From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

نقش حضرت زینب س، در انقلاب اسلامی

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۸ ق.ظ | ۰ نظر

حزب الله و سوریه مدیون حضرت زینب س هستند! سوریه به عنوان سومین کشوری که: صاحب حزب الله می شود ، نقش اهل بیت علیهم السلام را برجسته تر کرد. و بشار اسد نشان داد که: ارزش های زینبی بهتر از غرور تکفیری ها است. وقتی فریاد کلنا عباسک یا زینب برپا می شد کسی نبود که: از ته دل دوست نداشته باشد که: او هم عباس زینب باشد.

   شاید آرزوی همه عزیزان الهی از انبیا ، اولیا و ائمه، فراگیری و جهانشمولی اسلام بوده است . یعنی وقتی که حضرت نوح ع 950سال تبلیغات و: دعوت به دین کرد، کسی به ایشان رای نداد و یاران او تا 80نفر بیشتر نشدند، آیا ارزو نداشت که بیش از این باشند؟ ایشان با هر قرن تبلیغ، فقط یک نفر را جذب کرد ، مطمئنا اگر روزی ببیند که بیش از دو میلیارد، یعنی مسلمان و مسیحی ، کلیمی وزرتشتی او را می شناسند و: به اواحترام می گذارند، آیا خوشحال نخواهد شد؟

اگر  عیسی مسیح ع که سالها در: شهر های مختلف رفت و: نهایتا تنها چند تن از حواریون، برای او باقی ماندند، اگر امروز ببیند که همه جهان، او را می شناسند و به ایشان احترام می گذارند، چه دعایی خواهد کرد؟ و اگر موسی کلیم الله یا: محمد رسول الله به میان ما برگردند، چه خواهند گفت؟

انقلاب اسلامی ایران، در یک تعامل زیبا با جهان امروز، کاری کرد که تمامی انبیا و اولیا الهی، آرزوی آن را داشتند . آن ها در واقع زحمت کشیدند برای چنین روز هایی، و اکنون نتیجه زحمات خود را می بینند.

الان دنیا می بیند که یک میلیارد و نیم مسلمان، از پیامبر خود همچون جان عزیز شان دفاع می کنند. یا مسیحیان عالم همینطور، حتی بوداییان و زرتشتیان و دیگر ادیان نیز، بی احترامی را بر این عزیزان روا نمی دارند.

   البته تعداد اندکی سودجو یا فرصت طلب هستند که: گاهگاهی تک مضرابی می زنند و: بر پیامبران الهی، سخنان زشتی می گویند. ولی تاریخ آن ها را به عقب رانده، و هر روز آن ها، رسواتر می شوند.

امروز دغدغه انقلاب اسلامی، دیگر حمایت از انبیا الهی نیست، زیرا که همه دنیا بیدار شده اند و: چنین اسائه ادب و حملات ناجوانمردانه را، تحمل نمی کنند. دیگر هیچ دیوانه ای نمی تواند: قران را آتش بزند یا بر علیه پیامبر اسلام، کتاب بنویسد و یا کاریکاتور بکشد.

    ولیکن امروز،این اهل بیت پیامبر هستند که: مورد خشم کفار و منافقین قرار گرفته اند.  تکفیری های جهان، هیچگاه برعلیه پیامبر حرفی نمی زنند! زیرا جرات این کار را ندارند. لذا خشم خود را برعلیه خاندان پیامبر، مخصوصا دختر ایشان و فرزندان آن، متوجه کرده اند.

تخریب بقیع، آغاز این حرکت بود و: قرار بود در طی هشت سال، هیچ نشانی از خاندان پیامبر باقی نماند!سیصد آثار باستانی زمان پیامبر، مانند کوچه بنی هاشم در مدینه، با خاک یکسان شدند و: بعد هم با صدور تکفیری ها، برای تخریب حرم امام حسین ع و: بقیه امامان اقدام کردند . البته مردم عراق و ایران، مانند مردم مدینه و مکه، بی غیرت نبودند لذا نگذاشتند که: این مقبره ها تخریب شود،و اثار باستانی از بین برود.

آن ها ناچار به سراغ: نسب های درجه دو رفتند. مقبره عمار یاسر را مورد تهاجم قرار دادند! ولی موفق به ادامه نشدند .تا اینکه به سراغ حضرت زینب س رفتند .حضرت زینب س نوه دختری پیامبر اسلام است. یعنی فرزند فاطمه سلام الله است. ایشان در کودکی مادر گرامی خود را از دست داد. در نوجوانی بود که به: عقد عبدالله جعفر در آمد اما، شرط ازدواج او بنا بر گفته پدرش، حمایت از امام حسین ع بود. در سال 50هجری، پدرش امام علی ع را، در حالی که فرق سرش در مسجد، به ضرب شمشیر دشمنان، خونی شده بود از دست داد. بعد از ده سال، برادرش امام حسن ع را مسموم دید. و داغ پدر و مادر را فراموش کرد! اما در کربلا بود که: برادر دیگرش امام حسین ع را شهید کردند، او پیام آور انقلاب کربلا شد.

گرچه حضرت زینب س در کربلا شهید نشد، ولی آثار جراحات جسمی و روحی کربلا، باعث شده تا شهیده محسوب شود. اما آثار این عزیز زهرا، به همان روز ها تمام نشد . بارگاه ایشان در مصر و سوریه، محل مراجعه دوستداران و شیعیان بود . تا اینکه تکفیری ها خواستند: این نعمت را از شیعیان بگیرند.

جنگ سوریه را، اگر در یک کلمه خلاصه کنیم، باید بگوییم :فقط قصد آن ها تخریب زینبیه بوده است. اما دیدیم که حتی مقبره ایشان هم، در عصر فضا و قرن بیست و یکم! معجزه کرد. و چنان انسجامی در ملت سوریه به وجود آورد که: باعث شکست آمریکا ، اسرائیل و عربستان شد. صهیونیسم ، امپریالیسم و ارتجاع عرب دست در دست هم داشتند. و اکنون با پیروزی بشار اسد، تمامی نقشه های آنان بر باد رفت. گرچه آنان به این سادگی دست بردار نیستند، و ممکن است ترورها و یا کشتار های جدیدی را، سازماندهی کنند ولی، جهان آن ها را شناخته است.

امروز دیگر نه تنها کسی نمی تواند، به پیامبر توهین کند بلکه، حتی خاندان مطهر ایشان هم، در حاشیه امن الهی قرار دارند. آن طور که قران فرموده «انما یرید الله لیذهب عنکم الرجس اهل البیت و یطهرکم تطهیرا»اراده خداوند بر ان قرار گرفته که: در قرن بیست و یکم و: در عصر موشک و ماهواره، شما اهل بیت را پاک و منزه ،و در حاشیه امن قرار دهد.

 

哈兹拉特扎伊纳布SA伊斯兰革命中的作用


真主党和叙利亚非常感激哈兹拉特扎伊纳布山!叙利亚第三国:真主党是比较突出的角色给Ahlul的​​Bayt。巴沙尔·阿萨德表明Z值逐出教会胜于虚荣。当哭或成立是不是心脏之一,是不是这样的:他是扎伊纳布阿巴斯。


   或许每个人都希望上帝的先知,家长和伊斯兰教的阿訇是包容性和普遍性。当先知诺亚由于广告950:邀请院长,谁没有投票给他和他的同伴被80余人,我也没心思要超过这个?他提拔的世纪,引得只有一个,你一定可以看到,两个以上的十亿一天,穆斯林,基督教,犹太教和拜火教认识她,尊重她,你也不会开心?


如果耶稣基督在不同城市的年去了。最后,只有少数的弟子,因为他仍然是整个世界今天看到你,他们尊重他知道什么是祷告会做什么?如果摩西和穆罕默德的真主安拉拉苏尔我们之间来了,我说什么才好?


伊朗伊斯兰革命,与世界一个美丽的互动,所有上帝的先知和家长希望他们有什么事情。在其拥有的这些天,现在看到你的努力的结果努力。


它认为,因为他们捍卫自己的亲爱的生活世界一个半十亿穆斯林先知。或基督教世界,太,连佛教徒和琐罗亚斯德教徒,和其他信仰,不尊重,没有对这些事务的许可。


   然而,很少有批发商或者是机会主义者,他们偶尔也会挑人:先知说丑话。但它推回其日期,而每一天,他们更暴露出来。


今天,伊斯兰革命的关注,不再支持,因为世界正在觉醒的神圣先知:这是侮辱和懦弱的攻击,无法容忍。无不是疯了焚烧可兰经或可能对伊斯兰教的先知,写了一本书,或采取的卡通。


    但今天,先知:不信道者和伪君子之怒者。世界逐出教会,永远不要说对先知的东西!因为他们不敢。所以他们对先知的家人,尤其是他的女儿和他们的孩子的愤怒,已被发现。


Jannat人 - 八旗,这一运动的开始拆迁:它被放置在过去的八年里,没有一丝仍然是先知的家庭!百年古先知,像巴尼哈希姆街麦地那,是电平与地面发出的禁教后,伊玛目侯赛因的AS的神社和阿訇其余的被破坏作用。伊拉克和伊朗人民,为麦加和麦地那的人,无力的都没有,让墓葬的破坏,古文物消失。


他们必须知道:人的血统等级。亚西尔·阿马尔的墓入侵!但他并没有继续下去。直到他们才知道哈兹拉特扎伊纳布SA的。伊斯兰教的先知哈兹拉特扎伊纳布山的大女儿。上帝是赫兹的儿子。他失去了他亲爱的母亲的孩子。在青少年谁签约阿卜杜拉贾法是他的婚姻状况,据他的父亲,伊玛目侯赛因被支持。在今年50啊,伊玛目阿里的父亲,而他在清真寺头皮,剑的敌人,血液丢失。十年后,看到弟弟伊玛目哈桑AS中毒。热和家长算了!但是,这是在卡尔巴拉:伊玛目侯赛因,沙希德还有兄弟,他是卡尔巴拉革命的使者。


它是烈属,在卡尔巴拉哈兹拉特扎伊纳布SA,但卡尔巴拉的烈士的生理和心理创伤是用来被考虑。但这个亲爱的扎赫拉的影响,日子一样。他在埃及和叙利亚圣地,被咨询者的球迷和什叶派。直到逐出教会问:祝福他们什叶派。


如果叙利亚冲突概括为一个词,我们说这只会Zeinabieh被摧毁。但我们看到,即使是他的墓,太空时代,而二十一世纪!奇迹。这样一来,叙利亚人民带来凝聚力的打破美国,以色列和沙特阿拉伯。犹太复国主义,帝国主义和反动阿拉伯人牵着手。而现在随着阿萨德的成功,风就住了他们的计划。他们根本无法阻止它,也许一个新的暗杀或杀害,他们的组织,但世界已经知道。


不仅是今天人们不能侮辱先知,但即使他的神圣的家人在一起,安全边际是神圣的。古兰经说,上帝把它Radh,在二十一世纪,火箭和卫星的时代,你的家庭干净整洁,而且利润率将是安全的。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی