From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

بانکداری اسلامی، کلاهبرداری است!

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر


رودنی شکسپیر استاد دانشگاه انگلستانی، مدتی مهمان همایش پیامبر اعظم بود، در اولین جلسه مقاله ای در مورد بانکداری اسلامی ارائه و توضیح داد و گفت: الان بانکداری اسلامی کلاهبرداری است:

Rodney_Shakespeare1@btopenworld.com

البته همه گفتار او، خلاصه ای از کتاب ولایت فقیه یا: همان حکومت اسلامی امام خمینی است.

ولایت فقیه یا نامه‌ای از امام موسوی، کاشف‌الغطاء یا حکومت اسلامی[۱] مجموعه‌ای از ۱۳ درس‌گفتار روح‌الله خمینی در: حوزه علمیه نجف در مبحث «ولایت فقیه» است. که در بهمن ۱۳۴۸ ایراد شده‌اند. این کتاب در سال ۱۳۴۹ برای نخستین بار در بیروت چاپ و: به ایران فرستاده شد و در سال ۱۳۵۶ با ضمیمه: سخنرانی دیگری به نام «جهاد اکبر» به طور رسمی، در ایران چاپ و پس از آن نیز بارها تجدید چاپ شد. ترجمهٔ این کتاب اولین بار در سال ۱۹۷۰ به چاپ رسید و: احتمالاً تأثیرگذارترین سند نوشتاری‌ای است که: در دوران مدرن در حمایت از حکومت دینی، نوشته شده است : ویکی پدیا.

در فصل امور مالی، حضرت امام می فرماید که اگر، خمس یا زکات دقیقا پرداخت شود دیگر گرسنه یا فقیری پیدا نمی شود. و اگر فقط یکسال زکات فطره را یکجا جمع کنند، طرح های عمرانی بزرگی مانند: پل سازی و سد سازی را، میتوان به نتیجه رساند.

پرفسور با بیان اینکه :در بانکداری اسلامی اصلا نباید ربا باشد، بهره را حرام دانست و گفت فقط: کار مزد قابل قبول است و: بهره هرچه قدر کم هم باشد حرام است و: به منزله مبارزه مستقیم با خدا است.

ایشان گفت: اینکه ما همان بانکداری غربی را داشته باشیم ولی، کلمه اسلام را به آن اضافه کنیم، یک کلاهبرداری است بعد هم در پاور پوینت خود، بانکی را نشان داد که کلمه اسلامی، به آن وصله شده بود.

هم اکنون بانک ملت، یک وام 5میلیونی را که اقساط آن عقب افتاده به 7میلیون، در طی دوسال افزایش داده و می گوید: اگر طول بکشد تا 12میلیون می رسد. بازداشتی و دستگیری و حکم جلب هم دارد!و همه این هزینه ها هم، برعهده بدهکار  و وام گیرنده است.

دانه درشت های بانکداری، اصلا این ناراحتی ها را ندارند. هرچه می خواهند وام می گیرند و: اصلا پس نمی دهند. اما یک وام ازدواج یا خودرو، در عرض دو سه سال، دو ونیم برابر می شود.

به نظر می رسد اصلا باید بانک ها تعطیل شوند و: بانک های جدید به وجود بیاید. زیرا با وجود اینهمه پرسنل که: در کادرهای قبلی تربیت شده اند، امکان درک درست از تئوری های: جدید اسلامی کاملا بی فایده است.

بانک های جدید اگر بخواهند اسلامی شوند، فقط باید کارمزد بگیرند. یعنی شبکه بانکی با اخذ خمس و زکات، گردش مالی پیدا می کند و از همین  محل هم، به عنوان عامل، طبق نظر قران کریم درصدی را بر می دارد.

برای دادن وام اصلا نباید به بهره تکیه کند. بلکه فقط کارمزدی را بردارد. البته دشمنان بانکداری بدون ربا، یا همان بانکداری اسلامی می گویند: با کار مزد بانک ها اداره نمی شود. آنها تورم را بهانه می کنند و: تصور می کنند که با رشد نرخ بهره، تورم کنترل می شود! و تنها بانک ها وظیفه دارند که: تورم را کنترل کنند.

    در حالیکه رشد نرخ بهره، تورم را دو برابر بالا می برد. ودر یک دور باطل باعث افزایش فزاینده آن می شوند. همینطور که الان اینطور است.

اگر بانک مرکزی بخواهد جریان نقدینگی را کاهش دهد، یعنی انقباضی عمل کند تولید، ازبین می رود زیرا گردش مالی پروژه ها، صفر می شود و در بسیاری از موارد کم شدن: سرمایه در گردش کارخانجات، آن ها را به تعطیلی می کشاند و: اگر وام با بهره بدهد، علاوه بر افزایش حجم نقدینگی ،بهره نیز به عوامل تولید و: هزینه های تولید اضافه می شود و: قیمت تمام شده را بالا ببرد.

اما اگر دستمایه، به جای سرمایه به کار گرفته شود، این اتفاق نمی افتد. دستمایه همان وام بدون بهره، به تولید کننده است. اما سرمایه وام با بهره مضاعف است. زیرا همانطور که مسئولین میدانند و: اعلام هم می کنند بانکها، ظاهرا 22درصد بهره می گیرند، ولی عملا تا صد در صد هم می رسد.

اشتغال هم از راه وام با بهره، حل نمی شود زیرا هم به قیمت تمام شده: تولید کارگاه های کوچک اضافه می کند و: هم ناراحتی های روانپریشی به وجود می اورد. که عملا زیان آن بیش از زیان های: قیمت تمام شده است.

بسیاری از تولید کنندگان، فقط به بانک صورت حسابی را می دهند که بانک می خواهد. آن ها هرگز واقعیات را گزارش نمیدهند. بانک هم همین را می خواهد. یعنی با واقعیت کاری ندارد، فقط مدارکی لازم دارد که بتواند: وام را پرداخت کند.

روش اسلامی در بانکداری اسلامی واقعی، ان است چون مردم پول خود را ، در نزد بانک پس انداز می کنند، باید بایت این امر هزینه به بانک بپردازند. زیرا بانک ریسک نگهدای پول آنان را قبول کرده است. در حالیکه الان برعکس است، نه تنها چیزی از امانت گذار نمی گیرند، بلکه دائم تبلیغ می کنند و: بهره بالایی هم به آنان پرداخت می کند.

 

伊斯兰银行是一个骗局!

莎士比亚罗丹英国教授,而来访的先知代表大会第一次会议,提出了关于伊斯兰银行纸和解释,并表示,伊斯兰银行是一个骗局,现在:


然而,他的讲话中,法基赫书的摘要,或者:伊朗伊斯兰共和国霍梅尼。

Faqih的,或伊玛目侯赛因穆萨维, Kashfalghta '或13个讲座霍梅尼的伊斯兰国家[1]在纳杰夫神学院课题“最高领袖”系列的名称是。波斯日期巴赫曼戈1348年已交付。这本书,发表在贝鲁特1349年第一次:被派往伊朗在1356年,与补遗另一番所谓的“圣战阿克巴”正式,印刷,然后重印多次。这本书的翻译是首次出版于1970年,大概是在现代这个时代最有影响力的文件而政教合一的写入维基百科。

在财务,指出,如果伊玛目,正是胡姆斯支付或天课不会饿还是贫穷。如果一年只有一次Ftrh加薪大的发展项目,如建设桥梁和水坝,可以带来一个结论。

教授指出:在伊斯兰银行的利息是不应该获得非法的,只说:雇佣劳动是可以接受的,使用的是被禁止的,哪些是没有那么:与上帝的直接斗争。

他说,我们有西方的银行,但是我们给它添加伊斯兰教的话,这是一个骗局那么您的PowerPoint ,Word会透露,伊斯兰银行,它被修补。

现在银行,贷款500万美元至700万逾期分期付款,已逐年增加,并表示将采取高达12亿美元。被捕及认股权证具有,而所有这些费用,债务人及借款人的责任。

粗银行,没有足够的条件。他们想要和得到贷款的话,那么不要。但两到三年内结婚或汽车贷款,两年半的时间。

似乎所有的银行都关闭,新的银行应运而生。因为这么多的前任干部员工进行了培训,使理解理论:现代伊斯兰教是绝对无用的。

如果他们是穆斯林的新银行,应该只需要佣金。银行系统采取和胡姆斯天课,营业额可能是从同一个地点和时间,作为代理人,按照古兰经是一个百分比。

它不应该被用于贷款来支持。只需要收费。免息银行,伊斯兰银行,或者像他们说的敌人,工资不托管银行。他们找借口和通货膨胀:假设增长率,通货膨胀被控制!只有银行有责任:控制通货膨胀。

    虽然增长率,通货膨胀率增加了一倍的速度。它可以增加和增加的恶性循环。既然是这样了。

如果央行希望减少现金流量,生产收缩行为,营业额消失,因为这个项目是零,而且在许多情况下损失资本在业界流传,并拉他们关闭:如果你给的贷款,利息,除了增加生产成本的流动性,效率和生产力增加:电梯的费用。

但如果有帮助的,而不是金,被使用,这不会发生。有用免息贷款给制造商。但资本增加贴息贷款。因为我们知道,和当局宣布银行显然22 %的效率,而且还几乎是百分之百。

贷款,连本带利的就业问题,将不会得到解决,因为生产小作坊的成本增加了:它创造的精神障碍。它实际上是弊多于利的损失:价格结束了。

许多生产商,只是作为一个银行账户,将银行。他们从来没有报道事实。银行将有同样的事情。这实际上不起作用,只是它是必要的文件:贷款支付。

在伊斯兰银行的确伊斯兰方法论,这是因为人们赚来的钱在储蓄银行必须咬住,它可能花费了银行。因为银行持有的外汇风险是可以接受他们。相反,虽然它不是,他们没有采取贷款,但他们推动和永久的唯一的事情:高息他们支付。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی