From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

ناخود آگاه فرو خفته

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

ناخود آگاه فرو خفته

براساس طرحی از روانشناسی فروید، انسان دارای ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه است . ضمیر خود آگاه انسان به: زمان حاضر مربوط می شود ولی، ضمیر ناخود آگاه به دوران کودکی و: خاطراتی که انسان ظاهرا به یاد ندارد.که همیشه رفتار او را تحت کنترل دارد. به نظر می رسد رفتار جمعی انسان ها هم، چنین باشد یعنی تاریخ یک جامعه در ذهنیت آن، آثار ماندگاری دارد که گاهی، جامعه متوجه آن نیست.

یکی از این آثار، مصرف زیاد یا اصراف، در زندگی ایرانیان است. بنابر آمار وزیر نیرو، در نماز جمعه امروز تهران،در ایران مصرف آب یک و نیم برابر و: مصرف برق دو برابر متوسط جهانی است.

این آمار در همه زمینه ها هست. یعنی در مورد غذا و دارو ، میوه و سبزیجات ،غلات و وسایل شخصی و غیره. و تاکنون کسی نتوانسته، علت این همه اصراف ایرانیان را، به درستی درک کند. و قابل درک هم نیست مگر از طریق: روانکاوی اجتماعی و با دستیابی به ذهنیت تاریخی ایرانیان.

ایران در زمان جنگهای  جهانی اول و دوم بیطرف بود. یعنی رضاخان اعلام کرد که: ایران بی طرف است ولی، بی طرفی نادیده گرفته شد و: به بدترین شکل از سوی قوای: متحدین و متفقین، مورد حمله و کشتار قرار گرفت. تا مدت ها، به دلیل وابستگی به انگلیس، از سوی آلمان ها اشغال شد. بعد به اتهام گرایش به آلمان ها، از سوی روسیه اشغال شد. و سال ها هم انگلیس، در ایران جولان داد.

یکی از آثار اشغال ایران، توسط روس وانگلیس ، آلمان و آمریکا در این ایام، آن بود که کلیه ذخایر غذایی ایران نابود شد. قحطی و گرسنگی چنان برایران فشار آورد که: جمعیت 28میلیونی ایران به 14میلیون کاهش یافت. در این دوران، مردم برای یافتن غذا به بیابان ها می رفتند! و براثر خوردن علف های مسموم، کشته می شدند.

انگلیس تمام انبار های گندم را، برای نیروهای خود می برد. و اگر با مقاومت مردمی روبرو می شد، آن را آتش می زد. نان به قدری کم بود که: صف های طولانی در برابر نانوایی ها بسته می شد. و اگر کسی نان می گرفت، محال بود تا خانه آن را سالم ببرد. آب آشامیدنی همه آلوده به اجساد و: کشته ها بود . حصبه و وبا هم از ایرانیان قربانی می گرفت.

    این وضعیت تا چند سال قبل از: انقلاب اسلامی ادامه داشت.با قیام 15خرداد برعلیه کاپیتولاسیون، آمریکا مجبور شد تحت عنوان طرح مارشال، مقداری مواد غذایی برای ایرانیان بفرستد.ولی مردم به قدری گرسنه بودند که: آن ها مجبور بودند موادغذایی را، با هلیکوپتر بین مردم پخش کنند، بعد هم حق توحش می گرفتند!

به علت از بین رفتن همه نهاده ها، دیگر از گندم و برنج ایران، خبری نبود و برنج و مرغ آمریکایی، جایگزین آن شد. ولذا با این مصیبت های وارد شده، مردم دچار عقده کم مصرفی شده بودند. بعد از انقلاب اسلامی که تولید داخلی، قدرت پیدا کرد مردم از ترس: بیاد آوردن چنان روزها، حریص شدند و همیشه بیش از حد، خرید و انبار می نمایند.

این حرص در خرید و مصرف را، نسل جدید درک نمی کنند، ولی از نسل قدیم یاد می گیرند. و همیشه تصور می کنند: این آخرین لقمه نانی است که می خورند!و این همان ضمیر نا خود آگاه تاریخی ایران است که: علت اصراف کاری و: مصرف زیاد را بیان می کند

躺着昏迷不醒 

根据弗洛伊德的心理学,人意识到自己的自我和潜意识的方案。男人的意识的头脑:但是目前来讲,童年潜意识的:人的记忆似乎不记得了,但一直都在他的行为控制。看来,人类的集体行为,这样是有持久的影响,有时社会根本没有意识到一个社会的心态。 

其中的一个作品,消耗和浪费,伊朗人的生活。根据能源部部长,今天是星期五祈祷在德黑兰,伊朗半倍的水消耗:消耗功率的两倍,全球平均水平。 

这个数字是在所有方面。食品和药品,水果和蔬菜,全谷类和其他个人物品的情况下。到目前为止,还没有人因为所有的垃圾伊朗人正确理解能力。并且不会被理解,除非通过:社会心理和查阅历史伊朗的心态。 

伊朗是中性的世界战和二战期间。汗宣布伊朗是中性的,但中立性被忽略了:最坏的部队:轴心国和同盟国,被攻击和屠杀。长期如此,由于对英国的依赖,被德国占领。之后,据称德国的倾向,是由俄国占领。多年的英语,在戈兰。 

占领伊朗,俄罗斯,英国,德国和美国在这个时候,是所有的粮食供应被摧毁。于是,他被迫2800万到1400万饥饿伊朗的人口,分别为。在这个时代,人们会去寻找食物在沙漠!而造成吃草中毒,死亡。 

小麦英国的整个股市删除其部队。如果你面临着普及性,它没有火。面包是如此之低,排长队在面包店前被关闭。如果有人拿着面包,这是不可能把它健康的家。所有被污染的水体:被杀害了。伤寒和霍乱受害者是波斯人。在这种情况下,几年前伊斯兰革命持续15 Khordad的起义反对投降,美国是根据马歇尔计划,食品伊朗人发送量被迫的,但每个人都太饿了,他们有:。他们有食物,有直升机谁是后来被残暴的人! 

由于各种因素,比小麦和大米,鸡肉和米饭,但美国的其他损失,它被替换。因此,灾难来临,人们从脱水和低功耗的痛苦。在国内生产的伊斯兰革命后,恐惧的持续走强:召回这样的日子里,是贪婪的,总是过多,采购和仓库的生产率。 

订单的贪婪和新一代不知道,但是,从老一代学习。我一直以为这是最后一块面包吃,和心灵史的工作浪费下意识的事业和消费反映高。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی