From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

انکار تاریخ و علم

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر


دیدیم که چگونه غرب، برای رهایی از مشکلات آموزش علم، همه تاریخ علم را انکار کرد.و این امر نه تنها در عرصه علم اتفاق افتاد، حتی در عرصه فرهنگ و تاریخ هم اینطور . یعنی طوری عمل کرد که: تاریخ از قرن هجدهم شروع بشود و: همه چیز قبل از آن  دروغ ، رویا و افسانه به نظر برسد.یکی از این راه ها تعویض خط و زبان بود. وقتی زبان علمی زبان انگلیسی شد،تمام کتب علمی به زبان های دیگر، نا خوانا و غیر قابل فهم می شود.

    اگر کسی هم بخواهد از آن ها استفاده کند، حداکثر باید شرق شناس باشد یا :کسی که به تمدن غربی پشت کرده است! و مرتجع  یا باستان شناس، یا طرفدار علوم غریبه. لذا پیدایش مکاتب ماتریالیستی یا سکولار و: یا به تعبیر امروزی لیبرالیستی، به همین دلیل است. کافی بود یک نفر بخواهد دلیلی غیر لیبرالیستی بیاورد، فوری متهم میشد به فناتیک یا آنتیک بودن ،ایدئالیست یا متافیزیکی و :یا خیلی احترام امیز بود غیر علمی میشد.

  نمونه چنین حرکتی را بطور کامل : در ترکیه می بینیم. ترکیه با سابقه درخشان در :علوم و معارف اسلامی و داشتن دانشمندان بزرگی چون ملای رومی، ناگهان خط الرسم خود را عوض می کند. لذا خواندن قران و کتاب های درسی،کتب شعر و علمی گذشته، کلا از بین میرود. دولت لائیک ترکیه فرصتی طلایی به دست میاورد تا: فقط هر آنچه را که علم امروز است، به دانش آموزان یاد بدهد.

    یکی دیگر از راههای نابود کردن علوم شرقی، نهضت خرید یا قاچاق کتب قدیمی بود. آن ها نه برای فهمیدن این علوم، کتاب ها را می خریدند بلکه برای: مطالعه آن در سازمان های جاسوسی خود لازم داشتند تا: راز پیشرفت را بفهمند و از آن جلوگیری کنند. لذا بر خلاف روش علمی که :هر گونه بازگشت به گذشته را نفی می کرد، در این مورد بخصوص هرچه کتاب قدیمی تر بود، قیمت بالاتری داشت. به همین دلیل بهترین کتب قدیمی و علمی: دانشمندان اسلامی و ایرانی در کتابخانه های اروپایی و آمریکایی است.

  اجازه مطالعه این کتب به ایرانی ها، یا مسلمانان داده نمی شود . فقط ایرانیان یا مسلمانی اجازه دسترسی به این کتب را دارند که: بخواهند آن را نقد کنند و یا: برعلیه آن مطالبی بنویسند. و عضویت چنین کسانی در سازمان های جاسوسی، باید رسمیت داشته باشد.

   با نهضت امام خمینی و قدرت نرم فوق العاده ایشان، ایرانیان به خود آمدند و به دنبال میراث خود رفتند. و نهضت بازگشت به خویشتن مطرح شد. البته این واقعه از زمان سید جمال الدین اسدابادی، آغاز شده بود و لذا ریشه هایی در فرانسه و انگلیس ، مصر و الجزایر و تمام نقاطی که ایشان، سفر کرده بود به جود می آمد . شاید نقش فرانتز فانون در: بازگشت به خویش دکتر شریعتی، خیلی برجسته بود.

    اما این بازگشت به خویش، مانند دیگر ایده های بشری، دچار افات هم شد. یعنی تعدا د به آن اعتقاد نداشتند فقط به این دلیل که طرفدار داشت، از آن حمایت می کردند یا: در باره آن سخن می گفتند. زیرا عامل اصلی این بیداری، روحانیت بود ولی آنان نمی خواستند این موضوع فهمیده شود.

لذا در کنار گرایش به خویشتن، با روحانیت و اسلام نیز مبارزه می کردند. نمونه این عقاید در روشنفکرانی متجلی میشد که: هم با دین هم با غرب مخالف بودند . شاید باستان گرایی افراطی را بتوان در این مقوله جای داد. در همین ایران، جشن های 2500ساله برای انحراف این جریان فکری بود. زنده کردن یاد همه عناصر فرهنگی قبل از اسلام، به همین منظور بود استاد پور داوود یا: باستانی پاریزی یا فروغی و دیگران، با اصرار می خواستند ثابت کنند: دین در ایران باعث ویرانی تمدن شده است.

   حمله اعراب به ایران را چنان وحشتناک بیان می کردند که: حمله مغول و تاتار ها فراموش می شد. در حالیکه از سوی اعراب حمله ای به ایران نشد ، زیرا ارتش ایران در زمان ساسانیان، مانند زمان انقلاب اسلامی آماده پذیرش اسلام بود .همانطور که درمقابل امام خمینی، ارتش کوتاه آمد، در آن زمان هم مردم به واسطه آگاهی از اصول اسلامی، آماده پذیرش اسلام بودند و: فقط یک حرکت کوچک از سوی سپاه اسلام، این ارزو را تحقق بخشید.

   بنابر این بازگشت به خویشتن، به معنی بازگشت به تمدن اسلامی بود. ولی منحرفین آن را بطور افراطی، به عقب و عقب تر می بردند تا زمان کوروش و:داریوش و حتی جمشید جم و: پیشدادیان و غیره.

   البته اگر تعصب کور کورانه و: ضد اسلامی خود را کنار می گذاشتند، می دیدند که ایرانیان از ابتدا، توحیدی بودند و هرگز بت پرست و مشرک نبودند. حتی داریوش بزرگ در آن منشور خود، از خدا می خواهد که این مرز و بوم را از: خشکسالی و دروغ محفوظ بدارد.و یا برخی روایات، کوروش را همان ذوالقرنین می دانند. و سیاوش را همان حضرت یوسف و: جمشید جم را حافظ دستور الهی در گرامیداشت سالروز تولد زمین یا: همان نوروز می دانند.      

否认侵略历史和科学

我们已经看到了如何在西方,以减轻教育,科学,科学史拒绝。 ,而在科学发生这种情况不是唯一的,即使是在文化和等领域的问题。操作使日将是十八世纪初:它位于之前的一切,梦想和传说似乎是方式来改变语言之一。说英语的时候,在其他语言中,可见不良的全部科学著作,是不可理解的。

    如果有人想使用它,是由东方学者或某人,西方文明又回来了!和反动或考古学家,或神秘科学。因此,世俗和唯物主义的学校的出现:现代解释或自由,这就是为什么。这已经足够的理由要求人们带来不自由,立刻被指责为一个狂热的或古典,或唯心主义形而上学:非科学或很是恭敬。

  在土耳其这整个运动的例子中看到。土耳其的辉煌历史,在科学和神学,并有像罗马人毛拉,您的图形突然变换车道伟大的学者。因此,阅读古兰经和书籍,诗歌和过去的书籍将完全消失。土耳其的世俗国家产生了一个千载难逢的机遇,科学正是要教给学生。

    摧毁东运动订购或贩运的老书的另一种方法。他们不理解的科学,但买的书籍来学习它的间谍机构被要求:了解进步的秘密,并加以预防。因此,不同于将否定任何回报过去,在这种情况下,尤其是这本书是旧的科学方法,具有较高的性价比。这样的老,最好的书:伊斯兰和伊朗科学家在美国和欧洲的图书馆。

  伊朗人来读这本书,或者是不是穆斯林。伊朗人或穆斯林只能访问他们想要现金或书籍:针对该写什么。该会籍特务机关应正式化。

   霍梅尼和软实力的他的美妙乐章,伊朗人来到她去寻找他的遗产。运动被带回自己。赛义德·贾马尔·阿萨德,但由于本次活动已经开始,并由此在法国和英国,埃及和阿尔及利亚,并在他们的旅程的各个领域根部已经到了那里。也许是弗朗茨·法农在他的背上的作用,沙里阿提是非常突出的。

    但这种回归自我,像其他人的想法,也受到影响埃法特。这个数字不相信,只是因为它是流行的,还是它支持:他们谈到了它。由于这种觉醒的主要原因,神职人员,但他们不希望这可以理解。

因此,除了倾向自我,灵性和伊斯兰教战斗。这些观点反映在样品的知识分子,宗教也与西方反对。也许极为古老可以放在这一类。在伊朗, 2500年的庆祝活动是思想的流动的转移。永葆前伊斯兰文化的所有元素的内存,目的是M.大卫教授,或:古溢或光等人坚持他们想证明文明的宗教已经被摧毁。

   阿拉伯人入侵伊朗表示很可怕的蒙古人和鞑靼人被遗忘。接受伊斯兰教和伊斯兰教的军队只有一小运动,实现这个梦想。

   做回自我,这意味着回归到伊斯兰文明。然而,它阔气偏转回去,然后把它带回赛勒斯和的Dariush的时间,甚至卡纸: Pishdadian等。

   但是,如果盲目的偏见:抛开他的反伊斯兰,看到的第一个波斯人,是一神论,决不是异教徒和异教徒。大流士甚至在其章程,神从土地的意愿:干旱和Lie保护,而有些传统,同样居鲁士祖尔知道。和约瑟夫·S和J.宝石守护者纪念神的命令地球的生日:考虑同一年。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی