از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

جان پناه قله دارآباد مجهز به انرژی خورشیدی شد

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای رفاه کوهنوردان و ساماندهی محل اسکان آنها  ، صفحات انرژی خورشیدی در جان پناه قله دارآباد نصب شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید مصطفی حاج آقامیر شهردار ناحیه کوهستان با بیان مطلب فوق اظهار داشت : بر اساس درخواست گردشگران و کوهنوردان، جهت تامین روشنایی و شارژ وسایل ارتباطی، برق جان پناه مذکور در مسیر کوهپیمایی دارآباد از طریق نصب صفحات انرژی خورشیدی تامین شد.
وی افزود : این پنل خورشیدی در راستای خدمات رسانی به کوهنوردان و گردشگران با همکاری فرهنگسرای ارسباران، فعالین حوزه کوهنوردی کشور، فدراسیون کوهنوردی و ناحیه کوهستان شهرداری منطقه یک نصب شده است .
آقامیر گفت: تا کنون صفحات خورشیدی در جان پناه امیری، پایگاه امداد و نجات شهید داودی ، سرویس بهداشتی ایستگاه یک کلک چال و... نصب شده و برای جان پناه توچال نیز به زودی نصب می شود.
شهردار ناحیه کوهستان تصریح کرد: پایگاه ها و مسیرهای کوهنوردی شمال تهران هر هفته پذیرای کوهنوردان و گردشگران بوده وفقدان برق یکی از مشکلات مهم این مجموعه ها بوده  است که تامین برق مصرفی برای روشنایی، وسایل گرمایی، تلویزیون، یخچال و اقلام ضروری این پایگاه مانند بیسیم و... با نصب صفحات خورشیدی تامین  شده است.


  • سید احمد حسینی ماهینی

جان پناه قله دارآباد مجهز ب شد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی