From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

مذاکراتی نمانده است!

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

没有谈判!

伊朗伊斯兰共和国的名誉会长,因为他们说,如果人们留下的,谈判并得出结论:在首六个月一切都会清楚的。事实上,这表明主力球员是谁谈判,其余的人出来的图片。

说这些个人或政府的幕后揭示了他们失败的策略:他们躲入幕后。

无论以色列或美国的州或无知主力和约翰·克里。显然,如果是因为这样,他们来了,在前台坐了下来。它总是相同的结果。

在幕后,从来没有的重要性和影响力的言论是在现场!可以说,这是可能造成它不是反射。在一场足球比赛也一样,如果我们要注意,我们看到,只要在非足球有戏剧!当他气喘吁吁,将是一个教练。足球教练只有专业人士都知道,但谁都知道足球运动员。

流行的接受教练或球员,这足以知道那件衣服,头发和路球员动作,模式是。然而,教官,人们跳召回只是底部上方。 ,这当然是侮辱性的教练或球员。它示出了在幕后和在屏幕上的差异。定向,这是返回游戏。 Bazygrdan或董事可能会问:会给本身更大的作用,但作为工作人员,包括厨师组的作家和秘书是很重要的,但不是原来的。即使是厨师组,如果它不能很好地工作,演员们都中毒或受伤。

但是工作了很重要的。女人的大照片输出的角色,并在所有的广告板在城市的男性角色,或者说上升到了观众吸收的反击波。

   在军事打击,上校的总部和队列杀了很多工作,但你在前线的士兵,没有呼吁所有,绘图纸:扬声器的空气带。

    也许没有人知道为什么。霍梅尼与所有的说,美国可以做的没有错!也许一些它只是一个敌人的座右铭知道恐惧。但现实的35年,表明它们有一个战略,而不是一个口号。但这种策略,运筹帷幄,伊玛目已经不教!因为所有伊朗的战略家,谁被教育在美国:句子幼稚和从来不知道!

    伊玛目说密码是谁,他曾经说过:如果美国轰炸所有的时间,那就要入侵伊朗步兵。然后,我们迫使他们降落之前,我们被摧毁。

   虽然当天的骚动: Fadaei美国战略家丢失了,但它们的功能和结果也会随之而来。简单地说,可以理解,如果我们想解释的是,西方由于来自东方的巨大距离,具有更强的海军。东,但由于战场的大小,和一个人口众多,土地的军队是强大所以没在美国,一个国家的军队和步兵:它前进。即使是德国,与他对俄罗斯的电力被击败了。

    在所有的国家,美国的入侵,通常,在与伪政府,军事空军基地的合作,已行使其管理。与战略手段:信息是明确的:半点声响过,所以他们去飞!

谈判应该已经知道,我们是前线士兵。如果从恐慌或妄想,或者,上帝保佑受苦,很短的历史作为一个国家,有风。但是,如果你是坚强的,平等的,公平的CON-管道谈判。这是一个双赢的谈判,这是对美国有利:伊朗同意。

    波斯人的两个方面,即故障或讨论的成功,有计划。美国人知道这一点,人们的意识毫不怀疑。而不是债权人,他们是懦夫。的失败点的恐惧,和伊朗的情报,它是不透明的。

因为伊朗人抵制策略,他们有一个程序来删除制裁。但讲经济实力,这是不可能的你的症状为美国,是不是更不太可能在美国或以色列,他们不明白的迹象。所以,最简单的方法一致。还与伊朗。因为他们自己知道更好,比伊朗人自己,谁重视他们。甚至不享有摧毁敌人。因为它伊玛目阿里,它教会了我们。

مذاکراتی نمانده است!

همانطور که رئیس محترم  جمهور ی اسلامی ایران گفتند، اگر افراد پشت پرده بگذارند، مذاکرات به نتیجه می رسد و: در همین شش ماه اول همه چیز روشن می شود. در واقع این نشان می دهد که: بازیگران اصلی همان کسانی هستند که مذاکره می کنند و: بقیه از صحنه خارج شدند.

گفتن جمله : افراد یا دولت های پشت پرده، نشان می دهد استراتژی روی پرده آنان، شکست خورده و: ناچار به پشت صحنه پناه برده اند.

فرقی نمی کند که این دولت ها اسرائیل یا آمریکا باشد یا نادان یابو و جان کری باشند . زیرا بدیهی است که اگر آن ها راه می دادند می آمدند و جلو میز می نشستند. و همان اورد های همیشگی را می داد.

سخنان پشت صحنه، هیچگاه به اهمیت و نفوذ روی صحنه نیست! زیرا میتوان گفت یک رفلکس است، که شاید اثر داشته باشد شاید نداشته باشد. در یک بازی فوتبال هم، اگر دقت کنیم می بینیم که: فوتبالیست تا زمانی که نا، دارد بازی می کند ! وقتی از نفس افتاد، میرود و مربی می شود . مربی فوتبال را فقط متخصصین می شناسند، ولی بازیکن فوتبال را همه می شناسند.

در پذیرش مردمی از مربی یا بازیکن، کافی است بدانیم که لباس ، مو و طرز حرکت بازیکن، الگوی مردم می شود. ولی از مربی، مردم فقط بالا پایین پریدن را به خاطر می آورند.این امر البته توهین به مربی یا بازیکن نیست. بلکه تفاوت پشت پرده و روی پرده را نشان می دهد. کارگردانی و بازیگردانی هم همین است. شاید بازیگردان یا کارگردان بخواهد: نقش بیشتری برای خود قائل شود، ولی نقش کارگران مانند نویسنده و منشی صحنه، حتی آشپز گروه مهم است ولی اصلی نیست. حتی یک آشپز گروه هم، اگر خوب کار نکند، بازیگران همه مسموم یا مغموم می شوند.

اما خروجی کار مهم است. خروجی کار عکس بزرگ نقش اول زن، یا نقش اول مرد است که: در تمامی برد های تبلیغاتی سطح شهر، بالا می رود و یا موجی است که تماشاگر را، به سوی گیشه جذب می کند.

   در یک حمله نظامی هم، گرچه سرهنگ های ستاد و صف زحمات زیادی می کشند، ولی اگر سرباز خط مقدم جبهه، جربزه نداشته باشد همه این ها، نقشه روی کاغذ و: باد هوا در باند های بلندگو است.

    شاید هیچکس نداند که چرا؟ امام خمینی با تمام قدرت می گفت: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند! و شاید هم عده ای آن را فقط: یک شعار دشمن ترسان می دانستند. اما واقعیت این سی و پنج سال، نشان داد که اینها یک استراتژی بوده نه یک شعار. اما این استراتژی را، استراتژیست ها، به امام تدریس نکرده بودند! زیرا تمام استراتژیست های ایرانی، تحصیلکرده آمریکا بودند و: این جمله را ساده اندیشانه و محال می دانستند!

    رمز گفته امام این بود : که خود ایشان هم یک بار گفته بودند: آگر آمریکا همه ایران را هم بمب باران کند، بالاخره باید برای اشغال ایران سرباز پیاده کند. آن وقت ما سربازان آن ها را، به زمین نرسیده ازبین می بریم.

   این جمله گرچه  در هیاهوی آن روز: استراتژیست های فدایی آمریکا گم شد، ولی کارکرد خود را پیگیری و به نتیجه رساند. بطور خلاصه و قابل فهم، اگربخواهیم آن را  توضیح دهیم، این است که غرب به علت فاصله زیاد خود با شرق، دارای ارتش هوایی قوی تری است. ولی شرق به دلیل وسعت میدان جنگ، و زیادی جمعیت، ارتش زمینی قوی تری دارد.لذا هیچگاه آمریکا نمی تواند، لشکری در یک کشوری پیاده کند و: آن ها را جلو ببرد. حتی آلمان با تمام قدرتش، در مقابل روسیه شکست خورد.

    در تمام کشورهایی هم که، آمریکا لشکر کشی کرده معمولا، با همکاری دولت های دست نشانده، در یک پادگان نظامی هوایی، مدیریت خود را اعمال می کرده . و این معنی استراتژیک و: پیام روشنی دارد: تا کوچکترین صدایی برخاست، بتوانند پرواز کنند و برگردند!

حالا هم مذاکره کنندگان باید بدانند، که سرباز خط مقدم امروز ما هستند. اگر دچار ترس یا توهم، یا خدای ناخواسته کوتاهی شوند، تاریخ ملتی را به باد داده اند. ولی اگر قوی باشند، یک مذاکره برابر و عادلانه را به پیش می برند. این مذاکره برد برد است، زیرا به نفع آمریکایی ها است که: با ایران به توافق برسند.

    ایرانیان برای هر دو جنبه، یعنی شکست یا پیروزی این مذاکره، برنامه دارند. آمریکایی ها هم این را می دانند و: در هوشیاری ملت ایران شکی ندارند. آن ها بیش از آنکه طلبکار باشند، ترسو هستند. یعنی می ترسند امتیازی را از دست بدهند، و هوش ایرانی ها آن ها را مات کند.

چون ایرانی ها برای تحریم، راهبرد دارند، برای رفع تحریم هم برنامه دارند. اینهمه صحبت از اقتصاد مقاومتی، بعید است که علایم خود را برای آمریکا، ارسال نکرده باشد و از آن بعید تر است که: امریکا یا اسرائیل، این علائم را درک نکرده باشند. لذا ساده ترین راه توافق است. آن هم با نظر ایران . زیرا آن ها خودشان بهتر می دانند، ایرانی ها بیش از خود، به آن ها بها می دهند. و نمی گذارند حق حتی از دشمن، ازبین برود . زیرا امام علی ع این را، به ما یاد داده است.   

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی