From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

سفره ای که جمع می شود.

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

表被收集。

每次表被打开,并且可以被关闭之后。当一个表被打开食物,我们只是觉得,无论我们做什么和它的程度:让食物等等。当我们坐下来一桌子腿,再也起不来了。

有些表的,在地面上,扔了一些在桌子上,但重要的是,当我们收集它一试。一些非常难杀:平表和准备食物,但吃得快涨起来。它的邻居很可能会收集和洗碗。

     最好是打开表并在一起,吃在一起,并关闭它,留出足够的时间,也许相等。

因此,它是要住一天,有一天我们会扁平化和传播新的一天,更多的耐心,我们会在一天结束时收集它!像电脑,早上我们装了桌面软件,中国 - 我们。登录白天和夜间上班了!

   这同样适用于本周:工作表周一第一周是开放的理念,我们努力工作,以周三:周三下午和关闭一个小桌子去度假。周五,优良传统主麻日,社会和整个一周的总结。和哈提卜周五,表示非常伊斯兰世界的问题,把它所有的一起发生。按照伊斯兰教义,是第一次两个讲道:思想政治第二。如一个全球性的网络,在所有乡镇,在穆斯林世界的某些问题,对方提出,它可以成为信息的一个持续的流程很广:它是所有的想法。

这同样适用于许多个月来解决。所有这些人的生活:每天出生并生活和死亡。和这里的流动和:没有这些不重复。

我们心理上更容易为我们自己,我们看到它重复。否则,至少有时不同意。今年的秋风秋雨:几年前是不同的。也许这些年来,人们谁住现在。但是,现在有些人不是。但人是年轻的,但现在存在的旧的基础上,洪水仍在继续。

人生就像人类的。人体的细胞,每个寿命和身体我们正在洪水细胞,它的生命。其配方是很复杂的生活。知道一些公式的原因:人们不再做。

关于伊斯兰教的清真食品的应用程序的命令是一样的。体育和运动每天,在强制性祈祷贷款,健康的心智和身体的形式帮助。先知和伊玛目具有良好的科学信息,并遵守伊斯兰教规,他们一般健康:他们有很长的生命。他们中许多人已经去世的自然原因,也可能是像诺亚,有长有像伊玛目都还活着。

甚至当你买一辆车,你有你需要知道并观察及时处理零件或修复一切。可以增加其使用寿命。或者换句话说,它会防止生命损失。但是,如果你不遵守,甚至出车祸,你漫步山谷!你的车将拥有更长的使用寿命,并自己给你...

   因此,许多阿訇,或殉国或中毒。由于肉体的死亡,没有死,而是在神的原因先知:拖动去世的痛苦。先知的例子是那么健康毕竟在战场上收到了无数的伤口,可以娶几个老婆。他的死亡是由于中毒:从犹太女人被创造。

哈兹拉特·阿里于60岁,面包,他吃它薏仁粉,发现了完好的牙齿。为什么指挥官的忠实阿里致命毒药的剑伊本Moljam莫拉迪,谁在他的头皮上的差距和整个身体的见证中毒被做了。当一个犹太医生挣他的床边,她建议饮用牛奶带来的工作,以消除毒素,但为时已晚。

在这些日子里的伊玛目穆萨·卡齐姆。他们是健康和强壮,让他们有35名儿童。因此,他们不能导致死亡或心脏骤停,并喜欢它。因此研究他的一生中,我们可以看到,在巴格达,哈伦拉希德( Kadhumiya电流)在监狱监狱。不仅是适当的营养,而且还滥用酷刑和直接:哈里发哈伦拉希德巴尼阿巴斯。但同样,在那里他们倾入井,井,他的名字是在监狱里,他被迫崇拜,他是被毒死的。哈伦拉希德援引一名医生谁证实了他送进监狱自然死亡,但其中一人已经研究伊玛目的手掌问什么样的毒性,即使: 。他也学会了手掌?

午餐桌上

 表

سفره ای که جمع می شود.

هر سفره ای زمانی باز می شود و: بعد هم بسته می شود. وقتی یک سفره غذا باز می شود، فقط در فکر آن هستیم که: هرچه می توانیم آن را وسعت دهیم و: غذاها و امکانات بیشتری بگذاریم. تا وقتی پای سفره نشستیم، دیگر احتیاجی به بلند شدن نباشد.

البته برخی این سفره را، در زمین می اندازند و برخی، بر سر میز ولی مهم این است که: یک وقتی باید آن را جمع کنند . البته برخی زیاد زحمت می کشند تا: سفره را پهن کنند و غذا آماده کنند، ولی سریع می خورند و بر می خیزند. برعکس عده ای خیلی زود، سفره را پهن می کنند و از غذاهای آماده استفاده می کنند، ولی تمام سرگذشت و داستان خودشان را،بر سر میز غذا تعریف می کنند و: بعد هم بدون جمع کردن بلند می شوند و می روند! گویا همسایه ها قرار است آن را جمع کنند و ظرف ها را بشویند.

     بهترین حالت آن است که، برای باز کردن سفره و هم، برای صرف غذا و بستن و جمع کردن آن، زمان کافی و شاید هم مساوی بگذاریم.

یک روز زندگی هم همینطور است، اول روز سفره روزی خود را پهن می کنیم و: با صبر ادامه دهیم و در پایان روز هم آن را جمع کنیم ! مانند یک کامپیوتر، صبح لواد می شویم و نرم افزار ها را روی دسک تاپ می چینیم. در طول روز کار کنیم و شب لوگین آف!

   هفته ها همین طورند: شنبه اول هفته به فکر باز کردن سفره کاری هستیم، و تا چهارشنبه سخت کار می کنیم و: بعد از ظهر چهارشنبه کم کم سفره را می بندیم و:به تعطیلات می رویم. در روز جمعه، سنت حسنه نماز جمعه، یک احتماع و جمع بندی از طول هفته است. و خطیب نمازجمعه، با بیان مسائل و مشکلات امت بزرگ اسلامی، همه را در جریان رویدادهای همدیگر قرار می دهد. براساس دستور اسلامی، دو خطبه هست اولی: عقیدتی و دومی سیاسی. بطوریکه مانند یک شبکه جهانی، در همه روستا ها و شهرها، در ساعت معینی مسائل جهانی مسلمانان، برای همدیگر مطرح می شود و میتوان گفت: یک جریان اطلاعاتی وسیع جاری می شود و: به همه ذهن ها می رسد.  

ما هها وفصل ها همینطورند. همه این ها، زندگی می کنند : روزی به دنیا می آیند و زندگی می کنند و بعد می میرند. و دراینجا است که هستی جریان پیدا می کند و: هیچ کدام از این هستی ها تکراری نیست.

ما برای دریافت راحت تر ذهنی خودمان، آن ها را تکراری می بینیم . و الا حداقل در زمان، با هم اختلاف دارند. فصل پاییز امسال با فصل پاییز: سال ها پیش فرق می کند. شاید در آن سال ها، آدم هایی زنده بودند که الان نیستند. آدم هایی نبودند ولی الان هستند. آدم هایی جوان بودند ولی الان پیر شدندو.. اما جریان هستی، همچنان سیل اسا ادامه دارد.

عمر انسان ها همینطور است. سلول های بدن انسان، هرکدام طول عمری دارند و: بدن ما در سیل حرکت هستی سلول ها است، که زندگی می کند. فرمول زندگی هم بسیار پیچیده است . دانستن برخی فرمول ها باعث می شود: تا انسان عمر طولانی تری بکند.

دستورات اسلام مبنی بر استفاده از :غذاهای حلال برای همین است. ورزش و نرمش روزانه، در قالب نماز های واجب و مستحب، به سلامت روح و جسم کمک می کند. پیامبران و ائمه که اطلاعات علمی خوبی داشتند، و دستورات اسلامی را رعایت می کردند، معمولا در صحت و سلامت بودند و: عمرهای طولانی داشتند. بسیاری از آنان به مرگ طبیعی رحلت نکردند، زیرا میتوانستند مانند حضرت نوح، عمر طولانی داشته باشند یا: مثل امام زمان هنوز هم زنده باشند.

شما وقتی حتی یک وسیله نقلیه می خرید، اگر همه چیز را بدانید و رعایت کنید، به موقع قطعات را رسیدگی  و یا تعمیر کنید. عمر مفید آن را افزایش می دهید. یا به عبارت بهتر، مانع کاهش عمر مفید آن می شوید. اما اگر رعایت نکنید، حتی ممکن است با یک تصادف، از دره پرت شوید! خودرو شما دیگر عمری نخواهد داشت و: خود شما هم...

   برای همین اکثر امامان علیهم السلام، یا شهید شدند یا مسموم. پیامبران هم به علت مرگ بدنی، نمردند بلکه بیشتر در راه جهاد برای خدا و: رنجی که از آن می کشیدند رحلت کردند. پیامبر اسلام به عنوان نمونه به قدری سالم بود که: بعد از آن همه زخم در جنگ های بی شمار، توانست چندین همسر داشته باشد. رحلت ایشان هم به علت مسمومیتی بود که: از سوی یک زن یهودیه ایجاد شده بود.

حضرت علی ع در سن بالای 60سال خود، نان خشک می خورد آن هم از آرد جو، یعنی دندان های سالم داشت.علت شهادت امیر المومنین علی ع زهر کشنده شمشیر ابن ملجم مرادی بود که: بر فرق سرش شکاف ایجاد کرده و: تمام بدن را مسموم ساخته بود. وقتی یک پزشک یهودی را بر بالین ایشان آورند، توصیه می کند برایش شیر خوراکی بیاورند، تا اثر سم را برطرف کند ولی دیر شده بود.

این روزها ایام شهادت امام موسی کاظم است . ایشان به قدری سالم و قوی بودند که: گویند 35فرزند داشته است. لذا وفات ایشان نمی تواند به علت بیماری، یا ایست قلبی و امثال آن باشد.به همین دلیل با بررسی زندگی ایشان، می بینیم که در زندان هارون الرشید در بغداد (کاظمیه فعلی ) زندان بوده.نه تنها تغذیه درستی نداشت، بلکه مورد ازار و اذیت و شکنجه مستقم: هارون الرشید خلیفه بنی عباس بود. تا جاییکه ایشان را به چاه انداختند ولی باز هم، در چاه که نامش زندان بود، سالم بود وعبادت می کرد ناچار ایشان را مسموم کردند. نقل است که هارون الرشید چند پزشک برای: تایید مرگ طبیعی ایشان به زندان فرستاد .اما یکی از آن ها وقتی کف دست امام را معاینه کرد پرسید: این چه نوع سمی است که حتی: کف دست ایشان را هم فراگرفته است؟

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی