ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

پزشک سابق تیم ژیمناستیک آمریکا برای آزار جنسی تا ۱۷۵ سال زندان محکوم شد

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

«لری ناصر» پزشک سابق تیم ملی ژیمناستیک ایالات متحده آمریکا در تازه ترین پرونده خود که در میشیگان رسیدگی شد، به اتهام آزار جنسی دهها دختر نوجوان و جوان تا ۱۷۵ سال زندان محکوم شد. او پیشتر نیز به خاطر گرفتن عکس و فیلم از این بچه ها در دادگاه دیگری به ۶۰ سال زندان محکوم شده بود.

قاضی «رزماری آکوئیلینا» که این حکم را روز سه شنبه چهار بهمن صادر کرد، خطاب به پزشک سابق تیم ژیمناستیک ایالات متحده آمریکا گفت تو را به چهل تا ۱۷۵ سال زندان محکوم می کنم. این، حکم مرگ توست.

قاضی این پرونده در ابتدای جلسه خطاب به قربانیان گفت، شما دیگر قربانی نیستید و خود را نجات یافته بدانید. این قاضی همچنین از همه کسانی که قربانی آزار و تجاوز جنسی هستند، گفت بایستند و سکوت نکنند. به گفته او دو سوم تجاوزها هرگز گزارش به پلیس نمی شود.

این قاضی در یک هفته گذشته از همه قربانیان خواسته بود در دادگاه موارد آزار جنسی «لری ناصر» را در مقابل او شرح دهند.

۳۷ هزار فیلم و عکس از دختران جوان

«لری ناصر» ۵۴ ساله، یک پزشک متخصص بیماری های ورزشی است که اهل میشیگان است. او متهم است وقتی برای تیم ژیمناستیک آمریکا و و دانشگاه ایالتی میشیگان کار می کرده، دست کم به ۱۲۵دختر و زن جوان تعرض جنسی کرد و از آنها عکس و فیلم تهیه می کرده است.

از او ۳۷ هزار عکس از این بچه ها کشف شده است و محکومیت شصت ساله، برای اتهامات او برای عکس گرفتن و پورنوگرافی است. او غیر از این محکومیت، برای آزار و لمس کودکان در دادگاه ایالتی در ژانویه حضور یافت.

آقای ناصر در طول دو دهه پزشک تیم ژیمناستیک ایالات متحده بوده و دختران زیادی زیر دست او بوده اند. سه چهره قهرمان جهانی آمریکا یعنی «الی ریز من»، «مک کایلا مارونی» و «گبی داگلاس» از جمله کسانی هستند که به آزار جنسی «لری ناصر» اشاره کرده اند.

او که با تیم ملی ژیمناستیک آمریکا افتخارات زیادی به دست آورده، به سه جرم «پورنوگرافی کودکان»، آزار و تجاوز جنسی متهم شد و در یک زندان فدرال نگهداری می شود.

آقای ناصر که خود زن و بچه دارد، در اعترافات شهریورماه امسال، به طور مشخص از هفت زن جوان نام برد که در کلینیک دانشگاهی مورد تجاوز او قرار گرفتند. او گفت این رویدادها بین سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۵ روی داد.

او بعد از این اعترافات، از قربانیان عذرخواهی کرد و خواست که او را ببخشند. اما برخی از این قربانیان از اظهارات او خشمگین شدند و گفتند او را نمی بخشند.

گروهی از ورزشکاران ملی پوش آمریکا که علیه آقای ناصر شکایت خود را مطرح کرده اند.
گروهی از ورزشکاران ملی پوش آمریکا که علیه آقای ناصر شکایت خود را مطرح کرده اند.

«لیندسی لهمک» قهرمان ژیمناستیک آمریکا بعد از دادگاه گفت: او خیال می کند موضوع با یک اعتراف ساده حل می شود. این مضحک است و نشان می دهد که اصلاً درک نمی کند چه کرده است. بسیاری از قربانیان او در اثر اقدامات او آسیب دیده اند.

اتهامات آزار جنسی توسط دکتر «ناصر» سال گذشته نخستین بار در روزنامه «ایندیانا پولیس استار» فاش شد.

  • سید احمد حسینی ماهینی

آزار جنسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی