From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

صدور انقلاب اسلامی با: لشکر کشی نیست.

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۱ ق.ظ | ۰ نظر

معاونت روابط بین الملل سازمان بسیج مستضعفین ،سلسله نشست های تخصص با موضوع "کدخدای بدون دهکده" (بررسی افول هژمونی آمریکا در جهان) با حضور و سخنرانی اساتید مطرح بین المللی سخنرانان: پروفسور کوین بریت (آمریکا)، پروفسور رودنی شکسپیر(انگلستان)، محمد عاصی (آمریکا)، زید حامد (پاکستان)، کلودیا موتی (ایتالیا) در مکان : تهران، خیابان آیت الله طالقانی، سازمان بسیج دانشجویی، لانه جاسوسی سابق آمریکا و زمان: دوشنبه: 5 خرداد 1392، ساعت 12-9:30برگزار کرد.

در این جلسه نکته جالب این بود که آمریکایی ها، حزب اللهی تر از ایرانیان بودند! در حالیکه آنان آمریکا را روبه زوال تعریف می کردند، مسئول روابط عمومی اصرار داشت بگوید: آمریکا قدرت خود را مخفی کرده و قرار است: در جنگ چهارم جهانی آن را نشان دهد!


   استادان یاد شده از ایران می خواستند: برنامه های پرس تی وی را تقویت کنند چون اثر خوبی بر مردم آمریکا دارد. آن ها می گفتند ایران بسیار خوب دارد پیش می رود. و میتواند یک قدرت برتر باشد.

در حالیکه سخنگوی لانه، تند تند می پرسید: آیا قدرت جدید و نوظهور چین یا هند هستند!

بعدا که با شفیع زاده مسئول روابط عمومی صحبت شد، ادعا هم داشتند که متخصص در مسائل سیاسی هستند! به ایشان گفته شد : چرا فکر می کنی آمریکا قوی تر شده است؟ گفت برای اینکه سپر موشکی خود را، در همه جا گسترده و پایگاه های نظامی، در تمام کشورها دارد!

به ایشان گفته شد که: شما جوان هستید و نمی دانید که آمریکا قبلا بیشتر از حالا قدرت داشته، و چون الان کمتر شده پس رو به افول است. مانند اینکه مرد 50یا 60ساله ای، مشت به دیوار بکوبد. کسی که بار اول او را می بیند، فکر می کند او بسیار قوی است. ولی اگر قبلا او را می دید که از دیوار صاف بالامی رفت و: چندین کیلومتر پیاده روی می کرد، طبیعتا می فهمید که قدرت او کمتر شده است.

    بر همین اساس خبرنگار ماهین نیوز، وقت گرفت و سوالی را مطرح کرد: وی گفت ابتدا توضیحاتی باید بدهم بعد سوال خود را مطرح کنم:همانطور که میدانیم : غرب و آمریکا دارای استرات‍ژی نظامی پیشگیرانه هستند! یعنی قبل از اینکه شرق عرض اندامی کند، یا درخواست جنگی بکند یا کمک بخواهد، آمریکا به آنجا لشکر کشی می کند تا: آن ها را نجات دهد و: آزادی را به آن ها هدیه دهد.

اما استراتژی شوروی سابق یا: همین روسیه فعلی اقدامات نظامی پسگیرانه است. یعنی ابتدا رای گیری می کنند برای استقلال، وقتی مردم رای به استقلال دادند و: خواستار عضویت در سازمان ملل شدند، فوری  آن جا را اشغال می کنند تا: جلوی این کار  را بگیرند. مانند اکراین امروزه و: کلیه جمهوری های اتحادیه جماهیر شوروی سابق یا: کشورهای همسود (مشترک المنافع) فعلی. که مهمترین آن همین جمهوری آذر بایجان است . کلیه کشورهای حوزه دریای مازندران و قفقاز ، متعلق به ایران بود. ابتدا آن ها را با احزاب دموکرات مانند: حزب دموکرات آذربایجان به استقلال، تشویق کردند و بعد که از ایران جدا شدند، آن ها را ضمیمه خاک خود کردند و: ارتش روسیه را پشت مرزهای آنان مستقر نمودند. الان در اکراین هم همین کار را می کنند. مردم چهار ایالت جدید آن، در رای گیری خواستار استقلال شدند و: حتی نامه به سازمان ملل نوشتند، ولی بعد رای آن ها را زدند و: بجای درخواست عضویت در سازمان ملل، به عنوان کشور مستقل، خواستار ضمیمه شدن به خاک روسیه شدند!   

اما ایران در استراتژی خود که: بر مبنای دکترین امام خمینی ره می باشد،نه بر اساس پیشگیری و نه بر اساس پسگیری، انتخاب نکرده و اصلا چشم به: زمین یا خاک کشور دیگری ندارد. بلکه بر قلب ها و روح و روان مردم حکومت می کند.

زیرا که اهمیت دکترین ایران، بر اساس نیروی انسانی است.برای ایران مردم مهم هستند نه، ثروت یا زمین یا خاک آن کشور.لذا در بررسی های انجام شده با اینکه ایران در هیچ کشوری، پایگاه نظامی ندارد وقصد هم ندارد که داشته باشد، اغلب مردم آن ها خود را حزب الله و: عضو ایران می دانند.

سوال خبرنگار ما از اساتید، اینطور مطرح شد که ایا این سیاست در مورد: مردم آمریکا هم نتیجه داده؟

آن ها سوال را توضیح داده و گفتند:اگر منظور شما این است که: آیا مردم آمریکا نظرشان راجع به ایران مثبت است یا خیر؟ در جواب باید بگوییم مثبت است . الان مردم آمریکا دیگر فرق القاعده یا طالبان را، با انقلاب اسلامی ایران می دانند و: بیشتر به پرس تی وی گوش می دهند تا به: ماهواره های آمریکایی .

 آن ها گفتند که پرس تی خوب کار می کند و: مردمی که دسترسی به آن ندارند، آن را از اینترنت بر می دارند یا دانلود می کنند.

لذا باید دانست که سیاست جمهوری اسلامی ایران، حتی در مورد کشورهای جدا شده از ایران، این نیست که آن ها را برگرداند. بلکه سیاست نظام در بیدار کردن آن ها، و تشویق آنان به اسلام و مسلمانی واقعی است. از نظر دکترین ایرانی، اسلام وطن مسلمین است نه خاک یا سرزمین . لذا مرز در اسلام، مرز عقیدتی است نه مرزی که سازمان ملل تعیین کرده است.

البته این مرزسازمان ملل هم مدتها است که: مورد تغییر قرار گرفته و دهکده جهانی تشکیل شده. ولی این دهکده جهانی با کدخدایی آمریکا نیست، چیزی که از عنوان این نشست معلوم بود. و حالا این کدخدا کیست؟ از نظر مسئولین نشست، چین یا روسیه است! ولی از نظر ما وحتی اساتید حاضر در جلسه، ایران و انقلاب اسلامی ایران است.  

伊斯兰革命:的入侵没有。

国际关系系动员剥夺,一系列的主题是“没有村长, ” (美国的世界霸主地位的衰落的评价)与教授和讲座由国际演讲提出的参加专业会议:凯文·布莱特教授(美国) ,罗丹莎士比亚(英国)教授穆罕默德·阿西(美国) ,扎伊德·哈米德(巴基斯坦) ,克劳迪娅Mvty (意大利)地点:德黑兰,阿亚图拉塔莱加尼大道,学生巴斯基,间谍和时间的前美国小屋:星期一: 5波斯日期Khordad 1392年, 12-9分: 30举行。

在这个会议上,有趣的是,美国人比真主党伊朗人!当他们被宣布危及美国的公共关系官员坚持说,美国是要掩饰自己的第四次世界大战权力将显示它!

   伊朗的这些大师希望加强该程序,按下TV ,以及对美国人民的影响。他们说,这是很好的伊朗前进。并可以成为一个伟大的力量。

但一位发言人为巢,烧碱问:新的和新兴大国,中国和印度!

公关人员是与Shafizada谈话以后,曾指称,专门从事政治问题!有人对他说:你为什么认为美国是强?说,它的导弹防御系统,广泛和军事基地遍布全国!

他们被告知,你还年轻,不知道在哪里,美国已经拥有更多的权力了,因为它是小于下降。像50或60岁的男子的拳头打在墙上。谁第一次看到她,觉得她很坚强。但是,一旦他看到墙上光滑巴拉姆和几英里的步行,他自然是明白,他的权力是少。

    因此马欣报记者,接手的问题,并说:这个问题我以后,他应该首先作出解释:正如我们已经知道:西方和美国,先发制人的军事战略是!前东蔑视,或要求进行战争或想要帮助美国的入侵尽可能将节省与自由给他们的礼物。

但苏联的战略,或者:为什么俄罗斯目前的军事行动的预防性后。第一个评选的独立性,当人们已经投票赞成独立:他们呼吁联合国会员国,立刻占领了前面得到这份工作。像乌克兰的今天:前苏联各共和国,或: CIS (英联邦)电流。阿塞拜疆是最重要的原因。里海盆地和高加索地区的所有国家,伊朗属于。第一民主党派如民主党阿塞拜疆的独立,鼓励和伊朗谁是分开的,他们被吞并:俄罗斯军队驻扎边境后面。我做同样的在乌克兰。这四个新国家,得票率为呼吁自主性:即使写了一封信给联合国,但随后去了表决。 :不是会员在联合国作为一个独立国家,被称为俄罗斯的土地被装!

但伊朗的战略是基于霍梅尼的教义,不以预防为主,而不是在=的决定,并没有选择在眼睛上:地球上的土壤或任何其他国家。但规则的心脏和灵魂。

因为教义的重要性,由人力资源,重要的伊朗人民是不是物业或土地或土壤。因此,任何国家的调查,就没有军事基地,没有打算,那就是,大多数人拥有它们和真主党:知道成员。

我们的记者问了老师,所以提出了关于这是否政策:美国人民作为一个结果?

他们解释这个问题,并说:如果你指的是美国人民是否没有关于伊朗一个积极的意见?答案是肯定的,我们必须说。现在,美国人民有所不同组织或塔利班,伊朗伊斯兰共和国知道多听电视新闻:美国卫星。

 他们告诉新闻电视台工作正常和人民用不上它,或从互联网上下载它,因为它们。

它应该是伊朗伊斯兰共和国的政策,即使是在伊朗的国家,而不是背部。但在其军事政策,并鼓励他们对伊斯兰教和穆斯林的唤醒是真实的。伊朗教义,伊斯兰不是一个穆斯林国家或地区来的领土。因此,在伊斯兰教的边界,边界不边界相信,联合国已经确定。

它有一个漫长的边界与联合国的变化已经使全球村。但是,美国不领导这个地球村的村长,什么被称为会议。现在,谁是主要的?工作人员会议上,中国和俄罗斯!但是,我们认为,即使在​​考勤,伊朗和伊斯兰革命的教师在伊朗。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی