، همان روند حمایت از صنایع دانش بنیاد، یا جدید را ادامه دهند. لگذ زدن به کارخانه های مرده، هیچ چیز را عوض نمی کند. غصه بیکاری کارگران آن ها را هم نخورید! شما بچه شهرستانی هستید نمی دانید که: این کار گران ظاهرا بیکار، چند شغل در کنار آن دارند و: بیمه بیکاری هم می گیرند!

     تازه اگر واقعا بیکار باشند، در شرکت های جدید، حقوق های بیشتری می گیرند. مگر پاکسازی و تعدیل شده های بانک ملی، برایشان بد شده؟ هرکدام یک بانک زده اند و: با بانک ملی رقابت می کنند! و واقعا اگر به فکر بیکار ی هستید، بیمه کارگاه های زیر زمینی و خانگی را آزاد کنید. ببینید چه لشکر عظیمی، که شما فکر می کنید بیکار هستند، در زیر زمین ها از ترس بیمه، خود را بیکار معرفی می کنند.

بچه تهرانی ها آنقدر زرنگ هستند که: برای دور زدن  خالی بندان شهرستانی، که میخواهند یک شبه از همه جلو بزنند، فیلم بازی کنند. و بعد هم خودشان بیایند و: اشتباه ها را اعلام کنند. مثل آن کسی که شنیده بود: در تهران پول پارو می کنند! آمده بود، در اولین قدم جلوی پایش، دوهزار تومانی سبز شده بود! گفته بود امروز وقت ندارم، خسته ام از فردا!

واقعا طرح های اقتصادی یک شبه، آن هم خارج از گود همین است. شما را بازی می دهند. مثلا همینکه به سوریه حمله شد، و داعش تشکیل حکومت داد، همه سرو صدا راه انداختند که: در میانمار کشت وکشتار می شود، بروید آنجا! حالا هم که غزه بمباران می شود، آدرس داعش و حمله دوهزار نفری به کربلا را می دهند.

البته اینکه دوهزار نفر، به کربلا حمله کنند، باز هم ساخته خودشان است. ولی برای انحراف افکار از: مسئله اصلی...   

当符号,其他地方显示出来! 

在经济学中,10%的失业率仍没有解决。也就是说,如果所有的人都有就业机会,劳动力市场:供给和需求受损。当你看到路口有没有工人上班!没有一家公司会聘请一个圆。就业闭幕。任何人有任何工作,在任何地方,不会有任何进展。动机,失去工作,或未能支付,都是无色的。 

因此,它是经济衰退,经济衰退的部门间总是需要进步。我们不能为普通的鞋子或拖鞋有手工制作的。通常,当人们获得更好的鞋,鞋子前面买的话,你的客户端失去。该工厂也是要投的皮肤。六十年,是我们的尾巴:伊朗Khodro的已连接,这是危险的。更危险的是,我们把它叫做行业的指数。在其他行业的发展,都被忽略!我们的行业和公司的定义如下:即使经过六十多年来,已交付一个真正的国家车辆。也就是说,如果它是一个度假别墅,也有更好的工厂。你有钱在这所房子和成千上万的其他唱片公司:他们的个人利益。因此,赔付通胀或衰退,或滞涨或失去工作!只是为了提高租金以私人身份。我们要求政府及其经济团队,而不是这么有想象力的口号,作为知识型产业,新的或持续的支持。 LGZ下来枯死的植物,不会改变任何东西。别担心,失业工人,这也!您是郊区的孩子不知道是谁这个显然失业的工人,更多的工作是在它旁边:他们得到失业保险!如果你真的是刚刚失业,新公司法将更多。除清洁和国家银行调整,是坏的呢?这些银行与国有银行的每一个竞争!而且真的,如果你想失业,家庭保险现场地下释放。看到一个庞大的军队,你以为你是失业,地下生怕保险,他们推出了自己失业。 

德黑兰家伙非常聪明,免费车辆绕过城市,谁不想出人头地的伪影戏。然后他们来错了,他们宣布。像那些谁听说过在德黑兰有大量的金钱!排在首回合前,2000美元是绿色的!当有人告诉我,今天,明天累! 

真正的经济计划过夜,因此被排除在外。你可以玩。一旦这种攻击叙利亚,短跑形成了政府,所有的噪音,在文化缅甸首都推出的是你去哪里!现在,加沙被轰炸,短跑地址和攻击的卡尔巴拉是2000人。 

两千人,卡尔巴拉袭击的过程中,他们仍然是他自己的。但误导公众舆论,主要问题...

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی