From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

فتنه مذهبی، نشان اهمیت مذهب است

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۱۰ ق.ظ | ۰ نظر

وقتی شما یک سکه تقلبی می بینید، مطمئن هستید که یک جایی، سکه اصل وجود دارد و: به خاطر اصالت آن،عده ای خواسته اند سوء استفاده کنند. و یا وقتی یک اسکناس جعلی می بینید، هیچوقت بانک مرکزی را مقصر نمی دانید! بلکه کسانی را مقصر می دانید که: از بانک مرکزی سوء استفاده کرده اند.

بنا بر این رواج تقلب ، ریا و امثال آن نشان از: اهمیت گرفتن درستی و صداقت است. ومفهوم کار بردی آن این است که: بر اثر زیاد شدن راستی و صداقت، مردم به بالای 50درصد احتمال درست بودن رسیده اند . لذا قانون درست بودن مگر اینکه عکس آن ثابت شود، حکم فرما می گردد.

در حقوق اساسی و حتی روابط بین المللی، این موضوع است که: مردم راست می گویند مگر اینکه خلافش ثابت شود. یعنی راست بودن حرف مردم و ادعای آنان، نیاز به اثبات ندارد بلکه خلاف آن نیاز به اثبات دارد.مثل در قانون اصالة الصحة: یعنی اصل بر صحت است، مگراینکه خلاف آن ثابت گردد ماده 223 قانون مدنی هم می گوید: هر معامله ای واقع شده باشد، محمول برصحت است، مگر اینکه فساد آن معلوم شود.

 توضیع: در اجرای این اصل به مسلمین یادآوری می گردد: معاملاتی که انجام می شود و این که بازار مسلمین، عاری از نیرنگ است در این اصل بیان شده که: اشخاص با داشتن ارکان و شرایط اساسی صحت معامله، میتوانند در عقود معین و غیر معین معاملاتی، واردشوند.

 در احادیث هم هست که: ید مسلم پاک است یعنی: هرچه از دست یک مسلمان بخرند پاک است و: محکوم به درستی است.

مضمونی از امام جعفر صادق ع هم در این زمینه نقل شده: اگر اکثریت جامعه آدم های مومن و باخدایی بودند، شما باید به همه کارها بانظر مثبت نگاه کنید. و برعکس، اگر در جامعه ای اکثریت با افراد لاابالی بود، شما هم باید نظر تان راجع به همه کارها بد باشد.

در احکام نجاسات هم همینطور است: اگر شما به حمام یا مغازه ای وارد شدید که: افراد مقید، آن را اداره می کردند لازم نیست: زیاد تفحص و جستجو کنید. همه چیز در آن جا محکوم به پاکی است . ولی اگر افراد لاابالی بودند و: نجس و پاکی را رعایت نمی کردند، احتیاط آن است که اجتناب کنبد.

     بنابر این، دیدگاه کمی، در این مسئله خیلی مهم است. و تقریبا همین دیدگاه بالای 50درصد را بیان می کند. این دیدگاه کمیتی از آن جهت مورد توجه است که بعنوان : یک قاعده یا قانون کلی میتوان گفت : تقلب یا فتنه همیشه در جامعه بالای 50درصد صورت می گیرد.

 به عبارت دیگر اگر همه یا بیشتر مردم دروغگو باشند(بالای 50درصد) هیچکس فریب نمی خورد. زیرا از ابتدا انتظار دارد که دروغ بشنود. هیچکس به یکدیگر اطمینان نمی کند. زیرا هر آن انتظار خیانت را دارد.

  اما برعکس وقتی در جامعه ای بیش از 50درصد مردم، سعی دارند دروغ نگویند یا به همدیگر خیانت نکنند. آن وقت اگر کسی بخواهد خیانت کند، راحت تر است! زیرا مردم انتظار خیانت یا دروغ از او ندارند . فرض کنید کسی از شما قرض خواست، و گفت آن را یک ماهه پس می دهد. اگر پیش فرض شما این باشد که: طرف راست می گوید، این پول را به او می دهید ولی، اگر پیش فرض شما آن باشد که دروغ می گوید، هرگز پول بی زبان را دست: آدم با زبان نمی دهید.

   از طرف دیگر هم، اگر همه یا بیشتر مردم دروغ بگویند، دیگر نظام اجتماعی باقی نمی ماند و: کسی به همدیگر اعتماد نمی کند. پس اخلاق ، درستی و راستگویی لازمه یک اجتماع است. و تعاملات اجتماعی فقط در این صورت، امکان بروز پیدا می کند.

   بنابر این اخلاقی بودن مردم و: رعایت راست و دروغ ، کمک به یکدیگر لازمه دیدگاه اجتماعی و: همزیستی مسالمت آمیز است. و این درستکاری باید توسعه یافته باشد. یعنی حتما بالای 50درصد را فرابگیرد.

وجدان بشری یا عقل انسانی، تا جایی می تواند او را هدایت کند تا: یک جامعه عقلایی یا باوجدان داشته باشد. ولی این امر فقط تا موقعی است که :منافع شخصی در خطر نباشد و: اگر منافع شخصی در خطر افتاد، همان عقلانیت حکم می کند که: دروغ بگوید و نامش را دروغ مصلحت آمیز بگذارد! یا دزدی کند نامش را تک زدن بگذارد، یا رشوه بگیرد و نامش را هدیه بگذارد. ربا بگیرد و نامش را سود بگذاردو..

ناچار باید یک افق بالاتری باشد تا: هم منافع شخصی هم عقلانیت، مانع دروغگویی یا دزدی یا حیانت افراد شود. و این به جز احکام نورانی اسلام چیز دیگری نمی تواند باشد. زیرا احکام اسلامی، شخص را مطمئن می سازد: اگر برای دروغ نگفتن به ضرر هم بیافتد، خدا ضرر او را به نحو دیگری جبران می کند.

مثلا کسی که از راه حلال و زحمت زیاد، درآمدی را کسب می کند، معمولا کم است اما، خدا به آن برکت می دهد و: فرزندان او براساس این رزق حلال، سالم زندگی می کنند. برعکس ، کسی که با حرام و حلال، در آمد زیادی را کسب می کند، معمولا فرزند ناخلفی می آید و: همه داشته های او را به باد می دهد.

   حضرت علی ع می فرماید :حق را بگو گرچه به ضرر تو باشد! یعنی حق طلبی ماورای عقل است. عشق است وایثار و فداکاری .

  در نتیجه همین آموزه ها، مردم به عشق و وفاداری و: حق طلبی روی می آورند. فتنه از همین جا شروع می شود. یعنی همینکه حق طلبی مردم، به بالای 50درصد رسید، کسانی که در خودعقلانیت بیشتری حس می کنند، دست به مبارزه می زنند . زیرا از دید آنان عشق یا ایثار و فداکاری، به ضرر است . و درواقع نمی گذارد: حرکت جهشی داشته باشند. و ناگهان پولدار یا سیاستمدار و یا قدرتمند شوند.

فتنه یا تقلب به دنبال: راه کوتاه شده برای: رسیدن به قدرت یا ثروت است. 

宗教迫害,显示出宗教的重要性

当你看到伪造的硬币,当然,某个地方,有一个真正的硬币:因为它的独创性,一些人问,以利用。或者,当你看到一个假的银行票据,怪的银行永远不知道!但是,你知道是谁的错:央行已经利用。

因此,欺诈,欺骗,和这样的流行表明越来越准确和诚实的重要性。它的工作概念的范围是:越来越高的对真理和诚实,让人已达是正确的前50 %的机会。这是真实的,除非相反证明成立,为准。

即使在宪法和国际关系,这是一个问题,正确的人会说,除非证明并非如此。人民和索赔的权利,他们不需要证明,但证明,否则必须的,像劳动法原创:其原理是真实的,除非证明并非民法第223条规定:在每个事务如果一个谓词是真实的,除非它原来是腐败的。

 订立若干合约= 。

 有一个圣训碘显然,可以肯定的:一个穆斯林的损失是纯粹的团购:谴责真实的。

这个字段的内容是引用伊玛目贾法尔·萨迪克:如果大多数人认为社会和=神,你要看看一切积极。相反,如果大部分人口在粗心的人,你有你的所有东西坏的意见。

这同样适用于污秽的规定:如果你是一个新人到浴室或铺束缚的人,他们没有处理它:高台跳水和搜索。在这一切势必纯度。但是,如果人们Laabaly :纯度,不洁,不遵守警告说Knbd避免。

     因此,在数量上来看,这个问题是非常重要的。及约50 % ,反映了这一观点。这种观点的数量它被认为是:一个规则或一般法律,可以说始终诱惑,欺骗或高于50 %的实现。

 换句话说,如果所有的人或大多数都是骗子(超过50 % ),不欺骗任何人。预计第一个听到的谎言。没有人不信任彼此。意料之中,因为它是一种背叛。

  相反,当人超过50 %的人口正试图撒谎或避免不背叛对方。然后,如果有人想出卖,更容易!因为人们不希望他背叛或躺下。假如有人问你借钱,并说这是在一个月后。如果你是前提德克斯特说他会拿钱,但如果你的假设是,说谎永远不会丢失的钱在任何语言:人的语言没有。

   另一方面,如果所有或大多数人撒谎,和其他社会制度仍然是:谁不信任对方。所以,道德,诚信和真实性是必不可少的社会。在这种情况下社会相互作用,它可能会被更新。

   所以人们的道德和观察是非,互相帮助是必不可少的社会观点:即和平共处。这种诚实必须得到发展。你必须学会​​的50%以上。

人的意识或一个人的心灵,在那里将带领他:一个理性的社会和兢兢业业。但它是只有当自身利益受到威胁,如果自身的利益受到威胁,理性可能感兴趣的谎言,骗她的名字的规矩!或盗窃来命名可以给予或收受贿赂和礼物给她的名字。雷巴的名字B =把利润。

必然是一个更高的地平线:理性的个人利益,或卧或偷窃防止Hyant人。伊斯兰教唯一的发光条例不能什么都重要。因为伊斯兰法律,一个人可以确信:如果骗损失发生时,上帝会害了他,否则补偿。

例如,溶剂和一个谁很难收入通常较低,但神给人的祝福:他的孩子,根据溶剂,健康生活的规定。相反,有人谁圣地和清真,有许多品牌,通常孩子生病=后路和所有他分给风。

   伊玛目阿里说:说实话,即使是你的损失!正义是超越理智。 =爱与牺牲。

  由于这一学说的结果,人们热爱和忠诚,右边将寻求。在这里,阴谋开始。一旦合适的人都在寻求达成那些谁觉得自己更有理由肉搏战圈超过50 % 。因为爱和牺牲他们的观点,它是无害的。实际上并没有把他们的弹射。突然变得富有或者政客强大。

阴谋或欺诈寻找短的路:权力或财富。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی