From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

مساجد اغلب در ساعات آموزشی بلا استفاده هستند

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

چرا مسجد باید محل درس باشد؟

     تفاوت منظر ناطق یا: دیدگاه فرد دارای منطق، ممکن است فاجعه هایی به بار آورد. مثلا از دیدگاه شیطان، آتش برتر است ولی از دیدگاه خدا، عاقبت کسانی که به خدا اعتقاد نداشته باشند آتش است! زیرا آتش جهنم، آماده شده برای انسان هایی که: بد عمل کنند و نیکوکار نباشند.

   البته ممکن است عده ای نار و نور را، از یک ریشه بدانند. یعنی اینکه ممکن است آتش، راهنمای انسان هم باشد . اما دیدگاه و منظر مهم است. اگر در درون آتش باشید، یا در بیرون آن یا: در نزدیکی و یا دور از آن، باهم متفاوت است.

    آتش در درون خود سوزاننده است. ولی در فاصله دور تبدیل به نور و روشنایی می شود. و باعث راهیابی و هدایت. به عبارت معکوس: نور بر اثر دور شدن از خدا، به نار تبدیل می شود.زیرا نور ذات هستی است و: روشنایی هدایت و راهیابی، ولی دور شدن از آن، به معنی رفتن در درون آتش است . یکی از معانی لعنت، یا لعنتی یا لعن همین است.

لعنتی کسی است که: از خدا دور شده و یا: خداوند او را از خود دور کرده و: لذا ماهیت نور بودن و هدایت گر بودن خود را از دست داده، و به جهنمی یا آتش دوزخی و سوزاننده تبدیل شده است.

     شاید جهنم همان جهان نما بوده است. یعنی کلمه جهنم، یک کلمه ایرانی و متعلق به دوران جمشید جم است، که در افسانه ها گفته شده یک جام داشته که:جهان را در آن می دیده است. و این البته با تئوری های دیگری هم قابل تفسیر است.

 مثلا خیلی ها معتقدند که: اهرام ثلاثه در مصر یک فرستنده است، یعنی ساختمان فضایی آن طوری است که :میتوان حدس زد توسط انسان های متمدن قبل از ما، و یا سیارات دیگر ساخته شده است. جام جم هم چنین چیزی است، یعنی شاید در دوران جمشید دنیای دیگری بوده و: تمدن بزگتری وجود داشته که: ازبین رفته و یا انسان هایی در کرات دیگر بودند که: به زمین آمدند و مدتی در بهترین دوره تکنولوژی خود،  در زمین زندگی کردند.

    وجود فسیل ماموت یا: فیل های استوایی در سبیری هم، رازی سر به مهر است که نشان می دهد: دوران دیگری بوده که جای قطب شمال با خط استوا عوض شده و: ناگهان همه چیز یخ زده..

   بنابر این منظر یا دیدگاه ها در تفسیر علوم، باعث انعطاف پذیری آن ها می شود. تا جاییکه گاه می بینیم با تمام دانایی، هیچ چیز نمی دانیم!

     به این جهت پیشنهاد اسلام برای آموزش و پرورش، هم سانی یا همزاد پنداری عالم و معلوم است. یعنی انسان در بررسی علوم نباید خود را منشا اثر بداند، بلکه باید در دیدگاه خداوندی باشد و: از منظر او دنیا را تحلیل و بررسی کند.

    چون درک خیلی از مسائل مشکل بر او اسان می شود: چرا که اگر دیدگاه بشری داشته باشد، ظرفیت او محدود به حواس پنجگانه ظاهری و: اگر کمی دقیق تر باشد به حواس هفتگانه باطنی می رسد. و درک بالاتر از آن برایش مشکل می شود.

مثلا در نقاشی اروپایی، همه چیز واقعی و زمینی است: پرسپکتیوها ، سایه روشن ها ، وجود نور وتاریکی در کنار هم، از آثار نقاشان غربی معلوم است. یعنی هیچ چیزی غیر از: آنچه حس می بیند نقاشی نمی کند. اما در مینیاتور ایرانی که: سالیان سال قدمت دارد، همه چیز ساخته ذهن مجرد نقاش است. از پلیدی ها ، سیاهی ها و سایه ها اثری نیست.همه آدمها دور و نزدیک به یک اندازه نقاشی می شوند! و با اینکه شکارگاه نقاشی می شود ولی، در آن خون ریخته شده یا سگ تازی دیده نمی شود.

   این معنویت در نقاشی ایرانی اسلامی، تا جایی است که قرن ها در ضرب سکه با نقش آدم مرسوم نبوده و: بیشتر کلمات در آن درج می شده . در تولید فرش هم همیشه، گل و بوته بوده است. زیرا می خواستند که بهشت را زیر پای بشر نهادینه کنند. حتی فرش ها را به دیوار و سقف هم آویزان می کردند تا: بهشت در همه جا حضور پیدا کند.

   در حالیکه با آمدن کمال المک، اعتیاد و فقر ، سیاهی و زندگی اشرافی به نقاشی ایران وارد شد. اولین نقاشی های طبیعت گرا، در قهوه خانه آغاز شد و نام نقاشی قهوه خانه ای گرفت. که در میان دود ودم داستان های افسانه ای را ساز می کردند.

 نقاشی های ناتورالیستی کمال الملک و شاگردان او، بطور کامل زندگی پادشاهان را بازیبایی کامل نقاشی می کردند. واگر به مردم یا ملت می پرداخت، فقط فقر و اعتیاد و تباهی از آن ها نشان می داد. این نشان میدهد که آن نقاشی ها هم، ساخت ذهن است و: برخلاف ادعای رئالیستی یک سور رئالیست است.

    این بدبختی از زمانی بر ایران مستولی شد که: مکتب از مدرسه مجزا شد! و نخستین نقاشی کمال الملک هم، نقاشی مدرسه دارالفنون بود. نقاشی مینیاتوری ایران که از داخل مکتبخانه ها بیرون می آمد، برای این مقدس بود که: مکتب خانه ها همه در مساجد تشکیل می شدند و: هر دانش آموزی قبل از هرچیزی، احکام اسلامی را فرا می گرفت و: می شنید که در اسلام نقاشی صورت مکروه است. و یا می فرمودند (لاتدخل الملائکه  بیتا فیه کلب او صوره) ملایکه در خانه ای که در آن سگ، یا تصویر انسان باشد داخل نمی شوند. و هنوز هم جز احکام  نماز یکی این است که: در مقابل نمازگزار نباید عکسی باشد.

    مدرسه شدن مساجد، علاوه بر اینکه دانش آموز را، از ابتدا با اسلام آشنا می کند. از نظر کمبود مکان و معلم هم مشکلی نمی ماند. زیرا مساجد اغلب در ساعات آموزشی بلا استفاده هستند

为什么清真寺的位置是教训?

     区域或不同的角度:逻辑的角度看,可能带来灾难。例如,鉴于魔鬼,但在火的神是为那些谁不相信神是火上最好的结局!地狱之火的人是没有准备好,坏的行为。

   当然,有些人可能会纳尔和光,知道同根同源。这是可能的火灾是人类指导。但是这种方法是很重要的。如果您是火内,或外,或在不久的或从它为止,是不同的。

    火在燃烧中。但这种距离被转换成光。造成合格和指导。在反向光与神分离,成为NAR他们是光与自然:轻,导航和制导,但除此之外,它意味着要在火里。祸是祸还是诅咒的意思是一样的。

狗屎是上帝或神,远离他的谁:所以丢失光线和指导的性质,以及地狱还是地狱,烧就成了。

     也许地狱具有相同的世界观。这个词地狱,一个波斯字和果酱是由拥有,有一杯传说中说,世界已经看到了。这个过程可以通过其他理论来解释。

 例如,许多人认为,在埃及,一个发射器的金字塔,空间结构是这样的,它可以通过文明的人猜到我们面前,和其他行星制成。果酱是这样的事情,也许在另一个世界和时间记者:有有更大的文明被摧毁或人类在其他行星来到地球在他们的技术的过程中有一段时间,而土地。

    猛犸或大象热带Sbyry ,秘密的化石来爱秀:那是另一个时代,而不是北极和赤道改变:突然间,一切都被冻结。

   因此,视图的角度或点的解释,它是灵活性。据我们甚至可以看到所有的知识,什么都不知道!

     因此,伊斯兰教,提出了教育中,Sunny被称为世界的概念或自我。人在不知道其来源的作用研究,而且在他的世界观来看神和分析。

    因为它很容易让他明白了许多棘手的问题:为什么人类的角度来看,他的能力有限感知和外观:七异度空间都有点更准确。它更多的理解是困难的。

例如,欧洲绘画,一切都是真实的和土豆:角度,光线和阴影,光明与黑暗起来,西方艺术家的作品是已知的。这意味着什么比其它:请问画没有什么意义。但伊朗微缩模型是岁,一切都在画家的心灵进行。邪恶,黑暗和阴影已经不复存在。 ,所有的人都远近同样被涂!它是绘有狩猎,但它是没有看到鲜血洒猎犬。

   波斯绘画的灵性,使普通人不必在造币作用:列出了更多的单词。总是按时地毯生产,花卉和植物是。因为他们要制度化普天下芸芸众生的人。即使是地毯到墙壁和天花板都这么挂了:天堂随处可见。

   然而,未来的完美Almk ,成瘾和贫困,黑色和高尚生活的画法输入。的自然取向的咖啡馆咖啡馆第一画作被打开,画的名字。其中建筑物的神话故事有烟调制解调器。

 Kamalolmolk和他的自然主义的绘画,充满了生命HHH国王被涂上完美的美丽。如果支付人或民族,只有贫穷和成瘾和破坏它显示。这表明,它工作得很好,是使心灵:一个河畔现实主义者主张是不现实的。

    时代的苦难落在学校成为一个独立的学校! Kamalolmolk的第一张画,这幅画是在校学生,达累斯萨拉姆基地。如果是可憎的。或者,他()天使在一所房子里一只狗,或者一个人的数字里面都没有。然而,没有人祈祷:祈祷不应该被拍下。

    学校清真寺,除了学生,首先要熟悉伊斯兰教。问题不是缺少空间和老师。清真寺往往是无用的,因为训练时间。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی