From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

ملکوتی موسیقایی

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۲۷ ق.ظ | ۰ نظر

音乐天堂


音乐有机无需使用授权和未经授权的手工工具和添加剂,在霍尔峰会古兰经卡里上课的家庭可以体验。由于5至12波斯日期Khordad 1393旅客的捐赠和慈善:伊斯兰完全看一场音乐会:来世的世界建立你的

语音和艾哈迈德Abolqasemi或卡里姆·曼苏里教授教授的语气,人口创造了如此兴奋,他们都是儿童,妇女,小的和大的,我们都沉默了,只是听着,但每次吸入阅读器后,用情感和令人钦佩的说的话,他们就越是歌声。某些外国客人是如此兴奋,他们站在他们的脚和伸出手来,展示了她深厚的感情。

这并不重要,或者Flypyn谁曾来自马来西亚,创建了同样多的魅力和活力,讲所有的同一种语言,根据许多世界级卡里的养老谁已送往伊朗每个人有一个Shysh或阿卜杜勒。

当然,只有通过磁带或CD熟悉他们的教授很多,但教授观察风格是对他们的意图的尊重。一些人仍然有把握:第一开头和结尾,用一个风格都各自不同的风格。

读者和客人之间的音乐和谐,是如此之好,似乎是一个合唱团,一百多年的历史半个世纪的实践经验,在大厅四分之一世纪。教训我在高中那会占到合唱声音的对数教训。十辅音,发出声音。两百人,但检测到的声音。听起来数千周二!虽然一十万人在大厅里,我们遇到这场比赛:算法或Alkhvarzmy !或滞后时间是五十万!

    卡里连提示和指点,以配合自己所用的大合唱。这并不重要读者是什么感觉是在他的脸上,或舌头掉下来,但要保持音乐语言的顺序是很重要的。

   卡里甚至掏出音乐安排,并随着音乐的节奏变化,他的声音令人耳目一新。把你的手绕耳,协调所有器官都有。

有的开始用温柔的声音和低沉的声音下限要达到,有时双手和双腿打颤和霍尔也产生了动摇。

巧妙地使用的麦克风,有时贴近麦克风和您的声音:有时候它会向上舍入:声音是光滑:更多的欢乐给听者。

除喉部的上帝赐予的祝福,有没有可能填补的音乐空间,没有用。无焦油和泊和纠察,搞Dnbk 。即使Tavashih群体如此微妙,人们需要阅读音乐,文字或音乐,声音,感觉没有。

   非自愿召回,这是伊斯兰教:在某处读到您:有人去执行一个寂寞的声音,他读古兰经,和古兰经,他的声音,这样才能吸引众议院哈里发不见了!每个人都来听他说:无罪释放卡里已经签署了。


   也许我还没有感觉到这种吸引力:我不知道是真还是假,但现在风化第三十一次国际比赛古兰经,我经历过这样的感觉。四天,我已经辞掉了工作,来到这里。

      我也有一个伟大的演说家,甚至在星期五祈祷,阿亚图拉赛义德·艾哈迈德·哈塔米上周五说了。他与他的妻子和他们的孩子参加了此次活动。可兰经审理古兰经经文的位置( )因此,孩子们熟悉也是如此。

他甚至不是当局通缉的仪式,这,除了那这是网络电视古兰经国际广播电台邀请古兰经很快:执礼还重申:每天从16到22例外祈祷,为家庭和组织以及岩石慈善捐赠古兰经服务于所有奠定了一个良好的就餐客人将受到欢迎。愿上帝赐给我们的古兰经所有的好公仆

 

موسیقی ارگانیک و بدون استفاده از :ابزار  دست ساز و افزودنی های مجاز و غیرمجاز را، در سالن اجلاس سران با حضور قاریان درجه یک و خانواده های قرانی تجریه کنید. ازتاریخ 5تا 12خرداد 1393 مهمان سازمان اوقاف و امورخیریه باشید و: یک کنسرت کاملا اسلامی را ببینید و: هم دنیای خود را اباد کنید هم آخرت را

صوت و لحن استاد احمد ابوالقاسمی و یا استاد کریم منصوری، چنان جذبه ای در جمعیت ایجاد کرده بود که: آن ها همگی از کودک، زن، کوچک و بزرگ، ابتدا ساکت بودند و فقط گوش می دادند ولی بعد از هر تنفس قاری ،با ابراز احساسات و گفتن کلمات تحسین برانگیز، در ادامه صوت آن ها می خواندند.برخی از مهمانان خارجی چنان به وجد آمده بودند که: بر پای خود می ایستادند و با دراز کردن دستان خود، احساسات عمیق خود را نشان می دادند.

البته فرقی نمی کرد، از مالزی یا فلیپین هم که آمده بودند، همانقدر جذبه و نشاط ایجاد می کردند، که گویا زبان واحدی بین همه است.بنابر اعلام سازمان اوقاف از بسیاری از کشورهای جهان قاریان درجه یک به جمهوری اسلامی ایران اعزام شده بودند که هریک به تنهایی یک شعیشع یا عبدالباسط بودند.

البته شاید بسیاری از آنان، فقط از طریق نوار یا سی دی با اساتید خود آشنا شده بودند، اما رعایت سبک همه استادها یک احترام به ساحت آنان بود . برخی ها هم چنان تبحری داشتند که: در ابتدا با یک سبک شروع و در انتها باسبک دیگری تمام می کردند.

هماهنگی موسیقایی بین قاری و مدعوین، به قدری خوب بود که گویا یک گروه کر، با صد سال سابقه ، نیم قرن تجربه و ربع قرن تمرین در سالن هستند. یاد درس های دوران دبیرستان می افتادم که: صدای کر را با لگاریتم حساب می کردند . یعنی هر ده نفر همخوان، یک صدا در می آورند. ولی صد نفر شدند دو صدا تشخیص داده می شود. وهزار نفر سه صدا! گرچه در سالن صدهزار نفری هم ،ما این همخوانی ها را تجربه می کنیم: الگاریتم یا الخوارزمی! یا لگ صدهزار هم می شودپنج!

    قاری حتی از ایما و اشاره، برای هماهنگی گروه کر با: خودش هم استفاده می کرد. برای قاری مهم نبود که قیافه اش چه شکلی می شود، و یا زبانش بیرون می افتد، بلکه مهم آن بود که نظم موسیقایی کلام حفظ شود .

   قاریان حتی از نظم موسیقایی هم بهره می بردند و: با تغییر گام های موسیقی به صدای خود طراوت می دادند. و دستان خود را درکنار گوش می گذاشتند، تا هماهنگی همه اعضا بدن را داشته باشند.

برخی ها با صدای آرام شروع می کردند و: کم کم صدای خود را به آخرین حد می رساندند، که گاه دست و پایشان هم می لرزید و: سالن را هم به لرزه در می اورد.

از میکروفن هم ماهرانه استفاده می کردند، گاه صدای خود را به میکروفن نزدیک و: گاه از آن دور می کردند تا: یکنواختی در صدا ها گرفته شود و: طرب بیشتری به شنونده دست دهد.

بجز از نعمت خدا دادی حنجره، از هیچ امکان دیگری برای پر کردن فضای موسیقایی، استفاده نمی کردند. نیازی به تار و تنبور و دستک و دنبک نیود. حتی گروههای تواشیح، طوری ماهرانه می خواندند که انسان نیازی به موزیک: متن یا موزیک زیر صدا، احساس نمی کرد.

   بی اختیار به یاد صدر اسلام می افتاد که: در جایی خوانده بودی: کسی را قرار بود اعدام کنند، وی با صوت حزینی قران خوانده بود، و صدای صوت قران او، چنان جذبه داشت که تا کاخ خلیفه رفته بود! و او از شنیدن آن به شعف آمده و: حکم برائت آن قاری را امضا کرده بود. 

   شاید تابه حال این جذبه را حس نکرده بودم و: نمی دانستم که حقیقت دارد یا نه، ولی اکنون در حال و هوای سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قران کریم، این حس را تجربه می کنم. چهار روز است که دیگر کار هایم را رها کرده ام و به اینجا می آیم.

      حتی در نماز جمعه هم که بودم خطیب گرانقدر، آیه الله سید احمد خاتمی در نمازجمعه هم این را گفت. وی تاکید کرد با همسر و فرزندان خود، دراین مراسم شرکت کنید. زیرا شنیدن صوت قران دراین مکان مصداق ایه قرآن است(فی بیوت أذِنَ اللهُ أنْ تُرْفَعَ و یُذْکَرَ فِیهَا اسْمُهُ یُسَبِّحُ لَهُ فیها بِالغُدُوِّ و الآصال) ولذا کودکان با آن آشنا شوند بسیار خوب است.

ایشان حتی از مسئولین هم خواست، دراین مراسم شرکت کنند و این، علاوه بر آن بود که شبکه سیمای قران و: رادیو بین المللی قران هم از همه دعوت می کرد و: مجری مراسم هم تکرار می کرد که: همه روزه از ساعت 16تا 22به استثنا وقت نماز، در خدمت خانواده های محترم قرانی هستند و: سازمان اوقاف و امور خیریه هم سنگ تمام گذاشته بود و: با شام خوبی از این مهمانان پذیرایی می کرد. خداوند همه خادمان قران را خیر عطا فرماید به ما هم

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی