از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

在沙特阿拉伯伊斯兰教的伊朗与宗教:之间的区别

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ق.ظ | ۰ نظر

总统今天在开幕式:德黑兰国际书展,说:我们根据我们的宗教是不是剑的宗教。他记录了很多伟大的困境在现代历史上,破了,说这是“古兰经的奇迹和先知的传统书Nahj他们的伊玛目”

 霍梅尼年,勉强画了一条红线,在两个拿起两练伊斯兰教,并告诉他们什么他们之间的分歧,而要做到这一点,伊斯兰教,伊斯兰教的美国募集。当然,在那一刻,也给他的美国伊斯兰教,伊斯兰阿拉伯。并隐藏他们还表示,神职人员和他们的宗教教令商店就知道了。

   在沙特阿拉伯当前的攻击,也门被发现在神圣的月份,沙特伊斯兰教是剑的宗教,和所有的已经说了关于美国伊斯兰教,伊斯兰阿拉伯。这当然是植根于历史,两种收获或两个实践伊斯兰教的,从一开始就在那里。并提醒后先知自己的死亡,都是在同一个方向。

当谈话的先知死亡的伊玛目阿里之后就来了。他总是说,因为我就越过你们辛苦了!曾经说过,人们可以看到,在我之后,我的猩猩爬上讲台。在Ghadir布道的事件是很长,人们像阿里问,他说我是他的主人,那么我将我的表哥。

     而在这之后的人不犯错误,阿里的手,并提出。并表示:()这是阿里他的主人。人们都用他,尊敬他那个时代的习俗。 11 12万哈吉,谁参拜也门人民,和110的记者和作家一千也写了和报道了这一事件。

但是,发生了什么事?紧接着,他的脚,形成了议会,并表示继承先知确定!因为阿里是一个年轻而缺乏经验的!当之无愧的接班人先知,并应在有经验和成熟的男人阿布奥马尔和他们的社区的管理。当然,当你跟阿里,它并没有被接受,所以他回家,拿着包到会,其中防止穆罕默德,但他也被殴打,让孩子流产是。

也许是创建第一次伊斯兰教分离和冲突的看法之间,就是在这个时候,后来被称为伊斯兰愚昧或宗教Arnja,返回无知的伊斯兰传统,和先知来临之前伊斯兰教。这最终导致的伊玛目侯赛因伊玛目殉难,谁在伊斯兰的名义杀人,先知的外孙

 虽然耶齐德礼帽,歌曲和诗说,这是不是宗教,而不是一个启示!而所有这些已作出先知。(),但人们对他正在解决阿米尔!伊玛目侯赛因告诉外国,谁出的宗教。

这表明沙特房子,哪像耶齐德沉没在腐败和压迫,但神社的仆人!并保护伊斯兰教和古兰经知道伊斯兰教的捍卫剑。并通过媒体进行虚假宣传。虽然伊朗表示,美国的核武器禁止知道,恐怖分子有他,但任何人谁公开把刀递在他们的标志,为了吓唬人,被称为一个宗教人士。剑在其国旗的照片都有,这意味着:剑,不得不说香格里拉ilaha!

اسلام ایرانی و اسلام سعودی

رئیس جمهور امروز در افتتاحیه: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: ما دین مان بر پایه کتاب است نه دین شمشیر. ایشان با توضیحات فراوان، معضل بزرگی را که در تاریخ معاصر، درست شده شکافتند و گفتند که" معجزه پیامبر آن قرآن مجید و میراث امامش نهج البلاغه کتاب است"

 سالها بود که امام خمینی ره،  زحمت می کشید تا یک خط قرمزی، بین دو نوع برداشت و دونوع عملکرد از اسلام بکشد، و بگوید که اینها چه تفاوت هایی با هم دارند، و برای اینکار، اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی را مطرح کرد. البته در ان موقع هم، منظور ایشان از اسلام آمریکایی، همان اسلام سعودی بود. و آنان را آخوندهای دربازی هم می گفت، و فتواهای آنان را دین فروشی می دانست.

   امروزه هم با حملات سعودی ها، در ماه حرام  به یمن معلوم شد که: اسلام سعودی دین شمشیر است، و هرانچه تا کنون در باره اسلام آمریکایی گفته شده، همان اسلام سعودی است. و این البته ریشه در تاریخ هم دارد، یعنی دو نوع برداشت یا دونوع عملکرد از اسلام، از همان ابتدا هم وجود داشت. و هشدار های پیامبر برای بعد از وفات خودش، همه در همین راستا بوده است.

وقتی که صحبت بعد از وفات پیش می آمد، پیامبر همیشه رو به امام علی می کرد و می گفت: بعد از من بر شما سخت خواهد گذشت! یکبار هم فرمود: روزی را می بینم که بعد از من، بوزینه ها بر منبر من بالا می روند. در واقعه غدیر خطبه بلند بالایی خواند، و از مردم دوستی علی را خواست، و فرمود هرکه را من مولای او هستم، بعد از من پسر عموی من خواهد بود.

     و بعد برای اینکه مردم دچار اشتباه نشوند، دست علی ع را گرفت و بالابرد. و فرمود:(من کنت مولاه  فهذا علی مولاه ) این علی ع مولای اوست. مردم همه با ایشان دست دادند، یعنی حسب رسوم زمان خود بیعت کردند. 11هزار از این  120هزار حاجی، اهل یمن بودند که بیعت کردند، و 110نفر خبرنگار و نویسنده نیز، این واقعه را نوشتند و گزارش دادند.

اما چه شد؟ بلافاصله روز فوت پیامبر، شورا تشکیل دادند و گفتند: جانشین برای پیامبر تعیین کنیم! زیرا حضرت علی جوان است و کم تجربه! شایسته جانشینی پیامبر نیست، و باید پیرمرد باتجربه و پخته ای، چون عمر یا ابوبکر، مدیریت جامعه را در دست بگیرند. البته این حرف تا موقعی که حضرت علی، آن را تایید نکرده قابل قبول نبود، لذا به در خانه رفته و ایشان را، دست بسته به محل شورا آوردند، که البته حضرت زهرا مانع شد، ولی ایشان را هم مضروب کردند، بطوریکه کودکش سقط شد.

شاید اولین باری که بین: اسلام و برداشت از آن، جدایی و تضاد ایجاد شد، در این زمان شکل گرفت که بعد، معروف شد به اسلام جاهلیت یا ارتجاع مذهبی، یعنی بازگشت به سنت های غیر اسلامی دوران جاهلیت، و قبل از ظهور پیامبر اسلام. و اوج این حرکت در شهادت امام حسین ع است، که بنام اسلام نوه پیامبر را می کشند

 در حالیکه یزید دائم الخمر، شعر هایی می سرود و می گفت : نه دینی بوده و نه وحی! و اینها همه ساخته و پرداخته خود پیامبر بوده است.( لعبت هاشم بالملک فلا خبر و جاء و لاوحی نزل) ولی مردم او را امیر المومنین خطاب می کردند ! و امام حسین را خارجی می گفتند، یعنی کسی که از دین خارج شده است.

و این نشان می دهد که آل سعود، که مانند یزید در فساد و تباهی و ظلم غرق هستند، ولی مردم آن ها را خادم الحرمین! و حافظ اسلام و قران می دانند، که با شمشیر از اسلام دفاع می کند. و این به واسطه تبلیغات دروغین رسانه ها است. که با اینکه ایران می گوید: ما بمب اتمی را حرام می دانیم، اورا تروریست معرفی می کنند، ولی کسی را که علنا در پرچم خود شمشیر گذاشته، تا مردم را بترساند، به عنوان افراد دین دار شناخته می شوند. آنها عکس شمشیر را، بر روی پرچم خود گذاشته اند، که یعنی: به زور شمشیر، باید لا اله الا الله بگوییم!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی