From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

فقر فیلمنامه در هالیوود

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۳۵ ق.ظ | ۰ نظر

ساخت فیلم هایی همچون سیصد در هالیوود، که در باره ایران است از دیدگاه علمی، یک فراخوان فیلم نامه است. به این معنی که آن ها فاقد هر نوع پژوهش و دانش در مورد ایران هستند. درحالیکه نیاز مبرمی به تولیدات در باره ایران دارند. زیرا فیلمبردار و نویسنده این نوع فیلم ها نشان می دهد: که هیچ اطلاعاتی در باره ایران ندارد. زیرا وقتی پادشاه ایران یا خود ایرانی ها را، رنگین پوست نشان می دهد. این عدم اطلاع کامل آن ها است .

نه فقط در فیلم های تاریخی، حتی در فیلم های معمولی مانند: سریال ساعت 24 و غیره هم، ایرانی ها را درست نمی شناسند. البته یک دلیل عمده آن قطع بودن روابط بین ایران و آمریکا است . اما این مسئله قابل حل است، زیرا روابط فرهنگی هنوز موجود است و: رفت و آمد های فرهنگی منعی ندارد.

علاوه بر اینکه ایرانی ها ،در لس آنجلس یا شهر های دیگر امریکا وجود دارند. یعنی ایرانی موجودی نامرئی یا ترسناک نیست. در همان همسایگی فیلم ساز و نویسنده هم زندگی می کند. البته ممکن است در اثر زندگی در آمریکا، فرهنگی متفاوت داشته باشد ولی، این هم مشکلی نیست زیرا به فرهنگ آمریکایی ،تغییر جهت داده اند نه فرهنگ های دیگر.

رعایت امانت و تعهد به متون تاریخی و :درست بودن محتوا نیز در سناریوها و فیلمنامه های هالیوود جایی ندارد. زیرا از ابتدا براساس تخیل به وجود آمده . ساخت کارتن یا داستان واره هایی مانند: هری پاتر نشان می دهد که: هنوز تفکرات کودکانه در هالیوود، جایگاه بهتری از تفکرات عمیق تر دارد.

در حالیکه مثلا در فیلم مریم مقدس، که در ایران ساخته شد همه عوامل دست به تحقیقات وسیع زدند. و حتی سفر های لازم انجام شد تا برداشت دقیقی از :محل زندگی حضرت مریم به دست آید و: امانت تاریخی رعایت شود.

مقید بودن ایرانی ها در رعایت اصول سینمایی، گاه به حد وسواس می رسد در حالیکه، چنین قیدی برای آمریکایی یا دیگر کشورها وجود ندارد. و یک احساس درونی و خود کم بینی در: برابر های و هوی آن ها است . زیرا هالیوود قبل از آن یک جایگاه صنعت سینما باشد، محل مشروب فروشی و روسپیگری و شب زنده داری همه علاف های جهان است! که به عنوان گردشگر به آنجا می روند. اوج این شب زنده داری و شبگردی و شو های مختلف، تبدیل به مراسم اسکار شده است. یعنی اگر این مراسم را از هالیوود بگیرند، چیزی از آن باقی نمی ماند و همانطور که مهران مدیری می گوید: یک عده که از سینما سر در نمی آورند، به تولید فیلم مشغولند!

شرکت های فیلم سازی مستقر در هالیوود و: روستاهای نزدیک آن به مدد تبلیغات، هرچه را تولید می کنند در سراسر دنیا پخش می شود.

تاریخچه هالیوود نشان می دهد که: در صد سال پیش فقط یک روستا بوده که :بارش تکه های قرمز چوب آن ها را آزار می داده ! اما بعدا تبلیغات چنان شد که: چوب راش به آن می گفتند!

یک بررسی ساده نشان می دهد که: تا سال 2000هنوز هالیوود امروزی نشده بود!بیشترین نمود فعالیت این روستا، دربین جنگ اول و دوم بود که در: شرایط جنگی راه خود را انتخاب کرد. تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت چشمگیری ندارد، دراین دوران به مدد سرمایه گذاری دشمنان اسلام، به خصوص صهیونیست ها، از خاک آن جا طلا ساختند!

نفوذ هالیوود نه در محتوای آن، بلکه در سرمایه گذاری شدید کمپانی ها صهیونیستی از یکسو، و قدرت کارتل های توزیع و پخش فیلم از سوی دیگر و: هماهنگی سالن داران با آن ها است. یعنی ساده ترین تولید سینما با مارک هالیوود، در تمام سینماهای جهان به طور همزمان اکران می شود و: در همان موقع سیستم قوی تکثیر ویدیویی و اینترنتی به کار می افتد .

هالیوودی ها برخلاف گفته هایشان، هیچ علاقه ای به قانون کپی رایت ندارند و: برایشان توزیع رایگان فیلم ها هم، اهمیت خود را دارد زیرا در سراسر جهان، همه جا امکان یا اجازه اکران فیلم نیست، و سیستم خانگی یا توزیع اینترنتی فیلم، برای آن ها شهرت و محبوبیت به ارمغان می آورد. و آن ها از همین شهرت، برای تعیین دستمزد بالاتری برای خود بهره برداری می کنند.

فیلمنامه نویسان هم از این موضع خوب استفاده می کنند. هرچه بیشتر از صحنه های ممنوعه و غیر اخلاقی، در آن استفاده کنند به نفع کل سینمای هالیوود است. زیرا این سینما در ادامه همان قاچاقچی گری اسلحه، مواد مخدر و تبلیغ روسپیگری ، فروش مشروبات الکلی و سیگار و.. است.

همانطور که سیگار تا مارک قاچاق نخورد، فروش نمی رود! یا اسلحه اگر قاچاق عنوان نشود، ارزان خریداری می شود، در سناریو نویسی هم صحنه های ممنوعه فراوان گذاشته می شود تا :تضمین گیشه هایشان شود. فراموش نکنیم که در هالیوود اولیه،حتی فروش مشروبات ممنوع بوده است! و بسیاری از کار هایی که الان سینمای هالیوودی می کند. برای خود مردم هم گیج کننده است.

بنابر این فیلمنامه نویسی برای هالیود، در دایره فساد و تباهی و ضدیت با اخلاق و تاریخ، معنی پیدا می کند و این به معنی آن نیست که آن ها، برنامه دقیقی برای این کار دارند! بلکه به معنی این است که: حالا که نمی توانند خوب، خوب باشند! بهتر است بد خوبی باشند!مانند بد بویز که نشان می دهد به گود بویز علاقه ای ندارند!

在好莱坞没有脚本

制造三部好莱坞电影,如在伊朗从科学的角度来看的,调用脚本。这意味着,没有任何对伊朗的研究或知识。而迫切需要生产约伊朗。摄影师和这部电影的编剧,因为它表明,对伊朗没有任何信息。因为当伊朗或伊朗的巴列维国王,色彩显示。它不是完全意识到这一点。

不仅在历史的电影,甚至像普通的电影:串行时钟24等,也伊朗人不知道。当然,一个重要的原因,伊朗和美国之间的关系的终止。但这个问题就解决了​​,因为还有一个文化的关系:文化旅游是望而却步。

除了伊朗,洛杉矶或美国任何其他城市存在。伊朗的隐形或并不可怕生物。导演和作家谁住在同一街区。它可以通过生活在美国引起的,有不同的文化,但也没关系,因为美国文化并没有改变对其他文化。

尊重历史文本的完整性,并承诺:精度场景和好莱坞的脚本是不是地方。因为想象力开始存在。创建模式对话框或故事,如哈利·波特表明,好莱坞仍然幼稚的想法,更深层次的思考是一个更好的地方。

虽然电影如玛丽,这是建于大型研究走进了所有因素。甚至旅行是需要撤回玛丽的生命的确切位置,并实现:历史诚信是必不可少的。

伊朗人必须遵行运动的原则,而有时过于执着于它,所以没有纬度为美国或其他国家。和自卑感在脸上的内在感觉和它的沉重。前好莱坞电影业是一个地方,一个地方的卖淫,酒吧和夜生活都阿拉夫世界!作为游客去那里。展会和各种夜生活和noctambulation高潮,已经成为奥斯卡奖。如果自己的手机的情况下,剩下的它和迈赫兰Modiri说,有一些人谁不拍这部电影,制片方是电影!

好莱坞电影制片公司总部设在它附近的村庄,由于促销活动,它们产生的一切都在世界各地蔓延。

好莱坞的历史表明,只有一个村,一个一百多年前是:雨红一块木头,有伤!但后来因此被广告,它说有木有!

一个简单的检查表明:好莱坞仍然不是直到2000年是最活跃的村庄,谁是第一和第二之间的战争:战争选择了自己的路。没有显著活动,直到伊斯兰革命,这次多亏了伊斯兰教,尤其是犹太复国主义的土壤,它由黄金制成的敌人的投资!

好莱坞来,不是在它的内容,但在以色列公司大量投资,一方面,和卡特尔的权力和分发电影:它是协调与业主的休息室。与马克好莱坞生产的电影最简单的方法,揭开了世界各地的剧院同时并在同一时间健壮的系统无法重现视频和互联网。

不像他们说的好莱坞,在著作权法没有兴趣:他们的电影免费发放在一起,因为他们在世界上的重要性,只要有可能,还是让的电影和家庭系统或网络视频分发,它带来了名气和人气。并为他们发挥更高的工资相同的声誉。

这也是很好的编剧使用。更多的场景非法和不道德的,因为他们是在好莱坞青睐的。这部电影将继续以相同的药物,因为加里枪支,毒品和卖淫推广,销售酒精和香烟的..是。

作为一个卷烟品牌是不违法,不卖!如果违禁品或武器都不如便宜买,场景被设置为大忌讳:以确保他们的票房。让我们不要忘记,在早期的好莱坞,甚至酒精销售被禁止!和大量的工作,好莱坞现在这样。混乱的人。

所以,编剧为好莱坞,腐败与反道德和历史的循环,具有意义,但这并不意味着他们计划恰恰如此!这意味着:它不可能是好,好!它是坏是好!如坏男孩,谁显示在好男生没兴趣! 。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی