از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در دیدار وزیر و معاونان وزارت امور اقتصادی و دارایی اظهارداشت: همه جای دنیا برخی از خواسته ها و تجمع مردم سوء استفاده می کنند اما مردم به حق می گویند ما را ببینید، به حرفمان گوش کنید و به خواست ما عمل کنید.



رییس جمهور در این دیدار با بیان اینکه مدیران وزارت اقتصاد سختکوش و در مسیر درست حرکت می کنند،از زحمات وزیر سابق دکتر طیب نیا و همکاران ایشان تشکر کرد و گفت: دکتر کرباسیان دانش و تجربه را توام با هم دارد.

دکتر روحانی خاطر نشان کرد: امروز وظیفه همه ما این است که به کشور، فرهنگ، دین، آیین، انقلاب، تاریخ و نسل‌های آینده خدمت کنیم و می‌توان گفت که پایه‌گذار کشور برای نسل‌های آینده هستیم.

رییس جمهور در ادامه با اشاره به حوادث روزهای اخیر اظهارداشت: در این حوادث یک موضوع اساسی وجود داشت که با کمال تأسف در رسانه ملی و سایر رسانه‌ها آن موضوع دیده نشده و بیشتر به دنبال مسایل جزیی و فرعی بودند و معتقدم توجه به آن موضوع اساسی می‌تواند، آرامش و امنیت بلندمدت باثبات و تأثیرگذاری در کشورمان بوجود آورد.

دکتر روحانی تصریح کرد: مشکلی که امروز با آن مواجه هستیم، فاصله ما  مسوولان با نسل جوان است. امروز آنطوری که ما فکر می‌کنیم، با آنچه که جوانان فکر می‌کنند، متفاوت است. امروز نگاه جوانان به دنیا و زندگی با نگاه ما فرق می‌کند و این اشکال اساسی است که بایستی آن را حل و فصل کنیم.

رییس جمهور با بیان اینکه نمی توان سبک زندگی خود را به نسل های آینده تحمیل کرد، افزود: اشکال این است که ما می‌خواهیم دو نسل بعد از ما، آنطور که ما می‌پسندیم زندگی کنند، در حالی که نمی‌توان برای آنها تعیین تکلیف کرده و یک نوع سبک زندگی برایشان مشخص کرده و گفت که مسیر همین است که ما می‌گوییم.

دکتر روحانی گفت: نسل جوان ما یک حرف بیشتر ندارد و آن که می‌گوید من هم می‌فهمم و حرف دارم و باید به حرف من گوش کنید. مردم هم صراحتاً اعلام می‌کنند که حرف دارند و باید به حرف مردم گوش داده و بالاتر از آن به آن عمل کنیم و اگر اکثریت کشور با نسل جوان است به معنای آن است که باید به نظر اکثریت عمل کنیم. البته در اینکه در یک اجتماع و تظاهراتی عده‌ای سوء استفاده کنند یک موضوع طبیعی است و در همه جای دنیا وجود دارد که برخی از خواسته ها و تجمع مردم سوء استفاده‌ها می کنند.

  • سید احمد حسینی ماهینی

حیثیت سیاسی آمریکا در شورای امنیت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی