از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

沙特阿拉伯是唯一

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶ ق.ظ | ۰ نظر

有影响力的势力在也门沙特阿拉伯说,目前该国是关键,不只是什么也没有。沙特阿拉伯的所有了火中,坐了回去,看着。但是,没有人存在,且沙特阿拉伯和瓦哈比教派的酋长专门讨论。瓦哈比酋长在到达规则的开头,英国人有自己的盾牌。而且英国的解释狐狸,所以它是!

事实上,英国的碎承诺或谎言,但敦促沙特是必不可少的!这其中,执政的利益,因为它是。但由于人们不知道,话是英文的。但是,当英国是老人或残疾人,老狐Nbdyl,沙特已经放弃盾牌,并把美国。

美国人需要沙特的石油美元,沙特被迫替罪羊。和破坏的地方,有必要建立,并登记在美国人和沙特人的名字,死者只有血液,是沐浴和祈祷带来糖有道理!通常情况下,所有的美国参与,因为预算是沙特财政援助的战争,他说。

所有公司的股票,即使:在美国和欧洲的枪,原本属于阿拉伯人,美国人不,他们勤杂工谁只:钱全部工作。化学和生物武器,以及,如奉命沙特阿拉伯,沙特和商场的统计数据显示:最高数字是占。

铁匠的重要,所有的公司,如果他们无法从购房者的名单中删除沙特阿拉伯。即使在11,此案是,本·拉登是沙特王子:飞机,人们需要做好准备。否则,美国人却没有这样的额外收入。

本·拉登,美国最大的贸易伙伴,甚至美国总统布什是一个合作伙伴。这通常是被忽视的。虽然这是主要的问题,即沙特阿拉伯用自己的钱,世界上所有的战争都是为指导,并加强了武器工厂,如果有人没有钱购买武器,他给自己买了,并帮助他们!

在他与伊朗的战争可能:所有的国家,以帮助萨达姆·侯赛因对伊朗达成协议。因为除了直接援助萨达姆,所有的欧美国家,资金是。在完成他对伊朗的战争结束后,科威特的战争是成功的:所有设备对萨达姆和美国作为挡箭牌,作为军阀介绍。

    叙利亚和黎巴嫩的战争中,在形成沙特阿拉伯的授意下的联军,因为许多国家撤出。但沙特的钱是它汇集。而联盟或联盟,如此脆弱的资金丝毫减少来自沙特阿拉伯,走了。但在也门的情况,据透露:美国拉本身,甚至埃及和巴基斯坦,也没有拒绝合作。因此,唯一的遗骸沙特阿拉伯。

 ·曼苏尔·哈迪支付数百万美元打Alhvsy没有导致,突击队和雇佣军,甚至部署,是没有定论的,因为也门,也门人都有着丰富的经验,并进行了计算的地图,并与沙特错觉的关系不是。也门现在面临沙特阿拉伯,并且在它前面没有动力!由于假联盟解体,沙特是独自一人。

也门可以去阿拉伯的心脏,没有人会不同意他们!对于也门人有正确的目标。如果你可以引诱双手背后,和他的朋友认为沙特阿拉伯,埃及已经失败了。

عربستان تنها ماند

با نفوذ نیروهای یمن به عربستان، اکنون بحرانی بر آن کشور حاکم است که، با هیچ چیزی درست نمی شود. قبلا عربستان همه آتش ها را بپا می کرد، و خود در عقب می نشست، و تماشا می کرد. ولی حالا دیگر کسی حاضر نیست، فدایی عربستان و شیوخ سعودی و وهابی شود. شیوخ وهابی در ابتدای به حکومت رسیدن، انگلیس را سپر خود کرده بودند. و اینکه انگلیس به روباه تعبیر می شد، برای همین بود!

در واقع عهد شکنی یا دروغگویی اتگلیسی ها، ذاتی نبود بلکه خواست سعودی ها بود! که هرجا منافع حکم می کرد، همان کار را می کردند. منتهی چون مردم خبر نداشتند، فحش را به انگلیس می دادند. اما وقتی انگلیس پیر و از کار افتاده شد، و به روباه پیر نبدیل شد، سعودی ها این سپر را کنار گذاشتند، و از امریکا استفاده کردند.

احتیاج آمریکایی ها به دلارهای نفتی سعودی، آن ها را مجبور می کرد تا بلاگردان سعودی ها شوند. و هرجا لازم بود کشتار به راه انداخته، و بنام آمریکایی ها ثبت شود، و سعودی ها فقط با خون این کشته ها، وضو می گرفتند و نماز شکر بجا می اوردند! بطور شاخص همه جنگ هایی که آمریکا، در ان دخالت کرد، بخاطر بودجه ای بود که: عربستان بعنوان کمک مالی در اختیار او می گذاشت.

حتی سهام تمام شرکت های :اسلحه سازی در آمریکا و اروپا، در اصل متعلق به اعراب است نه آمریکایی ها، آنها نوکر هایی هستند که فقط: بخاطر پول همه کار می کنند. ساخت سلاح های شیمیایی و میکروبی هم، به سفارش عربستان صورت می گرفت، و آمار خرید عربستان نشان می دهد که: بیشترین رقم را بخود اختصاص داده است .

یعنی تمام کارخانجات مهم اسلحه سازی، اگر عربستان را از لیست خریداران خود حذف کنند ورشکست می شوند. حتی در قضیه 11 سپتامبر هم، بن لادن بود شاهزاده سعودی بود: که هواپیماها و افراد مورد نیاز را تهیه کرد. والا خود آمریکایی ها چنین در امد اضافی نداشتند .

بن لادن بزرگترین شریک تجاری آمریکا بود، و حتی با رئیس جمهور بوش هم شریک بود. که معمولا مورد بی توجهی قرار می گیرد. درحالیکه معضل اصلی همین است، یعنی عربستان با پول خود، همه جنگ ها را در جهان هدایت می کرد، و کارخانجات اسلحه سازی را تقویت می نمود، و اگر کسی پول نداشت اسلحه بخرد، خودش می خرید و به آن ها کمک میکرد!

در جنگ صدام با ایران توانست: تمام کشورها را برای کمک به صدام، بر علیه ایران به توافق برساند. زیرا علاوه بر کمک مستقیم به صدام، به همه کشورهای اروپایی و آمریکایی  هم، کمک مالی می کرد. بعد از اتمام جنگ صدام علیه ایران، در جنگ کویت نیز موفق شد :همه را برعلیه صدام تجهیز کند، و آمریکا را مانند سپر ،بعنوان فرمانده جنگ معرفی نماید.

    در جنگ های سوریه و لبنان، ائتلاف به دستور عربستان شکل گرفت، زیرا بسیاری از کشورها عقب نشینی کردند. اما باز پول های سعودی بود که: آن ها را دور هم جمع کرد. و این اتحاد یا ائتلاف، آنقدر شکننده بود که: با کمترین کاهش کمک مالی عربستان، از بین می رفت. اما در قضیه یمن، این موضوع فاش شد و :آمریکا خود را کنار کشید، حتی مصر و پاکستان هم، حاضر به همکاری نشدند. لذا عربستان تنها ماند.

 پرداخت میلیون ها دلار به منصور هادی، برای مبارزه با الحوثی ها نتیجه نداد، حتی اعزام کماندو و مزدور، به داخل یمن بی نتیجه بود چرا که، یمنی ها کاملا باتجربه بودند و: نقشه حساب شده داشتند، و در رابطه با عربستان دچار توهم نشدند. الان یمن در حال پیشروی در داخل عربستان است، و هیچ قدرتی در مقابل آن وجود ندارد! چون ائتلاف های دروغین از هم پاشیده، و عربستان تنها مانده است.

یمن می تواند تا قلب عربستان هم برود، و هیچکس با آن ها مخالفت نخواهد کرد! زیرا که یمنی ها درست هدفگیری کردند . اگر فریب دستهای پشت پرده را می خوردند، و عربستان را دوست خود تصور می کردند، مانند مصر دچار شکست می شدند.

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی