From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

عقیم کردن ایرانیان

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر


نازایی فرهنگی در ایران به این معنی بود که: ایرانیان نباید فکر کنند و: هرچه هم قبلا فکر کردند نادرست بدانند. بنابر این تولید علم و دانش، فقط در غرب خواهد بود و آنطور که: آن ها دلشان می خواهد و کسی هم حق اعتراض ندارد و الا، ترور می شود.

    مثلا در تاریخ ارتباطات ، ابتدا ارتباطات را امری ذهنی دانستند و: ربط را وجودی ایدئال و متافیزیک، لذا هر گونه ارتباط مخصوصا با گذشته، در ایران را قطع کردند و آن را افسانه و تخیل دانستند . سال ها بود که ربط در میان فلاسفه ایرانی، یک موجود محسوب می شد، ولی غربی ها که در مرحله اول، از درک آن عاجز بودند آن را انکار کردند.

    مثلا برادر و خواهر چه ربطی به هم دارند؟ آیا چیزی جز تفکر و ذهنیت ما نیست؟ پدر و مادر همینطور و: به همین ترتیب ارتباط فامیلی کاملا مورد انکار قرار گرفت. وحتی پیمان برادری یا اخوت از آن بدتر به باد مسخره. و لذا دلسوزی همسایه برای همسایه، برادر برای برادر و خواهر برای برادر، یا پدر و مادر برای فرزند کاملا غیر علمی و: غیر منطقی شد.

    استقلال به این مفهوم تمام تاریخ علم را فرا گرفت. و هیچ چیزی به هم ربط پیدا نمی کرد! و اگر بود ذهنی و تخیلی بود و: چون غیر علمی بود باید با آن مبارزه می شد.شهر نشینی جدید یا تمدن غربی بر همین اساس پایه گذاری شد. مثلا اگر شما از کنار جاده ای رد می شدید و: می دیدید که یک نفر می خواهد خود را به: رودخانه بیاندازد و خودکشی کند، به شما ربطی نداشت!

اگر خیلی فناتیک بودید و دلتان می سوخت، باید باید پلیس را خبر می کردید. البته با پیدایش نهضت روابط انسانی، کم کم این رفتار ها تعدیل شد و علوم ارتباطات به وجود آمد ولی، در چارچوب تعریف شده آنان.

     اولین با در علم جدید موجود بودن ربط، در زیر دریایی ها کشف شد،وقتی زیر دریایی صدها کیلومتر از مرکز فرماندهی دور می شد، کنترل برآن مشکل بود و ارتباط قطع می شد. برخی می گویند شوروی سابق، در این زمینه پیشتاز بود. لذا برای حفظ ارتباط، مادر خرگوشی را در مرکز فرماندهی نگه میداشتند و: کودک او را در زیر دریایی! اگر زیر دریایی احساس خطر می کرد، بچه خرگوش را می کشتند، در همان لحظه مادر خرگوش دچار تشنج می شد.

    این روش ثابت کرد که ارتباط، امری ذهنی نیست بلکه وجود دارد. بعد ها این ارتباط، سایبرنتیک نام گرفت و رادار و ماهواره و: اینترنت از آن استخراج شد.بنابر این رابطه بین پدر و مادر، برادر و خواهر امری ذهنی نبوده بلکه وجودی و قابل اثبات است. در اسلام دستوری است به نام:صله رحم، یا ارتباط فامیلی، کلمه رحم به معنی رحم مادر است. یعنی فرزندانی که از یک رحم به دنیا آمده اند، حق بیشتری برگردن هم دارند.

 

    بر عکس صله رحم، قطع رحم است یعنی: اگر برادر و خواهر ها از هم دور بشوند، و ارتباط با یکدیگر را قطع کنند بسیار گناهکار خواهند بود. و نباید چنین کاری شود. حتی اگر یکطرف تمایل نداشت، طرف دیگر باید پیگیر باشد. زیرا همانطور که دیدیم، شهر نشینی یا تمدن غرب بر اساس: نفی ارتباط ایجاد شد. برای تمدن اسلامی، لازم است که ارتباطات برقرار گردد. و با احترام از آن یاد شود و: همه مردم با هم مهربان باشند و: نسبت به سرنوشت یکدیگر مسئولیت پذیر باشند.

     قطع ارتباط نه تنها افقی آن غلط است، عمودی آن نیز نادرست است. یعنی ارتباط خواهر و برادر باید محکم شود، ارتباط با پدر و مادر نیز مهم است. در دستورات اسلامی، اگر کسی ارتباط خود را با پدر و مادر قطع کند، به عاق والدین دچار می شود. واین امری ذهنی یا تصوری نیست، بلکه ایجابی و: وجوبی است.

در مورد پدر و مادر، حتی خدا از حق خود می گذرد و: می بینیم می فرماید: از پدر و مادر اطاعت کنید. ولو اینکه پدر و مادر مسلمان نباشند . یا طبق عقاید اسلامی عمل نکنند. در شرایط مساوی هم خداوند حق را به پدر و مادر می دهد، و فقط در شرایطی که دستور انجام گناه باشد، نباید از آن ها اطاعت کند. و اطاعت نکردن هم به معنی بی احترامی کردن نیست. و باید در عین عدم اطاعت، احترام آن ها را حفظ کند و حتی به آن ها، نظر غیر محبت نکند.

     این ارتباط، با جد و اجداد یا: پدر و مادر پدر و مادران هم، ادامه دارد. یعنی ازتباط با تاریخچه خانوادگی و: داشتن اصالت و هویت و احترام به این اصالت ها. در اسلام دورترین تاریخ ها، به صورتی خیلی نزدیک تصور شده است. یعنی وقتی از حضرت آدم ع سخن به میان می آید، انگار داستان امروز ما است.

     و یا وقتی سخن از قیامت و روز آخرت می شود، گویا سخن دنیای ما است. زیرا در اسلام ارتباط و ربط وجود ذهنی نیستند و عینی هستند. حضرت امام سجاد ع، اولین حق پدر بر فرزند را این می داند و: می فرماید فرزند باید بداند که اگر پدر نبود، او نیز هرگز نبود. یعنی علت وجودی هریک از ما، وجود پدر و مادر است. در غرب که این ارتباط تکذیب شد، می بینیم که هر روز بر تعداد فرزندان نامشروع، اضافه می شود فرزندانی که نمی دانند: پدرشان کیست؟ زیرا مادر ممکن است مشخص تر باشد، زیرا از شکم خود فرزند را بیرون می آورد، ولی پدر لازمه حفظ حرمت های شرعی است.و فرزندی که نمی داند مادرش در کدام آمیزش جنسی، با کدام مرد، او را بدنیا آورده است، ربط را گم می کند و لذا آماده: جنایت برعلیه بشریت می شود.تا انتقام این بی ربطی را از: همه بی توجه ها بگیرد. 

绝育伊朗人

伊朗文化不孕意味着伊朗人应该不会想到:不管他们就想错了已经知道了。因此,知识的生产,就像在西方将是他们希望,没有人有抗议的权利或以其他方式,被刺杀。

    例如,通信历史,并且知道脑力任务通信:存在主义和形而上学的理想的相关性,所以无任何关系,尤其是与过去,它被中断了神话和想象认识。多年来,伊朗哲学家,最之一,但西方的相关性首先,他们否认这一点,他们没有去了解它。

    一个弟弟和妹妹谁什么都没有做呢?只是想,而不是我们的脑海中?作为父母,同样的家庭关系被彻底拒绝。公约兄弟或兄弟甚至不如它讽刺的。所以关怀邻居的邻居,哥哥弟弟的哥哥和妹妹或父母对孩子以及完全非科学:它是不合理的。

    独立性,历史感的教训。并没有发现任何相关的!如果头脑和想象力,因为我们必须争取它非科学,城市化,现代化或西方文明是建立在这个基础上。如果你有一个路边的严重拒绝:这人想看到河落自杀,你什么也没做!

如果你是非常狂热的,想烧,你应该叫警察。然而,随着人类关系运动,慢慢地调整这种行为和通信科学兴起的出现,但是,在其中定义。

     第一个问题涉及到现代科学的可用性,被发现的潜艇,潜艇几百公里以外的指挥中心,旨在控制问题,并已断开连接。有人说前苏联,是这一领域的先驱。因此,为了维护关系,兔妈妈将保持总部:把她的孩子在海底!如果潜艇威胁,他会被杀死婴儿兔子,兔妈妈扣押在那一刻。

    实践证明,这种通信方法,但没有一个主观的问题。在此之后通信,雷达和卫星控制论被称为和互联网进行提取。于父母,兄弟姐妹之间的关系,也没有一个主观的问题,是可验证的。伊斯兰教是语法名称: SLH子宫或家庭关系,这个词子宫的意思是子宫。谁是从子宫里诞生的孩子,回来能有更多的。

    不像SLH子宫,子宫被切,即:如果兄弟姐妹分开,他们互相沟通,以停止这将是有罪的。和不应该做的。即使Yktrf不愿意,对方必须是一致的。因为正如我们所看到,城市化或西方通过拒绝建立连接。伊斯兰文明,它是必不可少的通信被建立。并学会尊重它,所有的人在一起,是温柔:另一个人的命运,是负责任的。

     断开这是错误的,不仅水平,而且还垂直,这是错误的。兄弟姐妹关系,应该是坚定的,与家长的沟通也很重要。在伊斯兰教中,如果有人切断与你的父母沟通,父母必须六亲不认。而这是不是主观的或感觉,而是积极的, :是一种必然。

他们有权父母传递,甚至神:看它说:听从父母。即使父母不是穆斯林。或者没有按照伊斯兰信仰的功能。父母也有权平等神的旨意的权利,只有当命令是一种罪过不服从他们。没有时间违抗和耻辱。并必须遵守同样的不尊重他们保持甚至,似乎不无深情。

     与父亲及祖父母或父母父亲和母亲在一起的关系,继续。 Aztbat与家族史和有尊重原创性和真实性和身份。在伊斯兰教的日期最远的,这是非常接近的想象力。当谈到亚当的话说,如果今天的故事。

     或者当他谈到了复活日及以后显然是我们的世界正在说话。伊斯兰教连接和关联,因为有客观的而不是主观的。伊玛目萨贾德AS ,父亲对子女的权利都知道:孩子们应该知道,如果爸爸说没有,他从来没有。因为我们每个人,父母的存在。这种关系在西方拒绝,我们可以看到,每天非婚生子女的数量,被添加到谁也不知道孩子:谁是他们的父亲?母亲可能是因为他们的腹部更带出了孩子,但父亲是保持宗教的神圣性是必不可少的。 ,而孩子知道他的母亲在性交与任何人,他是天生的,相关性将丢失,所以准备:它是对人类的犯罪,报复所有的无关性应忽略。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی