From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

نقش امام زمان در انقلاب اسلامی

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

نقش امام زمان در انقلاب اسلامی

شاید اگر هدایت های داهیانه امام زمان نبود، الان کشور ایران هم مانند اغلب کشورها ،یا سلطه جو بود یا سلطه پذیر. زیرا از یکسو ایران به لحاظ استقرار مکانی، وژئو پلیتکی، خیلی مهم است و هم از نظر: ثروت و نعمت های خدادادی . با تمام توطئه ها و دسیسه ها برای: تجزیه کردن و کوچک کردن ایران، همین مقداری هم که باقی مانده ، دارای بالاترین ظرفیت تولید ثروت در جهان است!

    گلوگاه اقتصاد جهان یعنی خلیج فارس، در دست ایران است و نیمه شمالی و:مرغوب آن به ایران تعلق دارد. درحالیکه نیمه جنوبی آن هم به ایران تعلق داشته است.  اما همین هم برای دنیا مهم است، بهترین نقاط شمال خلیج فارس، متعلق به جمهوری اسلامی ایران است و ضلع جنوبی آن، به شش کشور تقسیم شده اند!آن ها حتی با ایجاد شورای همکاری هم، نتوانستند به توانایی های ایران برسند.

    نه تنها الان، بلکه ما شواهدی داریم که در زمان امام خمینی ره، نیز امام زمان ع کمک های خود را به طرق مختلف، به انقلاب اسلامی ایران انجام می داده است. هیچکس باور نمی کند یک کشور تازه انقلاب کرده، از هم گسیخته و نا همگون در: خط سیاسی اول انقلاب اسلامی، بتواند در برابر یک ارتش منظم بعثی، که از سوی همه ابر قدرتها حمایت می شده، ایستادگی کند.

صدام حسین در سال 1359قرارداد 1972الجزایر را، در تلویزیون عراق پاره کرد و: دستور حمله به ایران  را صادر نمود و گفت: بقیه حرفهای خود را در تهران خواهد زد! نوچه او، منافقین هم،در پایان جنگ تحمیلی، همه اعضا خود را جمع کرد و: با نام عملیات چلچراغ گفت: از مهران به تهران می رویم!مهران، شهر مرزی ایران با عراق بود، و تهران، پایتخت جمهوری اسلامی ایران که: امام خمینی در آن زندگی می کرد.

واین اظهار نظر ها بدون کار کارشناسی نبود. یعنی آن ها مواد مصرف نکرده بودند که: در حالت هپروت این سخن ها را بگویند، و تمام نیروهای خود را به دم تیغ بفرستند . آن ها دقیقا بر اساس فرمول های ریاضی و: برنامه های نظامی کار کرده بودند. اما چه چیزی مانع پیروزی آن ها شد؟

   شاید خیلی ها بگویند این: رهبری امام خمینی ره بود، ولی خود ایشان بارها اعتراف کرده بود که: این ها کار خدا است و: امام زمان ع در این امور دخالت دارد. حتی وقتی خرمشهر آزاد شد، امام خمینی نفرمود: آن را سپاه آزاد کرد یا: به کمک ارتش و مردم آزاد شد. بلکه فرمود: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

   زیرا در هر عملیاتی که ارتش، به خود می بالید شکست می خورد! نمونه آن چهار عملیات اولیه به: فرماندهی بنی صدر است که: از تاکتیک های پیشرفته کلاسیک نظامی، بهره برد ولی دشمن این تاکتیک ها را، از او بهتر می دانست و یا: در اختیار او می گذاشتند.

سپاه و بسیج هم سازماندهی نداشتند، براساس حس میهنی و مذهبی ،جان خود را به کف گرفته و: به کوچکترین اشاره حمله می کردند و: در دام دشمن گرفتار می آمدند. شهدای های وسیع بسیجی و سپاهی بود که: دشمن در بوق و کرنا کرده بود و می گفت: ایران از موج انسانی یا دیوار گوشتی! برای دفاع استفاده می کند.

بی تجربگی و پر تجربگی، در دفاع مقدس باهم همتراز بودند! چه ارتش که دارای: بالاترین نیروهای ورزیده کلاسیک بود، وچه شهید چمران و دیگران که، فقط میتوانستند سلاح سبک در دست بگیرند. اما چیزی بود که همه این ها را هدایت می کرد. کار به جایی رسید که ایران وارد عراق شد و: جزیره فاو را تصرف کرد.

      در این موقع امام خمینی اعلام کرد: ما به حق خود رسیدیم و دیگر نباید: جنگ را ادامه دهیم.کاسه از آش داغتر ها گفتند: امام اشتباه می کند ما که رفته ایم، باید تا بغداد برویم! ولی نتیجه این تمرد هم، شهدای وسیع در عملیات های والفجر بود. عاقبت همان ها، مانند جنگ نهروان تقصیرها را گردن نگرفتند و: برعلیه رهبری شوریدند. در جنگ نهروان نزدیک بود که: مالک اشتر معاویه را به درک واصل کند، ولی فرمان امام علی را، اطاعت کرد و بازگشت. ولی اینها اطاعت نکردند!

اگر با این ها بود، شلم شوربایی که درست کرده بودند، مملکت از دست رفته بود. اما باز اینجا کمک های امام زمانی بود که: با اینهمه اختلاف پیروزی را به: اردوی جمهوری اسلامی ایران هدیه کرد!

   در همان موقع جوک ساخته بودند! به این مضمون: یکی از رهبران کمونیست شوروی سابق،که به ایران آمده بود، مسلمان شده بود؟ گفتند چرا مسلمان شدی گفت: من رفتم دیدیم امام خمینی ره، حرفی می زند ولی هاشمی حرف دیگری می زند! می دیدم تا: قبل از راهپیمایی ها همه می گفتند: ما شرکت نمی کنیم ولی روز راهپیمایی، همه می آمدند؟و هرکس راه خودش را می رود. لذا فهمیدم یک خدایی هست که: این مملکت را نگهداشته است!

   فقط در دوران انقلاب اسلامی نیست که: ایران به کمک امام زمان اداره می شود.اصلا صاحب اصلی آن، امام زمان است. بلکه در تمام دوران اینطور بوده است. آیا چه کسی این همه شیعیان را، در طول تاریخ از دست بنی عباس! غرب و شرق نجات داده است؟ درست است که علمای اسلام بوده اند، ولی آن ها همگی خود را جانشین: امام زمان و تابع دستورات ایشان، می دانستند.

این امراز زمان غیبت ایشان، توسط چهار نفر بطور رسمی و علنی، هدایت می شده، که آن ها را نواب اربعه می گویند. و بعد هم که امام زمان عج، ارتباط رسمی خود را قطع کرد، فرمود: علمای امت جانشینان من هستند و: در مسائل و مشکلات خود، به آن ها مراجعه کنید. و این دستور مستقیم ایشان است. 

扎曼阿訇在伊斯兰革命中的作用

或许,如果伊玛目扎曼不明确引导伊朗,现在伊朗,大多数国家一样,将成为主要或主导或可逆的。因为一方面是由于财富和上帝赐予的祝福方面建立空间和地球Pvlytky,非常重要的。与所有的阴谋和阴谋为:分析小和伊朗,同样的金额仍为创造财富是世界上容量最大的!

    世界经济波斯湾的瓶颈,是在伊朗和北半部的手:它的质量属于。而南半部已经属于伊朗。但它也是世界重要的,属于伊朗及其南侧北波斯湾的最好的部分,在全国分为六个!他们甚至一起工作与安理会未能达成伊朗的能力。

    不仅是现在,但我们有证据表明,在霍梅尼,伊玛目作为他以各种方式捐款时,伊朗伊斯兰共和国有许多工作要做。不能相信没有人有新的国家,破坏性的,异构的第一次政治革命,反对正规军可以复兴党,这是所有大国的支持,还能站立得住。

阿尔及利亚条约于1972年萨达姆·侯赛因1359年,伊拉克电视台段和指挥下令对伊朗的攻击,称德黑兰将您剩余的职业生涯!他的门生,伪君子,也在战争结束后,其所有成员的总和,并与操作名称吊灯迈赫兰说去德黑兰!迈赫兰,伊朗和伊拉克边境城镇和首都德黑兰,伊朗伊斯兰共和国:霍梅尼在里面住过。

这个评论是不是没有专家的工作。他们没有做药的状态Hprvt说这些话,并把所有的力量,尾骨。正是基于数学公式和程序是军事。但是,什么是阻止他们赢?

   很多人可能会这样说:伊玛目霍梅尼的领导,但他一再交待给她,这是神的工作:伊玛目马赫迪是参与这些事情。当他被解放霍拉姆沙赫尔,伊玛目说,兵团释放或释放,以帮助军队和人民。相反,他说,霍拉姆沙赫尔解放了神。

   因为在任何军事行动,自傲失败!例如,四种基本操作:巴尼萨德尔,先进的战术,军事经典的领导者,但花了敌人的战术优势,更好的他或她知道或:把在他的处置。

伊朗伊斯兰革命卫队和巴斯基基于爱国和宗教感情举办,从他们的生活的底部:进攻陷入陷阱未来敌人的一丝半点。广泛动员军队烈士敌人有小号,说伊朗人海或墙上的肉!国防用途。

全经验不足缺乏经验,被排列在一起的神圣!是古典训练军队有什么用最高的力量,无论是沙希德和其他人,只能得到一个轻武器。但是,这一切将导致。那里有个工作,伊朗和伊拉克:一汽半岛抓获。

      此时,霍梅尼宣布我们自己的权利,我们应该不再战争继续下去。汤热碗告诉伊玛目已经出了问题,我们应该去巴格达!但这次叛乱的结果,烈士valfajr广泛开展业务。续集中,如颈部,不是尼赫鲁的错:反对反抗的领导。战斗是非常接近尼赫鲁:铝马利克阿斯塔提交的理解,但伊玛目阿里的指挥,服从并返回。但他们不听!

如果这是一个真正的大满贯Shvrbayy谁失去了在这个国家。但这里是援助的伊玛目:但胜利的边缘:伊朗提供部落!

   笑话是在同一时间做!谁曾来伊朗苏联共产党领导人之一的主题,是一个穆斯林?你为什么说穆斯林说:我看到了霍梅尼,什么也不做,但谈哈希米人这么做!我以前所有的行走前,说:我们不参加示威一天,然而,来到一切,每个人都要用自己的方式?所以,我意识到有一个上帝,一直这个国家!

   不仅是伊斯兰革命期间:伊朗阿訇援助管理。不拥有它,是伊玛目。它已经像这样所有的时间。难道这一切什叶派谁,在巴尼阿巴斯的历史!西部和东部已经得救了吗?这是事实,伊斯兰学者都被他的继任者,但所有的人:伊玛目马赫迪了解了这些命令。

这一次,他的缺席,由四个正式公开,由四个纳瓦布驱动再说吧。然后,伊玛目马赫迪,结束了正式的关系,他说,是我的继任者和社区领袖在他们自己的问题,看看他们。这就是他的命。


  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی