From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

ترکیه دروازه آسیا است

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

برخلاف روسیه، که همه مساحت آن در آسیا است ولی، خود را اروپایی می داند! از ترکیه انتظار می رود که: دروازه آسیا باشد. البته این امید موقعی تقویت شد که ابتدا، اروپا از پذیرفتن ترکیه به عنوان عضو، خود داری کرد و اکنون هم که ترکیه به: فرهنگ اسلامی برگشته، خودش مایل نیست که به نوکری اروپا برود. 

هرچند که اروپا هم دیگر، اروپای قدیم نیست و: مزیتی بر آسیا ندارد.

شاید امروزه به مدد اسلام، ترکیه قوی ترین اقتصاد را نسبت به بسیاری از: کشورهای اروپایی داشته باشد . ایران اسلامی که زمینه ثروت تاریخی آن، با ترکیه مشترک است در دوران انقلاب اسلامی، بالاترین کمک های اقتصادی را به ترکیه نموده است . یزرگترین مرز ترانزیتی زمینی ایران، از این کشور بوده و کالاهای اروپایی و ترک، همه از این جا وارد ایران می شدند.


دربسیاری از موارد، ترکیه در حد رقابت با ایران رسیده است . زیرا به دلیل موضوع تحریم اقتصادی، دسترسی ایران به منابع مالی و تولیدی: بیرون از مرز ها محدود به همین ترکیه می شده. وترکیه توانسته از این واسطه گری، سود های سرشاری را ببرد.  ایران هم از این جهت ناراضی نبوده است. زیرا بجای سو استفاده دشمنان، بالاخره مردم دوست و برادر ترکیه، این سود ها را می بردند.

سفر اخیر رئیس جمهور اسلامی ایران به ترکیه، و انجام قرارداد های: تا سقف 30میلیارد دلار درسال، نشان می دهد ظرفیت های زیادی: در این زمینه وجود دارد. اما ایران بیش از آنکه به دنبال حذف سود های ترکیه باشد، بدنبال تعامل با مردم آن جا است. زیرا مردم ترکیه سد بزرگی در مقابل: زیاده خواهی های غرب از نظر فرهنگی است . شاید اولین بار زنان مسلمان را، در ترکیه بی حجاب کردند و: از آنجا به حملات خود علیه: اسلام سازمان دادند.

ترکیه در این زمینه سال های سختی را گذرانده است. و باید در آینده با چشمان باز حرکت کند. یکی از ضعف های ترکیه، حکومت نظامیان بر مردم است. به طوری که از این لحاظ ،کمتر از مصر نیست. آن ها مدت ها افراد مذهبی و فعال را، از بین می بردند ولی اکنون، به راحتی نمی توانند این کار را انجام دهند.

فلسفه مهم ارتش ها در: کشورهای اسلامی همین است. زیرا غرب دارای ایدئولوژی مشخصی نیست، بلکه فقط بر اساس تضاد با اسلام، راه خود را دنبال می کند. بنابر این هرکس با اسلام مخالف است، در سایه حمایت غرب یا: بهتر بگوییم در سایه حمایت ارتش های: کشورهای اسلامی است.

   البته یکی دو ارتش را می توان استثنا کرد. ارتش ایران از جمله ارتش هایی بود که: با مردم به سرعت به تعامل رسید. تاحدودی ارتش سوریه و بخشی از: ارتش لبنان و عراق هم همینطور هستند . ولی فراموش نکنیم، هنوز ارتش عراق به ارتش آمریکا، جواب قطعی نداده و هنوز، منافقین ایران به راحتی می توانند: در عراق رفت و آمد کنند! در حالیکه زائران ایرانی، در زندان های ارتش آن هستند.

   در سوریه نیز گرچه اخیرا، تحولات شگرفی در ارتش آن صورت گرفته، ولی هنوز آن را بدنه ارتش نمی توان نامید. زیرا ورود نیروهای داوطلب، این خاصیت را به ارتش داده تا: با مردم هماهنگ تر باشند. در لبنان می بینیم که: هنوز حزب الله در ارتش جای ندارد. و هنوز ارتش، حزب الله را یک نیروی مسلح: نسبتا غیر قانونی می داند.

    بنابراین اگر اوج و حضیض، برای ارتش های جهان اسلام بدانیم: اوج وابستگی ارتش به غرب،  در ارتش مصر و لیبی تجلی می کند. و حضیض آن که، یعنی کمترین ارتباط را باعناصر دشمن داشته باشد، در لبنان و سوریه است. کشور هایی مثل پاکستان و ترکیه،یا حتی اندونزی در یک کشمکش دائمی هستند.  

احکام اسلامی در بین این ارتش ها جایی ندارد. مثلا طبق فتوای امام خمینی ره، تراشیدن ریش حرام است. حتی تراشیدن مقداری از: ریش هم مانند تمام آن حرام است. ولی کدام ارتش این را انجام می دهد؟

ظهور طالبان در پاکستان، به همین دلیل است. آن ها احکام اسلامی را بدون فقهای شیعه می خواهند، لذا برخی از احکام را عمل می کنند تا برای: برخی دیگر آن توجیه داشته باشند.

  در ارتش ترکیه هنوز حجاب اسلامی معنی ندارد. و ریش گذاشتن مردان اصلا جای بحث ندارد. و این علامت اولیه تحولات در: عقاید ارتش است. در ارتش اسلام، باید قران اساس کار قرار گیرد. ولی کدامیک از این ارتش ها، چنین عمل می کنند؟

   اگر کسانی هم مومن باشند، باید بدون لباس و در: گوشه و کنار نماز بخوانند. شاید هنوز هم نماز خواندن، برای آن ها ممنوع نباشد، ولی به عنوان یک تمرد از: اصول نظامی به حساب می آید . همین چند وقت پیش، بسیاری از افسران ارتش ترکیه، فقط به دلیل جلسات قرانی و نماز خواندن، اعدام شدند  اما، جرم آن ها دقیقا اعلام نشد.

از نظر ارتش ترکیه و دیگر ارتش های منطقه، کشتن شیعیان یک امر واجب است! واگر برخی آن راواجب ندانند، حداقل حق ارتش می دانند تا: مانع نفوذ این نوع افراد در: بدنه ارتش شوند. و اغلب آن ها را به عنوان: تروریست یا کودتاچی دستگیر و، سر به نیست می کنند.

  لذا ترکیه برای انجام رسالت خود، که سرمشق دیگران هم خواهد شد، نیاز به بازنگری در مقررات ارتش، بر اساس اصول اسلامی دارد.تا بتواند: خیانت روسیه به آسیا را جبران کند.  

土耳其是通往亚洲到欧洲。

与俄罗斯不同,整个区域,s是在亚洲,但他们说他们Europian认为自己!土耳其预计:网关亚洲。这个愿望得到了加强,当第一次在欧洲不接受土耳其成为会员,而现在拒绝土耳其:伊斯兰文化又回来了,他不想去欧洲勤杂工。

然而,其他欧洲,老欧洲是不是和优势,而不是亚洲。

也许今天,多亏了伊斯兰教,土耳其的最强的经济比许多欧洲国家都有。伊朗伊斯兰关于它的历史财富,是一家合资的土耳其 - 伊斯兰革命,具有最高的经济援助土耳其。伊朗最大的陆地边境的欧洲中转货物和离开该国,而所有这些都纳入到伊朗。

在许多情况下,土耳其已达到的竞争水平。由于经济制裁的问题上,伊朗获得财政资源和生产土耳其的边框之外,是非常有限的。土耳其赢得了中介,丰富将受益。因此,伊朗不太满意。而不是因为虐待对手,土耳其的所有朋友和兄弟之后,他们的利润做。

伊朗总统最近访问土耳其,与合同:高达30美元一年十亿,显示了在这一领域的巨大潜力存在。但伊朗,而不是寻求去除利润在土耳其,在那里寻求与公众。因为土耳其人民对大型水坝:西方的文化过激行为。也许是第一个穆斯林妇女在土耳其亮相:组织对伊斯兰教的攻击。

土耳其在一个困难的一年的背景下已经过去了。而且必须走向未来睁大眼睛。一个土耳其对人民军事统治的弱点。所以,在这个意义上说,是小于埃及。这是漫长而活跃的宗教人士,但现在被破坏,不能轻易地胜任。

哲学在伊斯兰国家的军队是一样的。西方的意识形态不仅是基于与伊斯兰教的冲突,追求他的方式。因此,任何人谁与伊斯兰教不服的,西方的主持下,或者不如说,陆军的主持下:伊斯兰国家。

   不过,例外情况可以进行两军的。伊朗军方包括陆军是,是与人迅速的互动。叙利亚军队和黎巴嫩军队和伊拉克的程度也有同感。但不要忘了,还是伊拉克军队,美国军队,并没有明确的答案,伪君子伊朗可以轻松地:前往伊拉克!伊朗朝圣者在监狱,军队说。

   在叙利亚近日,戏剧性的变化发生在军队,但它不能被称为军人住房。检查志愿部队,陆军拥有此属性:人们都比较融洽。我们在黎巴嫩看到:真主党仍然是在军事的地方。然而军队,真主党的武装力:而认为是非法的。

    因此,如果波峰和波谷,伊斯兰的军队要知道:对西军峰的依赖,陆军表现在埃及和利比亚。和低谷,最低的相关性Banasr敌人,黎巴嫩和叙利亚。国家,如巴基斯坦,土耳其,印尼或永久性斗争。

伊斯兰教在军中没有位置。例如,根据伊玛目霍梅尼的追杀令,剃须是被禁止的。有些人甚至剃了胡子,因为它禁止所有。但是,这是什么军队?

塔利班在巴基斯坦的兴起,这就是为什么。什叶派伊斯兰教法学家会没有它,所以一些行为的一些其他理由的规定有。

  有没有在土耳其军队还没有一个伊斯兰头巾。它甚至没有跟男人和他们的胡须。在军事学说此症状的变化。伊斯兰教的陆军,古兰经应该是基础。但这些军队,这样的行为?

   如果这些都是信徒,无衣,祈祷身边。它仍然为他们祷告并不被禁止,但作为一种军事原则的考虑。不久前,许多土耳其军队的,只是因为可兰经和祷告会,被用于犯罪执行,它刚刚宣布。

土耳其军队和该地区的其他军队,杀死什叶派是必须的!有些人不知道,如果它是必要的,至少要考虑军事:防止这些类型的个体:身体军事。其中大部分为恐怖分子逮捕或政变,不要把头。

  土耳其履行其使命,使其树立一个榜样给别人进行评审是基于伊斯兰原则军队的规则。具有:出卖俄罗斯向亚洲进行补偿。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی