From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

دعوت های: تمام نشدنی!

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

دعوت ایران از تمامی مردم دنیا، تمام شدنی نیست زیرا جمهوری اسلامی ایران، خود را متعلق به تمام دنیا می داند و: تمام دنیا راهم به همکاری دعوت می کند. یکی از این نمونه ها مسابقات بزرگ قران کریم، در سی و یک دوره  است که: هرساله از همه کشورها حتی آمریکا و کانادا ، اروپا و آفریقا به آن دعوت می شوند. هنوز این موضوع تمام نشده، دعوت از همه دنیا برای شرکت در: جشن های ایام شعبانیه است. در سوم شعبان، میلاد امام حسین ع است و: بعد جشن تولد حضرت عباس و امام سجاد س،و از همه مردمی تر جشن نیمه شعبان سالروز تولد امام زمان عج است، که همه این ها سر شار از شادی و نور است.

     این دعوت در تمام: شادی ها و غم ها، و همه مراسم است و: مخصوص یک گروه یا یک قوم و ملت خاصی نیست، و کسی را نمی توان از شرکت در آن منع کرد. مانند ایام بزرگداشت سالگرد قیام 15خرداد، و سالگرد رحلت امام خمینی ره است . هرساله ماهین نیوز، از سوی خود همه مردم جهان را، دعوت به شرکت در این مراسم می کرد. ولی امسال خوشبختانه، رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی ره، راسا به مطبوعات و رسانه ها دستور داد که: این دعوت را فقط در سطح ملی و برای ایرانیان نبینند، بلکه یک تبلیغات جهانی و دعوت عام باشد.

کلیه امکانات برای پذیرایی یک میلیون زائر، آماده شده است چه از لحاظ خورد و خوراک رایگان و نذری، و چه از لحاظ نقل و انتقال و یا حتی اسکان شبانه و : بیتوته روزانه .آب و هوای ایران هم در این روزها، هم گرم و هم خنک است. یعنی برای همه مزاج ها می سازد. روز ها در حد فاصل ساعت 12تا 15گرمترین ساعات روز است. ولی بعد گرمای آن مطبوع می شود . سرمای آن هم در شب به خنکی میزند که: ملس است و قابل استفاده برای زائران، در فضای باز است.از نظر کمپینگ یا داشتن چادر مسافرتی هم منعی نیست. و فضای سبز بسیار زیادی هم، برای این منظور با تجهیزات کامل در نظر گرفته شده است.

   اصولا امام راحل سنت رسول الله را زنده کرد و: آن اینکه همه مردم می توانند باهمدیگر دوست باشند. سیاه و سفید ندارد. همه مردم میتوانند به ملاقات مسئولین بروند و: مسئولین حتی برای پذیرایی، ردیف بودجه ای به نام حق سفره دارند! تا مهمان نوازی آنان با شکوهتر باشد.

   در ایران اسلامی برخلاف دیگر کشورها، که آب را می فروشند بهترین نوع آب خوردنی در خیابان ها، با لیوان و آب سرد کن مجانی است.زیرا آب مهریه حضرت زهرا است ولی، فرزند او را در تشنگی شهید کردند.

در تمام دنیا استفاده از سرویس های بهداشتی و: دیگر امکانات شهرداری برای مهمانان ممنوع، یا با هزینه است. اما در ایران پرداخت هزینه از سوی میهمان ممنوع است! و در تمام سرویس های بهداشتی، یاد داشت گذاشته اند که: پرداخت هرگونه وجه ممنوع است.

     در تمام دنیا برای ملاقات رئیس جمهور ها قانون است: اگر کسی می خواهد ملاقاتی کند، باید یک مهمانی شام ترتیب دهد و: پول شام را بدهد و مبلغی هم به خود رئیس جمهور بدهد! ولی در ایران اخلاق علوی حکم می کند، حتی وقتی به بیت مقام معظم رهبری  هم می روند، نه تنها هزینه ای از آنان گرفته نمی شود، بلکه تمام امکانات برای پذیرایی آنان فراهم و: در بسیاری از موارد از تغذیه رایگان نیز، بهره مند می شوند.

سازمان اوقاف از جمله سازمان هایی است که: در تمام امام زادگان نذر دادن را باب کرده است. هرکس در هرزمان به امام زاده ای برود، گرسنه نمی ماند. خرمایی، چایی، و حتی نان و سبزی خانگی مهمان می شود. نمونه آن همین مسابقات قرانی بود که: تمام حاضرین به شام مهمان بودند. و یا در حرم رضوی، آشپزخانه حضرتی همیشه مملو از: مهمانانی است که بدون پرداخت وجه، از بهترین غذاهای روز بهره مند می شوند.

    فقط ایام خرداد نیست که این طور است، در ایام رمضان هم همینطور است. اکنون در تمام دنیا این رسم حسنه شده که: در موقع افطار سفره های غذای رایگان، برای روزه داران گذاشته می شود. و کسی سوال هم نمی کند که ایا شما، واقعا روزه بوده اید یا نه!

در ایام محرم هم به یاد شهدای کربلا، تا نزدیک دوماه در ایران اسلامی و دیگر کشورهای شیعه، از نذورات توزیع می شود.

حتی در ایام سنتی یا ملی هم این روش اثر گذاشته! در ایام نوروز هم با اینکه بیشتر جنبه خانوادگی دارد، مردم از شیرینی و شربت دادن به دیگران صرف نظر نمی کنند. در همه راهپیمایی ها و ایام الله هم، مردم از ساندیس و کیک بی بهره نمی مانند. این سر زمین سرزمین مهر و عطوفت است. با اینکه دشمنان به خیال خود، تحریم کرده اند ولی هرگز کسی به: نوانخانه ها نیاز نداشته است! فرق نوان خانه ها با نذورات ایرانی هم، همین است که در نوانخانه های غربی، باید ثبت نام شوید و با هزار منت، یک لقمه نان یا یک کف دست غذا بگیرید. ولی در این جا اگر کسی غذا نخورد، میزبان، ناراحت می شود!

  در مراسم عروسی از این هم بالاتر است، همه سنگ تمام می گذارند تا مهمانان راضی بروند. در قدیم مانند خارجی ها، رسم بوده که پول بگیرند ولی، این رسم کلا از بین رفته و کسی دیگر، نگران چند برابر پرداختن یک شام عروسی نیست! و عروس و داماد برکت خود را از خدا می گیرند.

  فقط در شادی ها نیست، در مراسم عزاداری و ترحیم نیز، این طور است امکان ندارد شما به مجلس ترحیم بروید، کسی از شما بپرسد چه نسبتی دارید؟ یا چرا از نذورات آن استفاده میکنید؟..

این است که دعوت ایرانیان از تمام دنیا تمامی ندارد ..   

无尽的:通过邀请!

伊朗邀请世界各地的人,一切都是因为伊斯兰共和国本身不可行属于全世界都知道,整个世界将被邀请到我的工作方式。其中的两个重大赛事古兰经,在31其中是:每年从所有国家,甚至美国,加拿大,欧洲和非洲的邀请。这还没有完成,邀请全世界Shbanyh期间参加了庆祝活动。第三伊玛目侯赛因和伊玛目伊玛目阿巴斯和伊玛目萨贾德SA生日聚会后,和更多的人出生沙班庆祝伊玛目马赫迪,这一切通量的幸福和光的头的生日。

     此邀请所有:快乐和悲伤,所有的仪式和:为一组,或没有某些人和国家,没有人可以参与它可以预防的。像15 Khordad周年的起义,以及霍梅尼逝世周年纪念日期间。每马欣新闻,拥有世界上所有的人,应邀出席了仪式。但今年很幸运,庆祝伊玛目霍梅尼的参谋长,直接向新闻界的灭亡,并下令对伊朗或邀请只知道国家,而是一个全球性的广告和公众被邀请。

所有设施接收一个万朝圣者,乃进食或免费或誓言,交通或食宿方面:每天提出,水和空气中的这些天,太热了。这是很酷。这使得所有的动作。在12至15小时的日子在最热的几个小时的一天。但随后的空气是温暖的。它在夜间寒冷给人凉爽的甘甜和用于朝圣者,开放空间。比一顶帐篷露营或旅行时间是望而却步。和大量的绿地,以饱满的设备用于此目的的考虑。

   基本上霍梅尼复兴先知的传统,那就是所有的人都能成为朋友在一起。不是黑色和白色。所有的人都可以去满足官员:连前台的工作人员,预算线,称为右表!热情好客更辉煌的给他们。

   在伊朗伊斯兰,不像卖的最好的饮用水在街上其他国家,以水冷却器玻璃都是免费的。因为扎赫拉的嫁妆水,但他的儿子沙希德谁渴了。

在卫生服务,并为客人提供其他市政设施,禁止,或者是成本的世界。但在客户费用被禁止!和卫生服务,将不得不学习是禁止支付任何资金。

     在所有的世界,以满足总统的定律:如果有人想参观,我们会安排一个晚餐会:给你的钱和传教士给他们的总统!但伊朗阿拉维道德规则,甚至当位是最高领袖,不仅在成本不离开他们,但他们提供的娱乐性,而且在许多情况下,饮食也有利于所有的设施是。

宗教组织,包括组织:伊玛目后裔誓言鲍勃。每当有人去参拜靖国神社,是不是饿了。谭,茶,甚至自制的面包和蔬菜来访。本次比赛的一个例子是古兰经,所有在场的人都在吃晚饭的客人。或神龛, Hazrati厨房总是挤满了客人谁,不付,受益于每天最好的饭菜。

    它不仅是六月份,在斋月期间也。这个传统一直在世界好今天:免费食物在早餐桌上,空腹留下。谁不问你,不管你是真快!

回历在卡尔巴拉的烈士的记忆,靠近伊朗和其他什叶派伊斯兰教两个月,誓言分布。

即使是传统的民族节日也影响的方式!在新年与家人的方面是,大多数人都没有跳过甜食和糖浆给了别人。上帝是一切游行和节日的时候,人们不能被剥夺桑迪斯和蛋糕。这片土地是爱和同情的土地。与他想象中的敌人,但从来没有批准任何人:不需要善终!与谷歌伊朗临终关怀的区别,临终关怀就是为什么西方必须与数以千计的义务,一个面包或食品手掌一罐的注册。但这里的人吃的食物,家庭,都感叹!

  婚礼甚至更高,把所有的石头所有的客人离开满意。在过去,如外国人,谁是策划来赚钱,但是这个仪式完全失去了和别人担心如何支付婚礼晚餐!而新郎新娘采取的祝福来自神。

  只有喜悦,悲哀,丧葬礼仪中,也不可能让你去讣告,如果有人问你什么地步?因为誓言或者你用?

这不是一个邀请所有伊朗人在世界各地。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی