از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

پنجمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی برگزار شد

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

برنامه سخنرانی ها و کارگاه های پنجمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی

 

پنجمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی به همراه مراسم تقدیر پنجمین دوره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی توسط انجمن آموزش و توسعه منابع انسانی با همکاری مراکز دانشگاهی، صنعتی و اداری کشور ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه سال ۱۳۹۶ در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار شد.


خوشبختانه برگزاری چهار دوره گذشته این کنفرانس در سال های 1392، 1393،1394و 1395 ضمن استقبال کسترده جامعه آموزش و توسعه کشور، نتایج و پیامدهای مهمی در سازمان ها و دستگاههای کشور ایجاد نموده و این مهم دست اندرکاران انجمن و کنفرانس را رهمنون به برگزاری پنجمین دوره این کنفرانس نمود. مهم ترین ویژگی و تفاوت پنجمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی با سایر کنفرانس های حوزه آموزش در کشور، توجه بر حوزه های نوین آموزش و ابزارها و مکانیسم های بهبود عملکرد و بالندگی سازمانی با تاکید بر رویکردها، روش ها و ابزارهای نوین یادگیری و توسعه شایستگی – محور در بین واحدهای آموزش و توسعه سازمان های کشور می باشد.

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی