From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

. شاید کسانی که از دوران خوش گذشته می گویند، از این دسته بودند.

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

همایش مردمی

برخی ها در تشخیص حرکت مردم اشتباه می کنند و:لذا هزینه سنگینی پرداخت می کنند. چه کسانی که سال ها ادعای فدایی خلق بودن کردند، ولی بعد معلوم شد: خلق درست برعکس آن ها حرکت می کند!  و این ها حتی صداقت اعتراف به این موضوع را نداشتند. چه رسد به اینکه طرفدار خلق بشوند، حالا فدایی که پیشکش.

   یا کسانی بودند که ضد امپر یالیست بودند و: حتی رفتند لانه جاسوسی را فتح کردند، ولی حالا در دامن آمریکا رفته و: از اندیشه های ناب امپریالیستی  دفاع می کنند. اینها نه تنها حاضر نیستند به اشتباه خود اعتراف کنند، که مردم را متهم به دو رویی و نفاق میدانند.

این موضوع هم در عرصه سیاسی اتفاق افتاد، وهم در عرصه فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی .

   در عرصه فرهنگی ما می بینیم که گرایش مردم به فیلم اخراجی ها، حمل بر نادانی آن ها می شود و: سینماگران فکر می کنند که اشتباهی شده و مثلا: قرار بوده فیلم کیارستمی یا تهمینه میلانی یا فرهادی، صندلی ها را پرکند قرعه و شانس بنام ده نمکی افتاده است. یک جوان لاغر چطور در برابر اینهمه: سینماگر چاق و فربه توانسته قد علم کند؟

    در نمایشگاه بین المللی کتاب هم می بینیم :مردم بی ادعا به نمایشگاه می روند خسته می شوند، پول خرج می کنند جای پارک یا بلیط مترو گیر نمی اورند، بعد یک عده ای نشسته اند و می گویند:چرا کتاب های دفاع مقدس بیشتر از همه فروش می رود؟ لابد دستور بسیج یا دولت است که این ها را بخرند.

   سال ها است که تبلیغ می کنند :اسلام دین شمشیر است و ترور  و یا اینکه می گویند: اسلام که وارد ایران شد، کتاب ها را سوزاندند و علم را ازبین بردند. و تمدن ایرانی را نابود کردند. دروغ پر دازی آن ها فقط:تاریخ و یا سرزمین های دور افتاده را شامل نمی شود، همین دیروز را هم تکذیب می کنند.

    قحطی و جنگ در فاصله بین سال های  1296تا 1350 را که: ایران با کمک شیر خشک ، روغن و برنج اهدایی طرح مارشال آمریکایی زندگی می کرد، دوران ارزانی و پرنعمتی و دوران خوشی تعریف می کنند!.آن ها نمیدانند یا نمی خواهند بدانند: دراین سالها نان گیر نمی آمد در ارد نان، خاک اره یا شن و خاک قاطی می کردند. آب خوردن مردم آب نهر ها و جوی ها بود! که در اب انبار ها رسوب می دادند.

    بیماری های وبا و حصبه ، فقط در یک زمان کوتاه 14میلیون ایرانی را نابود کرد. و حالا این دوران برای چه کسی خوش بود نمیدانیم!

     فقط در دهه پنجاه است که: وضع مالی ایران خوب می شود. آن هم به خاطر قیام های مردمی و: مبارزات مسلحانه و سیاسی که در جریان بود. زیرا از سال 1348که بحرین از ایران جدا شد و: ایه الله حکیم فوت کردند، زعامت امام خمینی ره قطعی شد و: دشمن برای مات کردن امام خمینی ره ،تا می توانست هزینه کرد.

    از ترس قیام مردمی، آمریکا و دشمنان خارجی هم، به نفت ایران هجوم اوردند و ناگهان، نفت به بالاترین قیمت خود صعود کرد و: در آمد های زیادی نصیب دولت ایران شد. ولی این در آمد ها بین مردم توزیع نشد، یا از آمریکا سلاح و ابزار های دست دوم خریداری شد! و یا خرج ساواک و نیروهای وفادار گردید. شاید کسانی که از دوران خوش گذشته می گویند، از این دسته بودند.

    بنده خودم در زندان ساواک که بودم، نگهبان ها زیر زیرکی به ما می رسیدند. و از ما راضی بودند! از یکی از آن ها پرسیدم :چرا شما از ما ناراحت نیستید؟ گفت از موقعی که شما قیام کرده اید، حقوق ما چند برابر شده، لذا ما از شما متشکریم!

     خیابان های یک متری که هنوز پایتخت را ازار می دهد، برای این بوده که ماشین در کار نبوده! و همه شهر مالرو بوده.خر و الاغ تنها وسیله رفت آمد مردم و: بار کشی آنان بوده.  تا سالها 1350بزرگترین خیابان یا اتوبان تهران، خیابان مولوی بود! سال ها طرح چهل متری کردن نواب در حاشیه بود.

   البته اقایان از رو نمی روند، می گویند رفاه نبوده ولی دل خوش بوده! درآمد ها: سنار سی شاهی بود ولی، دل ها شاد بود؟ البته ما می دانیم که منظورشان چیست، ولی ممکن است جوان ها یا نوجوان ها ندانند. منظور آن ها از دل خوشی، روسپی گری و وجود مراکز فساد و: فروشگاه های مشروبات الکلی است.

   لذا باید یکبار برای همیشه، چشم ها را باید شست! و جور دیگر دید. و به این آه و ناله عده ای الکی خوش، گوش نداد و تاریخ را بطور واقعی نوشت و خواند.

结识朋友

有些人在做出诊断和流动性的错误:我们已经付出了沉重的代价。谁是年Fadaei索赔,但后来变成了:完全相反的运动!它甚至有诚实承认这一点。什么似乎是民众的情绪,现在报价Fadaei 。

   或谁是反安培或列表:即使他们征服间谍窝,但现在的裙子美帝国主义提倡纯洁的思想。他们只是不愿意承认自己的错误,他们知道,人的虚伪和伪善的指责。

这也发生在政治舞台上,无论是在经济,社会和文化方面。

   十大呼吁盐。多少钱一个年轻的瘦:摄影师小胖和丰满吃得消?

    国际书展也看到:人们厌倦了不事张扬的展览,把钱花在停车场或地铁票持有人不会,经过几次坐下,说:为什么是圣书所有销售都是?动员或状态的任务,他们必须购买。

   多年来,他们推动伊斯兰教的剑,恐怖活动,或者他们说,伊斯兰教进入伊朗,焚烧书籍,打死科学。伊朗文明的毁灭。它位于正好填补Dazy日,不包括偏远的土地,昨日否认了。

    这些年来1296年至1350年,伊朗的协助奶粉,食用油和大米的马歇尔计划捐赠,美国在廉价葡萄酒的时代和生活的喜悦与饥荒和战争的定义,他们不知道或不想知道。 :今年也不面包机面包粉,锯末或沙子和泥土掺和。人饮水,河流和运河!沉积在蓄水。

    霍乱和伤寒,只有很短的时间会杀了1400万伊朗人。现在是知道谁啰的时候了!

     只有在五十年代:伊朗的财政状况是良好的。其时为人民的起义:武装斗争和政治斗争的事情。巴林自1348年从伊朗分离:阿亚图拉哈基姆去世后,霍梅尼的领导是霍梅尼的队友一个明确的敌人,就必须是昂贵的。

    由于害怕人民起义,美国和外国的敌人,突然冲进伊朗石油,石油攀升至最高价和部分很大伊朗政府。但它不是分布在人民群众中,或美国的武器和工具,购买二手!资金是忠诚的部队和萨瓦克。也许那些谁记得他们说的时代,都是这种类型。

    我自己有萨瓦克监狱,看守把我们下灵活。我们很高兴!其中一个人问我们为什么不打扰?他说,当你已经上涨,我们的权利成倍增加,因此,我们感谢你!

     一只脚还在疼的资本,为此,机器不能正常工作的街道!和所有的城市是马尔罗驴子和只意味着践踏人的驴:通过一次你拉他们。 1350年最大的街道或公路德黑兰,鲁米!年度计划是四十米的纳瓦布的边缘。

   当然,男人不要走开,但他们并不幸福和繁荣!收入:低,然而,幸福的心?我们知道他们的意思,但可能不知道这个年轻人或青少年。欢乐的心脏,卖淫和腐败中心店是酒精。

   所以,一劳永逸,眼睛应清洗!以及各种其他的观点。的叹息和呻吟声和一些好的水果,日期不听,竟创作并演唱。

 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی