From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

نازایی فرهنگی

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

نازایی فرهنگی

غربی ها برای تسلط فرهنگی بر شرق، آن را سترون کردند یعنی نازایی فرهنگی ایجاد نمودند. نازایی فرهنگی همانند نازایی زنانه، از ظاهر قیافه کسی پیدا نیست، بلکه اندام او را با اشعه ایکس یا: پرتو های خطرناک و: یا داروهای شیمیایی تحت تاثیر قرار داده و: رحم یا تخمدان را مورد حمله قرار می دهند. بطوریکه تخمک ها قادر به لقاح نمی شوند، و یا رحم نمی تواند جنین را برای: مدت لازم در خود نگه دارد.

   در مردان این وضع راحت تر است: زیرا میتوان به راحتی محل تولید اسپرم را، بمباران پرتوی یا شیمیایی کرد و :یا از طریق وازکتومی کلا او را عقیم ساخت. عقیم ساختن مردان یا زنان، از قدیم روش یهودی هایی بود که جادوگری را از: مخالفان حضرت موسی فرا گرفته بودند .و به سادگی کاری می کردند که: زن و شوهر ها از هم طلاق بگیرند.

 فَیَتَعَلَّمُونَ مِنْهُمَا مَا یُفَرِّقُونَ بِهِ بَیْنَ الْمَرْءِ وَزَوْجِهِ وَمَا هُم بِضَآرِّینَ بِهِ مِنْ أَحَدٍ إِلاَّ بِإِذْنِ اللّهِ

این علم زمانی در حد اعلا رشد کرد که: فرعون خواب دید کودکی او را نابود می کند. و لذا دستور داد همه کودکان را بکشند و: مردان و زنان را نازا کنند. سینوحه پزشک فرعون، با کمک جادوگران دربارطرح بزرگ عقیم سازی را پیاده کردند.

البته با نابودی فرعون، سامری و طرفداران بنی اسرائیل آن را فرا گرفتند و: برعلیه یهودیان افراطی به کار می بردند. یعنی کلیه یهودی ستیز ها، معمولا یا اختلاف خانوادگی پیدا می کردند یا: عقیم و نازا می شدند.

    در زمان ما هم می بینیم در حالیکه در آمریکا و اروپا، برای تولد کودک جایزه می دهند! در ایران اسلامی، سال ها وازکتومی اجرا می شد و مردان و زنان، خواسته و نا خواسته نازا و سترون می شدند.

      با اینکه هشدار های مقام معظم رهبری، هرچند گاهی رسانه ای می شود ولی، هنوز بودجه های کلان برای نازایی مردان و زنان، هزینه می شود و اگر برخی راه ها را می بندند،ولی راههای علمی کار خود را می کند. به همین دلیل در ایران اسلامی، ازدواج کم صورت می گیرد،ازدواج های صورت گرفته هم، معمولا به دلیل نازایی یا ضعف قوای جنسی، به طلاق می انجامد.   

     نزدیک به 12میلیون از جمعیت 75میلیونی ایران، در سن ازدواج هستند ولی هر گز ازدواج ننمودند، اگر این تعداد از دواج کنند در عرض یکسال، به همین تعداد جمعیت ایران اضافه می شود.ولی واقعا چه کسی قادر است: این تعداد جوان را به خانه بخت بفرستد؟

     می بینیم مسئله نازایی به همین سادگی نیست. زیرا هر راهی شما برای ازدواج و تولید نسل در نظر بگیرید، دشمن ده قدم از شما جلوتر است. به قول امام علی ع: دشمن همیشه در حال حمله به شما است ولی شما، بی خیال به آن، روزگار می گذرانید.

    نازایی فرهنگی هم همینطور است، دشمن آشکارا به فرهنگ یا اقتصاد حمله نمی کند، بلکه ریشه های آن را می خشکاند. اینهمه ماهواره و فیلم ، رادیو و تلویزیون با برنامه های وسیع، آیا بی خود به وجود آمده اند؟

آن ها به دنبال نازایی فرهنگی در میان مردم ایران هستند. حتی در این میان ممکن است از: کعبه و خادم الحرمین هم استفاده کنند. یا اصلا خود خادم الحرمین عامل آن باشد. بیشترین فیلم ها و مضامین کثیف جنسی و صور قبیحه، از ماهواره های عربی و مخصوصا ماهواره های سعودی پخش می شود. همه گروهم های نسل کش و تروریست، از سعودی ها کمک مالی در یافت می کنند.

   صحنه های فجیع  روسپیگری که در آمریکا و اروپا می بینیم، یک طرف آن سعودی ها هستند. زیرا آن ها بالاترین قیمت را به روسپی ها می پردازند! اصلا خود ملک فیصل پایه گذار آل سعود یک روسپی باز بوده. به قول جوانتر ها، سعودی از خوشگذران ترین آدم ها هستند! که تمام سواحل دریاهای فاسد از سواحل ایتالیا در اروپا و: آنتالیا در اسیا و شیکاگو  در آمریکا و: ویلاهای فساد را مالک هستند.

    خریداران اصلی دختران زیر 18سال، از فلیپین و کره و حتی آذربایجان و گرجستان ،اکراین و روسیه همین عرب ها می باشند. نمی توان گفت همه این دختران را برای همسری شرعی می خواهند و: یا واقعا با آن ها ازدواج می کنند. بلکه برعکس ،برای از بین بردن کیان خانواده و ازدواج های شرعی، این کار ها را می کنند. یک دختر فراری که در دست عربها دستمالی شده، آیا می تواند به زندگی و یا خانواده باز گردد؟  

طبیعی است که تبلیغات دروغین :زندگی آرام و مرفه در دامان این عربها، انگیزه هرنوع ازدواج و تشکیل خانواده را ازبین می برد.

       فرهنگ برهنگی و پورنوگرافی، بیماری است که نسل را قطع می کند و: مرضی است که در مان ندارد. و به همین دلیل در اسلام، زناکار باید سنگسار شود. زیرا لذت گناه در تعارض با زندگی پاک انسانی است

文化不孕不育

西方對東方文化的主導地位,它已消毒的文化造成不育。不孕不育,女性不孕,以及文化,不是找人的外表,但她的器官與X射線或:危險的輻射:化學藥劑的影響:子宮或卵巢受到攻擊。因此,卵母細胞能夠被受精,或胚胎到子宮不能:進行必要的保留。

   在男性中,這種情況很容易:它可以很容易地發生,精子的產生和化學束或炸彈:對輸精管結紮術或消毒,使他完全。不育男性或女性,在嚮導的舊猶太方式,摩西的對手據了解,他們只是做:一對夫婦離婚。


法老夢見自己孩子成長的最大持續時間將被根除。因此下令殺死的男人和女人所有的孩子都是不育的。 Synvhh醫生法老的宮廷魔法師與一個偉大的計劃的幫助下實施了絕育。

老王,夏季和球迷的破壞了解到以色列支派的:對女性使用的猶太極端分子。所有這一切是反猶太主義,通常是家庭糾紛,或會發現無論是:不育和貧瘠。

    雖然我們在美國和歐洲看,生出獎!在伊朗伊斯蘭,因為進行了輸精管結紮術,男性和女性,想要和不想要的,是貧瘠和不育。

      與預警,最高領袖,雖然有時媒體,但對於不孕不育的男性和女性仍然巨大預算,成本將是,如果他們發明了一些方法,但它的工作是科學的方法。因此,伊斯蘭伊朗,婚姻可以降低,結婚了,通常是因為不育或性無能,軟弱的地方,從而導致離婚。

     。近7500萬,結婚年齡,人口1200萬,但從未結婚,從來沒有,如果在一年之內,伊朗的人口數相同加伴侶的數目,但誰真正有能力的:年輕人回家的次數不幸的是送?

     我們看到,不孕不育的問題並不那麼簡單。因為你認為婚姻和繁殖,敵人在你前面十個步驟的任何方式。據伊瑪目阿里為:敵人正在不斷攻擊你,但你給它,所花費的時間。

    這同樣適用於文化育,敵人會攻擊公然的文化和經濟,但它會擺脫根。然而,衛星和電影,廣播和電視節目,廣泛的,無論是它的安全來嗎?

他們正在尋求伊朗人民的不孕不育的文化。即使在這方面可能是天房的家庭和聖使用的僕人。它不是一個僱員或代理人,是聖潔的。最骯髒的色情影片和主題和形式的淫穢,阿拉伯衛星和衛星阿拉伯特別是發揮。種族滅絕和恐怖主義的所有頻段,沙特增加了財政援助。

   賣淫殘暴的場面,我們在美國和歐洲看,一邊是沙特人。他們支付的最高價格為妓女!費薩爾·沙特,他們曾經的創始人又是一個妓女。引用是年輕的,大多數人都快活地阿拉伯!安塔利亞在亞洲和美國芝加哥:在歐洲和腐敗關閉意大利海岸所有的沿海別墅是腐敗的所有者。

    女生18歲以下,來自菲律賓,韓國,甚至阿塞拜疆,格魯吉亞,烏克蘭和俄羅斯的主要買家是阿拉伯人。這並不是說所有的女孩子都希望和合法妻子,他們真的是結婚了。反之,破壞婚姻和家庭的宗教意義,使這項工作。一個失控的女孩,手帕在手中被阿拉伯人,你可以返回到生活或家人嗎?

這是很自然的虛假廣告:和平與繁榮的生活在阿拉伯人的腿上,激勵會殺死任何婚姻和家庭的形成。

       文化裸體和色情,是一種疾病,跨越世代和:是一種疾病,不治療。這就是為什麼在伊斯蘭教,淫亂應該用石頭打死。有罪的樂趣,因為它與乾淨的生活的人發生衝突。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی