From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

حالا وقت: نابودی اسرائیل است

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

حالا وقت: نابودی اسرائیل است

شهر ها خالی شده و: فرودگاه ها و بندر ها پر است از: اسرائیلی هایی که دیگر نمی خواهند در: تل آویو و حیفا، اشکول و یا حتی در شهرک های صهیونیستی جدید التاسیس باشند. سربازان اسرائیلی از جنگیدن با حزب الله خسته شده و: از مقاومت هم وحشت دارند. فرماندهان نظامی به خبرنگار ماهین نیوز گفته اند که: نیروهای مقاومت مانند نیروهای حزب الله می جنگند! و ما قادر نیستیم با آن ها مقابله کنیم. زیرا تمام یادگیری های ما قدیمی بوده و از فنون جدید اطلاعی نداریم.

گنبد آهنین، کارایی خود را ازدست داده و: موشک های یک تنی، ترسی به دل نمی اندازد. حتی دیگر بمب فسفری هم، فلسطینی ها را نمی ترساند.

ستاد جنگ خاورمیانه هم، با اینکه محرمانه بوده ولی، اطلاعات آن به دست نیروهای مقاومت افتاده است. اکنون نیروهای مقاومت برخلاف حماس و محمود عباس، میدانند که کلیه حملات اسرائیل به دستور: مستقیم عربستان و با: پشتیبانی مالی سران عرب هست . آن ها میدانند که آمریکا ظاهر قضیه است، جان کری به دستیار خود گفته است که: اسرائیل و عربستان، ما را در گرداب جدیدی انداخته اند! و خودشان کنار ایستاده اند.

در این ستاد، مدیریت عالی یا فرماندهی اصلی، به عهده عربستان گذاشته شد. زیرا آمریکا و انگلیس ادعا کردند: در جنگ با اعراب تجربه عربستان بهتر است. لذا تا موقعی که حماس، و یا دیگر گرو ه های جهادی و غیر جهادی، به عربستان به عنوان یک دوست ساکت نگاه کنند. همیشه شکست می خوردند. چون نمی دانند از کجا می خورند! نمونه آن الحاق بخشی از: نیروهای حماس به گروه داعش بود،که در بسیاری از جاها ، شهدای فلسطین را هم،با پرچم داعش دفن می کردند!

محمود عباس به عنوان بازوی اسرائیل، برای ایجاد تفرقه و جنگ روانی عمل می کند. استراتژی عباس ابتدا: تفرقه بین مردم نوار غزه با کرانه باختری و: فلسطینی های داخل سرزمین های اشغالی است. سپس ایجاد دشمنی فلسطینیان با: ایران ، حزب الله لبنان و دولت سوریه است. لذا نیروهای مقاومت باید: به دنبال وحدت ملت فلسطین و: حامیان مقاومت باشد.

بازوی دیگر اسرائیل، ژنرال سیسی رئیس جمهور نظامی مصر است. وظیفه او در درجه اول، از هم پاشیدن مقاومت است. چنانچه در مصر تجربه نابودی: تشکیلات اخوان المسلمین را دارد. ژنرال سیسی علاوه بر ان، با تسلط بر گذرگاه ها، مخصوصا گذرگاه رفح، به دنبال یافتن عقبه مقاومت، در درستیابی به موشک ها است. وخوشبختانه تا کنون نشانی از: لجستیگ مقاومت، مخصوصا از محل استقرار موشک ها، به دست نیاوردند.

   اما آمریکا حکم انبار لجستیک و: تدارکاتی جنگ اسرائیل علیه غزه را دارد. که با انعقاد قرارداد های میلیاردی، دائما در حال ارسال سلاح به خاورمیانه است. خوشبختانه در این زمینه، برعکس اسرائیلی ها، مقاومت توانسته به تمام منابع دستیابی داشته باشد. مقاومت میداند که سلاح های آنان، در دست اسرائیلی ها است! و به این جهت نیازی به بودجه وامکانات ندارند، و فقط باید بتوانند این سلاح ها را، از اسرائیلی ها تحویل بگیرند!

در این میان نقش سازمان ملل، بسیار خائنانه است یعنی: وظیفه دارد تا تحت پوشش: سازمان و مجامع بین المللی، بیمارستان ها و پناهگاه ها را شناسایی، و به توپخانه اسرائیل گزارش دهد. تا آن ها این مراکز را بمباران کنند.

    لذا با رو شدن دست همه این جنایت کاران، امروز روزی است که مقاومت فلسطین، با توکل به خدا، حملات زمینی را گسترش داده، و تا سقوط کامل تل آویو کار را ادامه دهند. 

现在时间:消灭以色列 

城市是空的:机场和港口是充满以色列不再在特拉维夫和海法,埃什科尔,甚至新成立的以色列城镇都有。以色列士兵的战斗与真主党累阻力的恐惧。马欣新闻军事记者说,抵抗运动像真主党势力的战斗!而我们无法对付他们。因为我们所有的人都老了,学习新的技术不知道。 

铁穹,无效和导弹吨,心脏也不害怕。更加磷弹,巴勒斯坦人不要吓唬他们。 

中东冲突的工作人员,但与机密信息有抵抗力量。现在,尽管哈马斯和阿巴斯的抵抗运动,知道的命令和直接所有阿拉伯以色列袭击:财政支持阿拉伯国家领导人。他们知道,美国有外观,约翰·克里说,他的助手:以色列和沙特阿拉伯,我们已经推出了新的漩涡!和他们站在旁边。 

工作人员介绍,高级管理人员或关键的命令,负责沙特铺设。美国和英国宣称战争与阿拉伯半岛的阿拉伯人更好的体验。因此,除非哈马斯和在王国作为一个朋友其他圣战和非圣战组织保持安静。吃了总是失败。因为他们不知道去哪里吃!联手短跑哈马斯组,这是在很多地方,巴勒斯坦烈士,埋藏着国旗短跑的例子! 

阿巴斯是以色列的手臂,挑拨和心理战的作品。 A.第一战略:约旦河西岸和加沙地带之间的鸿沟:巴勒斯坦人在被占领土。建立一个巴勒斯坦的敌人:伊朗,黎巴嫩真主党和叙利亚政府。我们必须抵制的力量下,巴勒斯坦人民的统一和:支持者可以抵抗。 

另一只手臂以色列军方总裁,总思思埃及。他的职责主要是爆阻力。如果破坏经历了埃及穆斯林兄弟会。一般思思此外,与总线主控,特别是拉法过境点,其后阻力亚喀巴,从而实现火箭。幸运的是,筹备至今的强度,导弹尤其是位置,不准备出手。 

   但美国的仓库和物流:供应以色列对加沙的战争。合同百亿,不断发送武器的中东地区。幸运的是,在这种情况下,不像以色列,电阻是能够访问的所有资源。知道自己的武器的实力,以色列人!因而不需要资金的可能性,只是为了能够让这些武器,以色列接管! 

联合国的作用,这是相当诡谲的任务包括:国际组织,医院和收容所,识别和报告给以色列炮击。他们是如此由这些中心轰击。 

    于是举起手来所有这些罪犯,今天是一天,巴勒斯坦抵抗,信靠上帝,扩大地面袭击,并继续在特拉维夫崩溃的工作。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی