From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

برنامه ریزی انعطاف پذیر.

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

برنامه ریزی انعطاف پذیر.

شبهای قدر گذشت و در سه شب، برنامه و بودجه یکساله هرکدام از ما بسته شد! شب اول: تعیین، شب دوم تایید، و شب سوم امضا گردید. از آنجا که خداوند دوست دارد: کار ها را از مجاری تعریف شده انجام دهد(ابی الله ان یجری الامور الا باسبابها) لذا، در برنامه ریزی سال، از خود ما هم نظرخواهی می کند. در این سه شب در های آسمان باز است. و ملائکه در رفت و آمد هستند. از یکطرف دعاهای مومنان را بالامی برند. و از طرف دیگر رزق و روزی مردم را، به زمین می آورند.

اما فقط همین نیست . یعنی برنامه ریزی قطعی انجام می شود، برای اینکه هرکس وظیفه خود را بداند، و روزی خود را مشاهده کند و: براساس آن حرکت کند. اما اگر تجدید نظری لازم باشد،  از سوی ما و: نیز از سوی خداوند، امکان پذیر است. برخی گفته اند که شب بیست و هفتم ماه رمضان هم، از لیالی قدر حساب می شوند. و بازماندگان یا تجدید نظر خواهان:و اصلاح طلبان، میتوانند در این شب عزیز نیز، از درگاه خدا بخواهند تا: هرچه نیکوست در سرنوشت آنان بگذارد.

حتی برخی نیمه شعبان، یا روز عرفه را هم مهم دانسته اند. و این به معنی آن است که: درب اسمان باز است و:دعای مردم و خواسته آنان به خدا عرضه می شود. خداوند هم مورد عنایت و توجه قرار می دهد.

در برخی روایات است که هرهفته نیز، پرونده اعمال انسان مورد بررسی قرار می گیرد. و شب های جمعه، روزی هفته بعد تقدیر می شود.و این انعطاف پذیری برنامه ریزی خدا، برای انسان یا انسان برای خودش را نشان می دهد. پس در یک چارچوب کلی: طرح و برنامه انسان برای کل عمر (هزار ماه) در: شب قدر تعیین می شود.

ولی این طرح میتواند، مورد باز نگری قرار گیرد. و انسان در روزها و ساعات ، زمان های مشخصی میتواند: در خواست تغییر یا بهتر شدن آن را داشته باشد. مثلا گفته شده که سحر خیزی، یکی از موارد ازدیاد رزق است. یعنی خداوند متعال چنین مقرر فرموده که: در ابتدای هر روز نیز اجازه دهد، تا شخص برای همان روز خود تصمیم بگیرد. به همین دلیل است که حضرت علی ع فرموده است:آفتاب هرگز مرا خواب ندیده است.

یعنی ایشان هر روز صبح، بیدار بوده و زندگی را با بیداری آغاز می کرده است. نه مانند بسیاری از افراد که، تا بعد از طلوع آفتاب هم در بستر خوابیده اند. بعد انتظار افزایش امکانات خود را دارند. به این صورت هم بیان شده که: حتی روزی هر روز، همان صبح تقسیم می شود. و به کسانی که خواب مانده اند، حداقل تعیین شده کلی داده می شود.

این برنامه کلی ، سالانه ، هفتگی و روزانه، بیان اهمیت اختیارات و خواست انسان است. که معمولا به نام دعا گفته شده است . در دعا ما از خدا، هرچه دلمان بخواهد طلب می کنیم. یعنی پیشنهادات کلی، سالانه و هفتگی یا روزانه خود را، به خدا عرضه می داریم و: ایشان آن ها را بررسی و مواردی که: به نفع ما باشد را، تایید و ابلاغ می کند.

مجری این امور هم حضرت میکائیل است. که رزق و روزی مردم به وسیله ایشان :و ملائکه زیر دستشان و: اراده انسان انجام می شود. قوه مقننه یا در واقع برنامه ریز خدا هم، حضرت جبرائیل است که به کمک: وحی و عقل، یعنی دستور خدا و خواست انسان، این برنامه ها را به ترتیبی که گفته شد، تهیه و  تدوین می کند.پس ازتدوین و ابلاغ، نوبت بازرسی یا رسیدگی به: چگونگی حسن اجرای آن ها است. که این هم به عهده حضرت اسرافیل است! که بعنوان فرمانده  و رئیس قوه قضائیه خداوند،به کمک وجدان  انسان ها می آید.  

灵活调度。 

更晚了三个晚上,安排在每年的财政预算,我们关门了!第一夜:测定,证实了第二个夜晚和第三个夜晚签署。这是因为神爱从预定义的信道()做的工作,所以计划年度,我们自己的意见。三夜在开放的天空。和天使是在上下班。单人双人秘录是信徒的祷告。和其他人的规定,地球会。 

但不仅如此。明确的规划完成,因为每个人都知道自己的职责,并遵守其规定,并根据运动。但如果上诉是必要的,我们的手:上帝之手是可能的。有人说,斋月的第二十七届夜里,是如何支持他们的帐户。幸存者或上诉:和改革者,也可以在夜间被高举,向上帝祈祷,问:什么是好把自己的命运。 

一些沙班,或阿拉法当天也很重要。这意味着:门是开着的,天空:公众祷告,求神向他们提出。上帝给的考虑和重视。 

在本周的一些传统,案件现正由人类活动的影响。周五晚上,这一天将在下周兑现。,神的灵活调度,男人还是男人展现自己。经过一个总体框架:计划为人类的整个生命(千月)在夜间,是确定的。 

但这个计划,审查应该是。而该男子在时间的天数和小时可以在请求中指定,或者会更好。它就像一个神奇的生育能力,是大量养料之一。那全能者使下令,在每一天的开始可以让一个人自己决定在同一天。正是由于这个原因,伊玛目阿里说:太阳从来没有见过我睡着了。 

他每天早上意味着,醒来和生活的觉醒已经开始。很多人不喜欢,所以日出后,他们在撒谎。增加后的资源预期。在这种情况下,它指出:即使是一天,每一天,分为上午。而对于那些谁已经睡着了至少一个整体确定。 

人的欲望和权力的整体每年,每周和每日的重要性。它通常被称为祷告。我们祈求上帝让我们的心,因为我们所追求的。一般建议,每年和每周或每天,我们向上帝:他是检讨,这是我们的优势,获得批准。 

迈克尔是他那个时代的执行人。通过他的人的规定:根据与天使和手:人的意志完成。立法或实际规划真主,先知加布里埃尔一直帮助:神圣的智慧,神与人指挥的意志,程序,这是说要准备然后制订及传达的序列,移视察或调查:如何好是它的性能。它也假定他的E!作为指挥官的司法与行政,主,是帮助人类良知。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی