From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

بازار حلال

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

امروزه تمام قوانین بازاریابی و اقتصادی غربی، تحت تاثیر اقتصاد حلال، در حال از دست دادن اعتبار خود است.زیرا در بازار یابی حلال اصلا نیازی به: بازاریابی اکتیو، آنطور که علم بازاریابی می گوید نیست. ما بدون نیاز به تبلیغات شدید و: هزینه های 90درصدی دارای بازار وسیعی از کالاهای حلال هستیم!

بازار کالاهای حلال در مسکو، نشان می دهد حتی بیش از یک سوم خریداران این کالا ها، غیر مسلمانان نظیر مسیحی ها هستند . نمایشگاه بازار حلال در 140کشور جهان مشتری دارد! و ایران  مهمترین ارکان این بازار هست.اگر مسلمانان را یک میلیارد و اندی بدانیم و: سی وسه درصد غیرمسلمانان را به آن اضافه کنیم، یک بازار با میدان یک و نیم میلیاردی را، بدون تبلیغات دیوانه کننده در اختیار داریم .

زیرا مردم میدانند که بازاریابی فعلی، همه دروغ هست و غذایی که می خورند، غذای واقعی نیست! در حالیکه مسلمان ها، به دستور اسلام باید از پاکیزه ترین مواد غذایی استفاده کنند. و هرگز از مواد غذایی ناپاک و کثیف و یا مضر به بدن استفاده نکنند.

      قران می فرماید به غذایت نگاه کن (فلینظر الإنسان إلى طعامه )، و علمای اسلامی می فرمایند هر غذایی که: برای بدن ضرر داشته باشد حرام است. ابن سینا می گوید: غذای شما دوای شما است و: دوای شما غذای شما! یعنی به جای اینکه خود را به :خوردن قرص های گوناگون معتاد کنید،بهتر است مواظب غذاهای خود باشید. ریرا هر کدام از این قرص ها برای یک مورد ساخته شدند و: برای بقیه موارد مضر هستند. و به اصطلاح عوارض جانبی دارند. شاید هم ندانید که 99درصد این قرص ها، پلی اتیلن یا پارافین می باشد! که در بافتها رسوب می کند و: نظم بدن را بهم می زند. و در رشد اندام ها اخلال ایجاد می کند. لذا باید سعی کنید غذای شما، پاک و تمیز باشد، و با بدن شما سازگار باشد. براساس این فرمول هرکس، بهترین دکتر و پزشک خود است. یعنی میداند چه غذایی می خورد، حال او بد می شود. لذا نباید آن را بخورد.

به همین دلیل در بازار حلال، بجای گوشت خوک ، گوشت گوسفند یا گاو به فروش می رسد. و این بازار بزرگی را تغییر می دهد. حتی دیگر کسی مجاز به استفاده از: گوشت سگ یا الاغ یا دیگر حرام گوشت ها نیست . خوردن یا خرید و فروش: پرندگان چنگال دار یا ماهیان بدون فلس هم، ممنوع است. و این امر بسیاری از کارخانجات ، موسسات کشاورزی و دامداری را در گیر می کند. و آن ها یا باید تغییر تولید بدهند و: یا به بازار رو به افول خود اکتفا کنند.

   در تحقیقات بازاریابی میدانی که: انجام گرفته ثابت شده است که: ماهیت بازار حلال به یک برند جهانی تبدیل شده است. بدون اینکه سازندگان آن قصد تشکیل برند داشته باشند! یا از روش معمول برند سازی استفاده کرده باشند. البته دست اندر کاران بیکار ننشسته اند، مثلا در همین بازار حلال مسکو، ایران علاوه بر کالاهای خوراکی، کالاهای فرهنگی نیز عرضه کرده است! یعنی ظرفیت برند سازی آن به قدری بالا است که حتی مشمول کتاب ، لباس و دیگر کالا ها هم می شود.

اخیرا توجه جهانی به مد و لباس حلال هم جلب شده، بطوریکه طراحان درجه یک لباس، به دنبال طراحی روسری، چادر و مانتو هستند. افزایش فروش یا پرو موشن در این بازار به حدی جالب است که: بازار اصلی مد و لباس جهانی را، تحت تاثیر قرار داده است . طراحان لباس مجبورند در کنار لباس شب، یا لباس راحتی و مهمانی، به فکر لباس های رسمی و اداری مسلمانان هم باشند.

گرایش دختران به استفاده از حجاب اسلامی، خوش ذوقی های بومی را هم به دنبال دارد .یعنی مصرف کنند گان، خودشان بهترین ایده پرداز ها برای طراحی شده اند.

در ایران مقتعه از: دختران راهبه مسیحی ایده گرفته، و برای چادر از چادر عربی، بیشترین استفاده می شود و: روسری را از ترکیه و یا بهتر بگوییم: از رومیان قدیم به عاریه گرفته اند. در حالیکه چادر ایرانی برای زنان بسیار ساده است. فقط کافی است که یک قواره پارچه داشته باشید، و آن را کمی نیمدایره برش بدهید! و به هم بدوزید.

اما چادر های جدید، ترمه دوزی شده یا آستین و کشدار است. حتی برخی با عبای روحانیون، طراحی نزدیکی دارند. روسری ها و مقنعه ها دچار تحول اساسی شده اند، و از شکل ساده اولیه خود بیرون آمدند. بسیاری از این طراحی های فانتزی، توسط طراحان لباس فیلم ها و: سریال های ایرانی ابداع شد .آن ها به خاطر نشان دادن بی حجابی در فیلم ها، از کلاه و پالتو استفاده می کردند تا: از یکسو بگویند مثلا این خانم، مانتو و چادر نپوشیده و: از طرف دیگر بدن او را، در حد شرعی پوشانده باشند.

البته آن ها قصد بازاریابی یا ایجاد برند جدید نداشتند، و فقط یک کار تفننی و هنری انجام میدادند. لذا میتوان گفت بازار حلال، بازاری بدون هزینه های بازار یابی است.و باید قیمت ها تا 90درصد کاهش داشته باشند. البته ممکن است سودجویان، تقاضای بالا را عامل گرانی بدانند، ولی دولت ها باید کنترل کنند تا: سطح در آمدی مردم حفظ شود. و خرید حلال باعث سود سرشار کلاش ها نشود.     

清真市场

今天,所有适用法律和市场经济条件下,溶剂的西方经济的影响,在失去公信力他们不需要一个营销手段:主动营销,市场营销学,因为它是说。我们需要伟大的广告和90%的广阔市场商品的成本是合法的!

在莫斯科清真产品市场,显示出比买家对货品的三分之一甚至更多,非穆斯林就像基督徒。贸易汽车市场在全球140个国家的客户提供服务的全球!伊朗是最重要的市场的支柱,如果有十亿穆斯林和安迪知道:非穆斯林的百分之三十三,以增加它的市场广场上的十亿分半,有烦人的广告。

因为人们知道目前的市场,它是所有谎言和我们吃的食物是真正的食物!而穆斯林伊斯兰教是最干净的食物。永不变脏或不洁净的食物是不是对身体有害。

      古兰经说看你的食物()和伊斯兰学者说,这被认为是安全的任何食物。伊本西纳说你的食物是你的药:你的药你的食物!相反,它吃不同的药上瘾,你最好小心你的饮食。里埃拉每个这些片剂分别为1和对于其它情况都是有害制成。所以有副作用。也许不知道,99%的片剂,聚乙烯或石蜡是!这是沉积在组织和纪律我的身体让。以及不断增长的四肢干扰。因此,你应该试喂,干净,并用你的身体兼容。根据这个公式,每个人都和你的医生是最好的医生。他是什么人吃的食物,他是坏的。所以,不要吃它。

由于这个原因,清真市场,而不是猪肉,羊肉,牛肉,出售。主要的市场变化。甚至不允许使用肉或其他狗或肉驴没有人是被禁止的。吃或买和卖鸟或鱼无鳞,爪是禁止的。而且许多工厂,企业从事农业和畜牧业。它是生产或必须改变给:要么靠市场来减弱。

   在已经进行的营销研究领域已经证明,溶剂市场的性质已成为一个全球性的品牌。没有形成它的创造者将有!或者,他们已经用通常的方式。它涉及到有东西在作品中,如莫斯科清真市场,除了食用商品,文化商品已发货!其品牌的能力是如此之高,书籍,衣服和其他物品,即使拍摄对象会也。

最近引起全球关注时尚和溶剂,使服装的设计师的程度,来设计围巾,面纱及运动衫。临运动增加销售额或市场,所以这是有趣的:时尚和世界的主要市场,已经受到了影响。除了礼服设计师们的衣服或礼服和晚礼服的正式和行政穆斯林所思所想。

女孩往往使用伊斯兰面纱,当地喜品尝跟随。意味着消费者本身对设计的最佳理念。

Mqth中的修女女孩,并为阿拉伯帐篷帐篷,而且大多数是用基督教的想法:围巾从土耳其或更好:古代罗马人借来的。而伊朗披风对于女性来说是非常简单的。只是有一个形状布,剪一个小半圆的网站!和缝制在一起。

但新的帐篷,羊绒绣花或套筒和有弹性。即使是宗教外衣的一些设计紧密结合。围巾围巾和经历根本性的变化,就出来了。原来的简单形式。很多花哨的设计由时装设计师薄膜和串行伊朗人发明了他们揭幕为了体现电影,一顶帽子和大衣用的:一方面是说,例如,女人,运动衫和戴面纱,他的身体的另一侧,覆盖,因为他们是合法的。

他们计划创造营销与否的一个新品牌,只是做了艺术和娱乐的工作。因此,汽车市场,没有市场营销的开支市场。,而价格降低90%。这是可能的暴利,高需求导致通胀知道,但政府应该采取人民收入水平的控制权被保留。和Order类车辆是没有利润。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی