From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

هالیوود نیاز به کمک دارد!

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

شاید برای کشورهای جهان سوم، طرح این مسئله ناباورانه باشد! زیرا آن ها یاد گرفته اند هالیوود را، پر زرق و برق و ثروتمند بدانند و: هنرپیشه های آن را، دارای رویایی ترین زندگی بشناسند . درواقع دروغ های فیلم ها را باور کرده اند و: تشخیص بین فیلم و زندگی برایشان مشکل شده است. مردم جهان سوم یاد گرفته اند که: همیشه احساس فقر بکنند اگرچه، بیشترین دارایی ها را داشته باشند یا: ثروت واقعی آنان بیشتر از ثروت دروغین ستارگان هالیوودی باشد.

هالیوود امروز به چند دلیل نیاز به کمک دارد: دلیل اول فقر فرهنگی و نبود فیلمنامه مناسب است. ساخت فیلم هایی در باره ایران، بیش از آنکه زاییده دانش آن ها باشد، نتیجه کم مطالعه بودن فیلم نامه نویسان آن ها است. زیرا آنان در کاخ شیشه ای نشسته اند و: برایشان زحمت دارد تا یک سفر ولو کوتاه، به سرزمینی که برای ان می نویسند بروند.

   آن ها از لابلای گفته های سی ان ان یا :بی بی سی به اطلاعاتی در باره ایران دست پیدا می کنند و: همان را دستمایه نوشتن فیلمنامه کرده و: ساخت فیلم را آغاز می کنند. فیلم نامه نویس فیلم های تاریخی، آن را با کارتن ها و فیلم های تخیلی یکی می داند. و شاید هم آن را یک بازی میداند که: برای جذب مشتریان در کافی نت ها و: گیم نت ها نقشه کشیده اند.

   بزرگترین دلیل این یگانه اندیشی در مورد گیم و تاریخ، همین است که همه بازیگران این فیلم ها؛ هم قیافه قهرمانان گیم  ها هستند.

  کمبود بودجه هالیوودی به قدری شدید است که: صحنه ها نیز صحنه های کامپیوتری و خیالی است و: ما دیگر از تجهیزات میلیاردی خبری نمی بینیم. زیرا هالیوود به علت فقر مالی ترجیح می دهد: به چند نفر نخبه کامپیوتر پول بدهد که: صحنه ها را بازسازی کنند. زیرا هزینه آن تا صد ها برابر کاهش می یابد. و از خطرات احتمالی هم خبری نیست.و در انتهای فیلم هم با انبوهی از: دکورها و لباس های گرانبهای بی مصرف، روبرو نیستند.

بازیگران هالیوودی دیگر از دستمزدهای کلان سودی نمی برند، زیرا این در آمد ها ممکن است برای نقش اولی ها، خوب باشد ولی برای بقیه دیگر وجود ندارد . سیاهی لشکرها فقط به همین بسنده کنند که: نامشان در لیست بازیگر ها می آید و یا احیانا: صحنه ای از آنان نشان داده می شود.

   امروز حتی درامد بالیوود هند، از در آمد هالیوود بیشتر است. ورشکستگی روزانه دهها بازیگر و: عضو هالیوود همچون: نیکلاس کیج ،گری کلمن، لری کینگ، ناتالی کول، سیندی لوپر، مایکل جکسون و...  بر تاریخ سیاه: این دهکده هنری می افزاید.

    حامیان مالی نیز وضع بهتری ندارند: قطر، عربستان و اسرائیل دیگر برای نان شب خودشان هم، محتاج کمک های آمریکا هستند چه رسد به اینکه، بخواهند برای هالیوود فکری بکنند.

    البته اشتباه هالیوودی ها هم نسبت به اسرائیل، همان نسبت مردم جهان سومی است. یعنی آن ها هم تعجب می کنند وقتی که: اسرائیل بگوید ندارم! طبیعی است که وقتی 30درصد کمک های مالی آمریکا، فقط به کشور اسرائیل است و: بقیه نیز به دولت های کشورهای اسلامی است، آن ها جزو افراد مددجو خواهند بود. و یک کور نمی تواند عصا کش کور دیگر باشد، مگر در عالم خیال! و به قول بچه تهرانی ها در عالم خالی بندی! لذا هالیوود و اسرائیل، یک نقش دروغین دو جانبه برای یکدیگر بازی می کنند: تا باری به هر جهت روزگاری بگذرد.

هالیوود سعی دارد یک نقش دوگانه دیگری نیز ،بازی کند: ابتدا اسرائیل را حامی خود نشان دهد و: با ساختن فیلم هایی علیه ایران، می خواهد که بودجه بیشتری از اسرائیل بگیرد. اما اسرائیل فقط قول می دهد و: به خاطر مدد جو بودن خودش، قادر به کمک کردن به مددجو های دیگر نیست.

    از سوی دیگر هالیوود با تهیه فیلم های ارزان قیمت برعلیه ایران، سعی دارد ایران را عصبانی کند و: در نهایت باج خواهی خود را علنی سازد.

   عالم مطبوعات هم چنین حرکتی داریم. وقتی نشریه ای کمک دولتی دریافت نمی کند، برای جلب نظر دولت دو راه دارد: اگر پاچه خواری یا تملق پیشه کند، از این جور افراد زیاد هستند. و موفقیت او کم است. و از سوی دیگر غرور و هواداری او نیز، لطمه می خورد. لذا راه دوم را انتخاب می کند: انتقاد شدید از عملکرد: شهر داری ها ، فرمانداری ها و ادارات دولتی.

انتقادات شدید، عکس العمل دولت را در پی دارد. لذا نشریه میتواند در خواست جوابیه کند و: برای چاپ جوابیه در خواست رپرتاژ آگهی بدهد! . از این راه هم وجهه انتقادی خود را حفظ کرده و :هم به بودجه دولتی دسترسی یافته است.

به دور از این شگرد ها، به هرحال الان هالیوود در وضع اسفناک مالی است. و اسپانسر های او از دولت های عربی، درگیر مشکلات خود هستند. ستاره ها هم دستمزد های کلان می خواهند و: چون در آمد کلان مورد نظر شان است، ولخرجی های کلان هم می کنند . این ها نیاز مالی هالیوود را بیشتر می کند.

   این جا پیشنهاد ورود ایران به هالیوود ارائه می شود. البته ایرانی ها برخلاف امریکایی ها، ترسو نیستند ولی طمع کار هستند. لذا با اینکه شخصیت های مهمی از هالیوود اعلام آمادگی کرده اند، اشخاصی مثل طالب زاده ترجیح می دهند :خودشان دست به کار شوند تا اینکه، هالیوود جلو نیاید!     

好莱坞需要帮助!

也许是第三世界,是令人难以置信的想法!因为他们来自好莱坞,美艳而富有知识了解到:演员都来了解最戏剧性的生活。事实上,电影已经开始相信谎言,电影与生活之间的识别是他们很难。第三世界人民已经学会:总是让贫穷感,然而,有更多的资产的真正财富或财富是假的好莱坞明星。

好莱坞需要帮助今天有几个原因:第一,因为贫穷和缺乏文化上适当的脚本。使得伊朗的电影,而不是天生的,知识是编剧的结果,它是研究较少。因为他们都坐在一个玻璃宫殿:这是他们很难甚至短途旅行来为他们写的土地。

   据美国有线新闻网和英国广播公司赶走它,并获得有关伊朗的信息:相同的脚本和帮助:他们开始拍电影。编剧的历史片,动画片和科幻它看到的。也许使它成为一个游戏都知道,为了吸引顾客在网吧和:游戏笔记绘制的地图。

   最大的一个原因,思考的视频游戏的历史,使这部电影所有的演员,这两场比赛都是英雄面对的问题。

  好莱坞的预算赤字是如此之高,计算机和想象的场景,场景,我们没有看到其他电脑的消息十亿。由于贫穷,因为好莱坞喜欢把钱给计算机少数精英,可以重建场景。因为它的成本一百倍下降。而且没有风险。 ,而这部影片了大量珍贵的和服装无用的结束,都没有得到满足。

另一位演员整体工资不是有益的,因为它可能会在前者,但其余没有好的。这些都是出现在列表上刚够群众演员是演员,或者是他们的现场显示。

   即使在今天,印度宝莱坞收入,该收入超过好莱坞。几十个演员和好莱坞的成员包括尼古拉斯·凯奇,加里·科尔曼,拉里·金,娜塔莉 - 科尔,辛迪Lvpr ,迈克尔·杰克逊与黑人历史日报失败:村庄增加了亨利。

    保荐人亦更好:卡塔尔,沙特阿拉伯和以色列为自己的面包,也都需要美国的援助独自思考他们在好莱坞。

    好莱坞,然而,误解比以色列,全世界的人比第三。他们也感到惊讶,当以色列不告诉!很自然,当美国的资金30 % ,以色列只有国家和伊斯兰国家的休息,他们将这些客户端之一。不是盲目的拐杖,盲人和其他除草剂,除非想象力!和儿童中的发病率世界排名为空!所以,好莱坞和以色列扮演扮演了角色互相给对方:但是传递的时间,一次。

好莱坞正试图进一步的双重角色,玩,第一次亲秀和以色列:使对伊朗的电影希望以色列赚更多的钱。但以色列并不只是承诺:乔,谢谢你是她自己,其他客户无法提供帮助。

    好莱坞电影与对伊朗的低价格是试图激怒伊朗和公众提出赎金要求。

   传播学者也有动作。当一个问题没有得到政府的援助,以吸引政府有两种选择:要么奉承的腿断业务,因为有很多人喜欢这个。他的成功率低。在另一方面的骄傲和他的追随者也被伤害了那里。所以第二个选项被选中:在实践中尖锐的批评:市政,州长和州政府机构。

严厉批评,政府有反应。本刊物的请求报价和印刷报价请求报告要求! 。以这种方式,一个重要的方面,以保持:国家预算是可用的。

家离这个技术,但是,现在是好莱坞的财务困境。和他的阿拉伯国家的资助都参与了他们的问题。薪水将是巨大的恒星,因为他们的收入所需的宏,宏是奢侈的。金融需要的是超过好莱坞。

   在这里,建议的画面呈现给好莱坞。然而,与伊朗人,美国人不是懦夫,但他们是贪婪的。因此,它是从好莱坞的重要人物纷纷宣布他们准备,就像Talebzade个人喜欢:对自己的工作,直到,在好莱坞人的面前!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی