From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

ماهواره و حجاب

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

ماهواره و حجاب

راه کار حجاب اسلامی، فقط از طریق ماهواره قابل حل است. خرید ماهواره ها، چندان گران هم نیست. شاید بودجه یک عملیات نیروی انتظامی را بدهیم، بتوانیم یکی از این ماهواره های معاند را خریداری کنیم! یا به عنوان بودجه حمایتی پرداخت کنیم، تا بجای تبلیغات بر ضد حجاب، ابزاری برای تبلیغ حجاب شوند.

  جالب بودن کار این جا است که: اگر این ها از سوی جمهوری اسلامی حمایت شوند، شگردهایی دارند که یک روزه، همه مشکلات بدحجابی حل می شود! امروز در یاهو صحنه هایی از: افطار و رمضان و حجاب زنان پخش می شد، که بسیار گیرا و جالب بود.و دیگر، زنان محجبه با دیدن این صحنه ها، از کار خود ناراحت نخواهند بود! ضمن اینکه بد حجاب ها و بی حجاب ها هم، می بینند که چه صحنه های زیبایی به وجود می آید.

شگرد های محجبه شدن غربی ها، مایه غرور و شادی و حترام است. صحنه هایی از این کار آن ها، در اخبار سیما نشان داده می شود، که شادی آور و الهام بخش است. بسیاری از این ماهواره ها و حتی فیلمسازان، با اندک توجهی به راه راست می آیند. در ابتدا آن ها به فکر تداوم کار خود هستند، و تداوم کار آن ها به بودجه بستگی دارد. وقتی از جای مشخصی بودجه نمی گیرند، معنی اش این است که دنبال اسپانسر هستند.

حالا اسپانسر هرچه بگوید، آن ها رعایت می کنند. حتی رادیو دولتی های انگلیس و آلمان ، یا بنگاه های سخن پراکنی و: یا بخش های فارسی زبان رسانه ها، همه نیاز به اسپانسر و حامی مالی دارند. کافی است یکبار، فقط یکبار بطور آزمایشی هم شده، به یکی از این شبکه های معاند بودجه حمایتی پیشنهاد شود. می بینید که همه چیز برعکس می شود. اما دو مانع اساسی در این زمینه وجود دارد: که قابل رفع است. یکی اینکه عده ای می گویند: بجای دادن بودجه به شبکه های معاند، به صدا و سیما بدهیم و: آن را تقویت کنیم.این درست نیست، زیرا صدا و سیما بودجه و جایگاه خود را دارد. و نمی تواند جای همه را پرکند. دوم اینکه برخی ها تصور می کنند، خیلی بودجه می خواهد!ولی آن هایی که دستی بر آتش دارند، میدانند گاهی با حداقل پرداختی، میتوان به نتیجه رسید. زیرا مهم، بودن در کنار آن ها و: حمایت کردن آن ها است. بنده خود درچند مورد، اسپانسرینگ بودم و میدانم که: دنیای یک کلاغ چهل کلاغ است. کاری که با یک میلیون جمع می شود، ادعا می کنند ده میلیون نیاز است! و بعد واسطه اسپانسر ها، هر کدام چهل درصد می خواهند! یک دفعه می بینید با صد میلیون! یک کار یک میلیونی انجام شده است.یعنی اگر واسطه ها حذف شوند، بخودی خود با کمترین هزینه میتوان: اسپانسر همه ماهواره های فارسی زبان شد.برای روشن شدن اثر ماهواره باز هم، از تجربیات خودم بگویم: که مدتی در میدان هفتم تیر، حسابدار مزون ها و تولیدی ها بودم! بهترین مدل لباس شب، یا رسمی و یا حتی چادر و مانتو، همان هایی بود که شب قبل، مجری یا خواننده ماهواره به تن می کرد! یعنی طراح های ماهر، فقط کارشان این بود که، شب پای ماهواره بنشینند! و چند یاد داشت بردارند، یا فیلمی را ضبط کنند. صبح زود طرح همان لباس، روی میز چرخ کار ها بود! و تا ظهر نشده در تمام مانتو فروشی ها، توزیع شده و خریدار ها هم با ذوق و شوق آن ها را می خریدند! چون آن ها هم دیشب ماهواره را، تماشا کرده و مدل لباس را پسندیده بودند!   

卫星和面纱 

解决伊斯兰面纱,只能通过卫星来解决。订购的卫星,是不是太昂贵。预算可能会给警察行动,大家都来买这些卫星的敌人之一!或作为预算支持的付出,而不是对宣传的面纱,面纱可以成为宣传的工具。这是令人兴奋在这里工作:如果这些受到保护,IRI,是技术有一天,所有坏的盖头问题就解决了​​!今天在雅虎的场景:开斋节斋月和妇女的面纱播出,这是一个非常引人注目的,有趣的,而其他的面纱的妇女看到这些场景,他们的工作不会失望!同时盖头或没有盖头,也看到有美女在现场。 

由西方人,自豪和喜悦和尊重的来源含蓄的伎俩。这项工作的场景,它会显示在电视新闻中,令人振奋和鼓舞人心的。许多这些卫星,甚至电影制片人,很少有通知会以正确的方式。起初,他们认为他们正在继续他们的工作,工作经费继续依赖于它。如果资金不到位的某些,它意味着赞助商正在寻找。 

保荐人说,他们得到尊重。需要波斯,还是媒体,赞助商和赞助商的部分:即使英国和德国公共广播电台或广播事务委员会。只有一次,只有一次,甚至试探性地进入这些网络之一,提出以支持预算顽固。正如你所看到的,一切都是相反的。但在这种情况下,有两个主要障碍:即是可移动的。首先,有人说,而不是持不同政见者的网络给钱,广播给它加强。,这是不正确的,因为电视有自己的预算和时间表。不能填满所有空间。第二,有些人认为,将是对火非常的预算!手,但谁知道那些连最低还款额,就可以得出结论。重要的,因为,作为他们身边,支持他们的是。我有多少你的仆人,我知道自己阳气承办单位:四十乌鸦的世界是一个乌鸦。什么是百万,千万的总和,声称他们需要!而中介机构的赞助商后,每40%的希望!你看到了一百万元,在下一个时间!工作已经完成一百万意味着,如果中介机构将被淘汰,本身尽可能低的成本:。波斯语卫星将赞助所有需要澄清卫星的效果再次,从我的经验,他说,虽然在哈夫特蒂尔广场,会计师我MAISON和产品!最好的模式礼服,或正式,甚至帐篷和大衣,作为曾经的前一天晚上,遗嘱执行人或卫星歌手穿的!熟练的设计师,那只是他们的夜晚卫星脚坐!并采取了几个音符,或电影来记录。一大早同一设计的衣服跑步者在桌子上!直到中午和运动衫在所有的销售,分销和客户也买了它的热情!由于卫星昨晚,辛迪看着,这是很好的!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی