From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

تعلیق وظایف رئیس مجلس و: رئیس جمهور عراق.

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

تعلیق وظایف رئیس مجلس و: رئیس جمهور عراق.

به نظر می رسد مسعود بارزانی، از موقعیت پیش آمده درعراق، برای عقده گشایی یا کشور گشایی، استفاده می کند. آنها در ایران هم بودند این نقشه را، برای ایران داشتند تا هم: رئیس جمهور از بین خودشان باشد! و ایران را اداره کند .هم، سفره ای جداگانه داشته باشند! و شعار آن ها این بود:آزادی بو ایران، خودمختاری بو کوردستان!

   حالا که از حسن نیت مردم عراق، سوء استفاده کرده و هم، رئیس جمهور عراق را تعیین و: هم اقلیم کردستان را توسعه داده و:تجزیه می کنند، باید مجازات شوند.آن ها اخیرا اسکناس هایی هم،چاپ کرده اند که کردستان بزرگ، یعنی استان آذربایجان غربی و نخجوان را، هم از ایران جدا کنند و: مایملک خود قرار دهند.

    البته فقط کردها نیستند که در عراق، خواهان تجزیه هستند، بلکه سنی ها و قبایل غیرشیعه هم، با پیوستن به داعش برای: تشکیل دولت اسلامی عراق و شام، عملا همان کار کرد ها را می کنند.

تقسیم قوای سه گانه بین این ها، برای جلوگیری از تجزیه عراق بود! ولی دیدیم که به تجزیه عراق انجامید. دولت مرکزی حتی قادر نیست داعش را از بین ببرد، چه رسد به مقابله با کوموله، در اقلیم کردستان. یعنی از ابتدا این سیاست غلط بود. حتی در لبنان هم همینطور است .یعنی اگر شیعیان، با اینکه اکثریت هستند، کوتاه نیایند لبنان نیز عملا تجزیه شده است.

سیاست یکپارچگی عراق  و لبنان هم، باید مانند ایران و دیگر کشورها باشد. هندوستان با داشتن بیشترین قبایل، دارای یکپارچگی است. ولی افغانستان حتی با دو قبیله: پشتون و هزاوه نمی تواند کنار بیاید . دلیل آن این است که به: مسئله قومیت فراتر از ملیت اهمیت داده شده است.

گرچه تعیین مرز ها توسط سازمان ملل، از اول اشتباه و: براساس تجزیه بیشتر بوده است. آن ها همین هدف را داشتند که:کشور بزرگ ایران را به 175کشور کوچک تقسیم کنند! و اداره آن را به سازمان ملل بسپارند.

لذا، تنها راه وحدت همه کشورهای :حوزه تمدنی ایران است. و باید که مسئله قومیتی را کنار بگذارند.

بهرحال در شرایط فعلی، پیشنهاد راه حل برای حفظ یکپارچگی عراق، لغو وظایف رئیس جمهور و: رئیس مجلس تا ایجاد ثبات در کشور است. در غیر اینصورت، حضور فواد معصوم در کاخ ریاست جمهوری، به معنی افزایش جاسوسی ها و: تقویت دستگاه تجزیه طلبی بارزانی است.زیرا بارزانی از وی تعهد گرفته: تا تمام اخبار و اطلاعات ارتش عراق و: دیگر مراکز حساس را برایش مونیتورینگ کند.

به همین سیاق ، حضور اسامه النجیفی، در مجلس عراق مانند کاردی است که: ازپشت به تن ملت عراق فرو کردند. زیرا مرکز تصمیم گیری آن ها موصل است، وآن ها نیز چیزی جز جاسوسی از وی نمی خواهند . در تجمع روسای قبایل و: مخالفین در اردن نیز، این تصریح شد که وی باید :مدافع داعش در حکومت عراق باشد! و اطلاعات لازم را برای تسخیر بغداد، در اختیار بگذارد.

مسئله وقتی غامض تر می شود که بدانیم، بارزانی گفته: ما روی داعش اسلحه نمی کشیم! و دولت را در مقابل آن کمک نمی کنیم. و این نشان اتحاد شوم برعلیه دلت مرکزی، از سوی اقدام مشترک بارزانی و البغدادی است. 

任务暂停议会和伊拉克总统。 

看来,马苏德巴尔扎尼,这种情况发生在伊拉克,伊朗,或为解决复杂的器官用途。他们是在图形中,是对伊朗拥有互总统!伊朗和手柄。太多,有一个单独的表!他们的座右铭是:自由的伊朗,自治的库尔德斯坦! 

   现在,伊拉克的好人,和虐待,伊拉克总统:库尔德斯坦还开发:分析,他们应该受到惩罚,他们也有一些注意事项最近发表在库尔德斯坦有很大的即,西阿塞拜疆纳希切万和同样来自伊朗和隔离:他们的财产。 

    它只是没有库尔德人在伊拉克,要求分析,还的时间逊尼派和什叶派部落,为参加短跑:建立伊拉克和叙利亚的伊斯兰国家,几乎是同样的工作。 

三个部门之间分配,以避免伊拉克解体!但我们看到,导致伊拉克的分裂。中央政府甚至没有能够杀死短跑,更不用说处理日Komala,在库尔德斯坦。这个政策的开始是错的。即使是在黎巴嫩,太。即什叶派,与广大,实际分析是一个短暂的等待黎巴嫩。 

在伊拉克和黎巴嫩,伊朗和其他国家的整合政策应该是这样。印度是有最大的部落,用诚信。不过,即使在阿富汗的两个部落:普什图Hezaveh不能来。其原因是,该问题超越国籍,种族是重要的。 

虽然联合国的边界,第一个错误:进一步的分析是基于。他们有一个共同的目标:伟大的伊朗民族分成175个小国!并委托其管理联合国。 

因此,要团结所有国家的唯一途径:伊朗文明区。而且种族应该被搁置。 

然而,在当前形势下,提出了一个解决方案,以维护伊拉克的完整性,和总统已取消的任务:以稳定该国议会。否则,万森‧契斯福阿德在总统府,增加智力和加强分离装置是巴尔扎尼巴尔扎尼,因为他承诺:所有新闻和信息的伊拉克军队和其他敏感中心监控他。 

同样地,奥萨马·本·AL-Nujaifi的存在,伊拉克议会就像是心动过速,这是伊拉克人民的落后。摩苏尔,决策的中心,而且它也绝不是他们不会监视他。部族领袖的聚会:在约旦反对,就规定他应该:伊拉克政府捍卫短跑!和征服巴格达必要的信息可以给。 

这个问题变得更加复杂,当我们考虑,巴尔扎尼说:枪不杀我们,短跑!而政府不会帮助它。展会团结反对中央,巴尔扎尼和Al-Baghdadi的联合行动的险恶心脏的。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی