از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

پاکسازی مستمر 42 کیلومتر رودخانه و مسیل در شمال تهران

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر


     پاکسازی مستمر 42 کیلومتر رودخانه و مسیل در شمال تهران 

42 کیلومتر مسیل و رودخانه در شمال تهران با انجام بازدید های روزانه به طور مستمر پاکسازی و لایروبی می شوند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس مجید نوربخش معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اعلام مطلب فوق اظهار داشت : باهدف جلوگیری از بروز حوادث غیر مترقبه و پیشگیری از جاری شدن سیل، با انجام بازدیدهای روزانه وطبق برنامه زمان بندی، پاکسازی، لایروبی مسیل ها و حوضچه های رسوبگیر به طور مستمر انجام و کانال های سطح منطقه رفع آبگرفتگی می شوند.
وی افزود: لایروبی کلیه مسیل ها، حوضچه های رسوبگیر به طور مستمر در حال انجام است و با استفاده از امکانات مکانیزه رسوبات ناشی از بارندگی ها جمع آوری، دپو و سپس حمل و تخلیه می شوند . 
معاون شهردار منطقه یک از شهروندان خواست با توجه به موقعیت جغرافیایی و کوهپایه بودن منطقه یک و احتمال شسته شدن سنگ و شن از کوه به هنگام بارندگی ها، وسایل نقلیه خود را در مجاورت مکان های خطرساز از جمله مسیر کوه و زیر درختان پارک ننموده و از ریختن نخاله ها و ضایعات ساختمانی و زباله های خانگی در داخل رودها و کانال ها خودداری نموده که موجب گرفتگی جریان آب نشود . 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی