From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

انتظار فرج از نیمه خرداد

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

آینده پژوهی گرچه به اعتبار غرب، علمی نوین است ولی سابقه ای به وسعت تاریخ بشری دارد. زیرا بشر از آینده خود بیمناک بود، و می خواست بداند چه خواهد شد! این آینده پژوهی ابتدا در علوم غریبه دسته بندی می شد. یعنی از جنس جادو و جادوگری و غیبگویی به شمار می رفت . اما خیلی زود نتایج خود را در :علوم طبیعی و ریاضی بخصوص در علم نجوم نشان داد.

اکنون پیش بینی طلوع خورشید و: گردش ماه برای هزاران سال دیگر هم، قابل محاسبه و اثبات است!البته برای میلیاردی آن، دوباره باید وارد وادی متافیزیک شد! مثلا عده ای می گویند: لایه اوزون پاره شده و حرارت زمین هر دهه، یک درجه افزایش پیدا می کند. لذا روزی می رسد که حرارت زمین به صد درجه و: یابیشتر برسد که همان تشکیل جهنم روی زمین است!

برخی برعکس، معتقدند خورشید چون جرم دوباره تشکیل یافته از: گازهای هیدروژن است، به تدریج هیدروژن ها را تبدیل به هلیم می کند و: وقتی هیدروژن آن تمام شد، تبدیل به یک کره سرد می شود، که نشان بهشت است!

بهرحال اکنون به راحتی میتوان گفت: خسوف و کسوف کی اتفاق می افتد، حتی میتوان گفت چه ساعتی و دقیقه ای، در برج حمل، قمر در عقرب می شود. یا درچه ثانیه ای، تحویل سال صورت می گیرد و: حتی تقویم هزار سال دیگر را هم میتوان نوشت.

اما در علوم انسانی، کار به همین راحتی نبوده و نیست، زیرا با موجودی طرف هستیم که: نمی خواهد عملکرد او قابل پیش بینی باشد. و به همین جهت مقوله بازی را مطرح می کند. شما اگر صد بار هم فوتبال بازی کنید، برای بار صد و یکم، نمی توانید حرکات را پیش بینی کنید! حرکات فقط باید اتفاق بیافتد. و بعد تحلیل شود.

    تئوری بازی یعنی برهم زدن پیش بینی طرف مقابل.و این البته به معنی آن نیست که: عملکرد ها قانونمند نیستند، بلکه هوشمند هستند. یعنی به دست شما نگاه می کند، و بازی شما را می خواند، و برعلیه آن برگه بر روی زمین می زند. و شما باید او را گمراه کنید!

گاهی خدا وند هم در این بازی ها شرکت می کند! همین دیروز در تهران طوفانی با سرعت 120کیلومتر، آمد و با تعدادی کشته و زخمی و میلیون ها دلار خسارت، همه چیز را به هم ریخت. مدعیان می گویند که: هواشناسی باید پیش بینی می کرد! البته حق با آن ها است، اینهمه دستگاههای عریض و طویل: سینوپتیک و ادعاهای پیش بینی علمی،  باید این طور می شد و: حتی هواشناسی می توانست از: حرکت طوفان در فم به تهرانی ها خبر بدهد، ولی به قول ابن عباس: ( إذا جاء القدر عمی البصر) وقتی قدر خدا بیاید، چشم انسان هم کور می شود!

میتوان گفت آینده پژوهی، در مورد علوم انسانی بر سه پایه استوار است: پایه اول جادو ، جنبل و حرف های من در اوردی که: براساس فالگیری و رمالی است. پایه دوم علم آمار و احتمالات است که: باز مانند جادو جنبل عمل می کند،زیرا از نظر علمی، آمار و احتمالات نمی تواند نقطه ای را تعیین کند، بلکه دامنه ای را تعریف می کند.

مثلا اگر شما بپرسید : قیمت طلا فردا چه مقدار خواهد شد؟ میگوید به احتمال 65درصد بین 110دلار تا 120دلار! البته اگر هم بیشتر یا کمتر شد، هیچ حادثه ای اتفاق نمی افتد!همانطور که  رئیس سازمان هواشناسی  می گوید : ایستگاه های ما، تند باد پیش بینی کرده بودند ولی، نه در این حد که خرابی به بار آورد(و خداوند توجیه را آفرید!).درحالیکه عملا چند نفر کشته شدند و: میلیون ها دلار خسارت وارد شده است. در مورد قیمت طلا یا هر کالا، یا حادثه سیاسی اقتصادی هم همینطور است. پیش بینی کننده فقط جایزه از دست می دهد! ولی در عمل هزاران شرکت ورشکسته، دهها نفر مدیران مالی عزل، یا به بیمارستان و قبرستان منتقل می شوند.

اما پایه سوم روشن بینی مذهبی، یا الهام خدایی است. در این روش پیش بینی کننده، نه تنها جایزه نمی گیرد بلکه، مورد آزار و اذیت اطرافیان خود نیز قرار می گیرد.اما با گذشت زمان، صحت سخنان و گفتار آشکار می شود. در زمان ما امام راحل، از چنین  روشن بینی برخوردار بود. ایشان در پانزده خرداد سال 1342گفت: یاران من در قنداق ها هستند و شیر خواره اند! همه خندیدند ولی دیدیم که: همان ها در سال 1357چه قیامتی به پا کردند. ایشان در سال 1358 فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند! آمریکا رفته ها و خود فروخته ها خندیدند! ولی هنوز هم آمریکا نتوانسته کاری کند، بعد از این هم نمی تواند!

ایشان گفتند: اسرائیل باید از بین برود! صهیونیست ها و عاشقان هولوکاست خندیدند!آن هایی که جادو جنبل در ذاتشان بود، با ساخت فیلم های جادویی خواستند بگویند: این پیش بینی اشتباه است.  با شهر موش ها ، هری پاتر و ارباب حلقه ها جلو آمدند! دانشمندان آمار و احتمالات هم مانند آن ها باعصای : منحنی ها و هیستوگرام ها آمدند و گفتند: ترند و روند حوادث، برعکس این حرف ها است. همبستگی بین پیروزی و رشد صهیونیست ها، یک رقم معنی دار است! ولی این 15 خرداد بود که برای همیشه، عزای عمومی اعلام شده بود،و هرساله وسیع تر و بین المللی تر، برگزار می گردد:تا انشا الله روزی برسد که تمام دنیا 15خردادی باشند. و اهل انتظار و اماده ظهور حضرت مهدی عج، آن طور که امام راحلمان در: شعر زیبای خود آن را به تصویر کشیده است:

از غم دوست، در این میکده، فریاد کشم

دادرسی نیست که: در هجر رخش داد کشم

داد و بیداد که در محفل ما، رندی نیست

که برش شکوه برم، داد ز بیداد کشم

عاشقم، عاشق روی تو، نه چیز دگری

بار هجران وصالش، به دل شاد کشم

در غمت ای گل شاداب من، ای خسرو من

جور مجنون ببرم، تیشه فرهاد کشم

سالها می گذرد، حادثه ها می آید

انتظار فرج از: نیمه خرداد کشم

法拉杰预计六月中旬

虽然未来的研究,以验证西方,但现代科学的历史是人类历史的程度。人类,因为他们对未来的恐惧,并想知道什么会!这一类在未来的研究最初是神秘科学。这是魔法和巫术的东西,被认为是掩星。但很快他们在自然科学和数学的发现,尤其是天文发现。

现在预测太阳:滚动月亮一千年,计算和验证过程中的数十亿美元,它必须重新输入形而上学的领域!例如,有人说,地球的臭氧层被破坏,每十年的温度,速度增加。一旦达到了一百度,地球的温度:地球上的地狱使更多或相同的形式!

相反,一些人认为,从气体中氢再次形成太阳的质量,氢正稳步转化成氦是:一旦所有的氢被转换成一个冷却的黄油,那就是天堂!

但是,现在它可以很容易地说,当黄道,甚至可以说在月亮白羊的小时和分钟是天蝎座发生。或者是做什么秒的一年:即使日历可以写一千年。

但在人文没那么容易的工作,因为我们是不会屈服的股票,他是可以预见的。于是问题出现,并播放。百次,如果你踢足球,以一百零一的时候,你无法预知你的动作!运动只是发生。然后进行分析。

    破坏游戏理论预测相反的一侧,而这当然并不意味着法律的做法是不聪明的。这意味着你的手看起来和阅读你的游戏,对钱在地球上的形式。你应该看到他误入歧途!

上帝有时公民将参与这些游戏!德黑兰昨天在风暴的120公里的速度,分别与死亡和受伤,数百万美元的赔偿金数量,激起了一切。索赔人说,天气预测会!但现在它是如此广泛和长期工具:天气学和科学预测的要求,它应该和:即使天气可能会移动到德黑兰风暴孔口消息,但引述伊本·阿巴斯: ( ),当他来到神,人的眼睛是瞎了!

未来的研究可以说是对人文依靠三大支柱:第一级魔法, Jnbl ,我的话就认为:根据占卜者,是RMAL 。概率与统计的第二个基本知识,开业就像魔术,因为科学的,不能点确定概率和统计,还定义的范围。

例如,如果你问:明天会是多少黄金价格?他说,大概65%之间110美元至120元!当然,或多或少,不出意外不会发生! ,作为首席世界气象组织说我们的车站,阵风曾预测,而是对造成损害的程度(与上帝创造的理由),而实际上有几个人被打死。数百万美元的损失。金价或任何其他商品,经济或政治事件了。预测只是失去了奖!然而在实践中,成千上万破产公司,几十财务经理被解雇,或者被转移到医院和墓地。

但三年级的宗教教化,或神的启示。预测这种方法不仅赢得了但是没有,因为一直骚扰他的家人。 ,但随着时间的推移,语音和语音的准确性是明确的。在我们这个时代,霍梅尼,有这样的启示。六月15 , 1342 ,他说,我的朋友是在股票和婴儿有!但是,我们都笑在这两个相同的判决上演1357 。他在1358年说:美国不会有错!去美国并出售给自嘲!但美国仍然不能正常工作,那么它不能!

他们说,以色列必须消失!犹太复国主义和大屠杀的恋人笑那些神奇的自然界中,有一个神奇的电影想说的话:这个预测是错误的。城里老鼠的魔戒,哈利波特与主来了!科学家概率和统计,因为他们手杖:曲线图和柱状图走过来说道:趋势和事件,这样的声明是相反的。成功和犹太复国主义的增长之间的相关性,是一个显著的数字!但6月15日发生了永久性的哀悼被宣布,以及更广泛的国际化,每年将举行至6月15日国王安拉有一天,世界各地。人们都在等待和他美丽的诗也被描绘为准备伊玛目马赫迪,霍梅尼其曼:

悲伤的爱情这个酒吧,上午大呼小叫

这已经到位HJR我不是听证会

沸沸扬扬的我们的圈子里,没有兰迪

荣耀去切割机,沸沸扬扬将打破

爱,爱你,而不是其他的东西

时报说乔伊纳S,我很高兴心脏

我有鲜花在你的痛苦,O Khusrau我

有点疯狂,我是F斧

许多年过去了,因为事件涉及

法拉杰预计六月半年突破。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی