ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

远不会自杀的兄弟,我不会首发

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

这些谁说战争是要记好。

捍卫者阵线是他们的圣地,去有它的乐趣。任何人都可以去叙利亚,他们的经验:战士和他的圣地捍卫者。今天的纪念阿富汗防务Mahdieh神社在德黑兰的烈士,和那名阿富汗士兵,因为它正是照片:战士有8年神圣的防御,并在更广泛的正面战斗的延续。

如果这些利益的面前,他们去前线的办法就是开放!叙利亚,巴林,也门,伊拉克和阿拉伯国家,阿富汗,巴基斯坦,索马里和缅甸的非阿拉伯!即使在波黑,车臣和其它地区:欧洲和美国,他们的需求。但是,美国人民看到更少的折磨?或欧洲的人都没有低水头?

基本上,一个专业的刺客,谁往往是欧洲和美国,你必须自己的国家,要尽量给暴行被送到国外。因此,要确保人谁拥有:伊拉克,阿富汗或也门杀死数百名美国和欧洲已经悄悄地杀害。唯一的区别是西方自身,文明的摇篮,他不允许任何人听到!另一个工具是西方的投影:说有人偷证据看见他喊贼,贼IP。强盗,谁是被困在一个糟糕的困境,认为他的头,他喊着:iPhone贼,贼IP!而人们不知道谁是小偷!投影意味着伊朗的外交文献,或利用他们的谈判。在美国和欧洲,其人是残酷的:监狱,并杀死,然后血清窃贼喊iPhone!没有人注意到他们。

所以,到处是土匪和Akhyar之间的战争,善与恶之间,这是因为历史的开始就存在的一个概念,无论是该隐和亚伯的宗教历史开始,和他的弟弟亚伯,该隐是Qanl而琐罗亚斯德教什么文献,光明与黑暗的战斗,而在其他国家,其中善与恶,黑与白,光明与黑暗都互相打架的文献。唯一不同的是战争,灯不启动,但是这黑暗的开始。在该隐和亚伯的故事还表示,“亚伯该隐知道他打算杀了他,说:”我永。

它不会在这里结束,战争的真实面目今天或广告软件,真主党今天,如果你愿意,帕塔克说,帕塔克文化必须采取行动!由于其单个敌人,时间长,右侧则是还没有醒,帕塔克无法启动。

他的前场音乐会开始的色情图片的敌人,将其发展成为一个色情杂志和互联网上的今天和Viber的,Facebook和WhatsApp的,按照其发展。但他们的进攻,防守反击是没见过。这意味着,我们的年轻人对这些攻击是完全不设防。

电影,电视和虚拟世界,大规模杀伤性武器“,由旗下艺人,他们的青春攻击手无寸铁,并造成大量破坏的青年,使用精神科药物,吸毒和性感的是,这可能是一个文化人物,第一和第二世界大战的数据要高。种族暴力,恐怖主义,盲目模仿成瘾和疾病,和世界生物恐怖主义一半被摧毁。

这是除:到期前的性刺激,婚姻与生育,以及老年妇女和老人的损失弯腰世界,有一个新的一代!由于非法多产性的婚姻和家庭的形成和产生的遗体领域的结果。

现在的问题就是神的男人吗?这毫不起眼的烈士?

آن هایی که می گویند : جبهه ها یادش بخیر

مدافعان حرم جبهه آن ها است، بروند حالش را ببرند. هرکس می تواند به سوریه برود، و تجربه های خود را در اختیار: رزمندگان و مدافعان حرم بگذارد. امروز مراسم بزرگداشت شهدای افغانی: مدافع حرم در مهدیه تهران بود، و عکس هایی که رزمندگان افغانی گرفته بودند، دقیقا همان شکلی بود که :رزمندگان 8 سال دفاع مقدس دارند، و این یعنی ادامه راه آن رزمندگان، در جبهه ای وسیع تر.

اگر آن هایی که علاقه به جبهه دارند، بخواهند به جبهه بروند، راه باز است! سوریه و بحرین، عراق و یمن از کشورهای عربی، افغانستان و پاکستان ، سومالی و میانمار هم غیر عرب! حتی بوسنی هرزگوین، چچن و جاهای دیگر: اروپایی و آمریکایی هم، به آن ها نیاز دارند. مگر مردم آمریکا کم شکنجه می بینند؟ یا مردم اروپا کم سر به نیست می شوند؟

اصولا آدمکش های حرفه ای، که غالبا اروپایی و آمریکایی هستند، باید ابتدا در کشور خود، بی رحمی را امتحان بدهند تا: به خارج اعزام شوند . لذا مطمئن باشید همین آدم ها یی که: عراقی یا افغانی یا یمنی را می کشند، قبلا  صد ها امریکایی و اروپایی را، بی سرو صدا کشته اند. فقط تفاوتی که هست چون غرب، خود را مهد تمدن می داند، اجازه نمی دهد کسی خبر دار شود!

  فرافکنی یکی دیگر از ایزار های غرب است : می گویند کسی دزدی می کرد، شاهدی او را دید و فریاد زد ای دزد ، آی دزد. دزد که در بد مخمصه ای گیر کرده بود، فکری به سرش زد، او هم روبه جلو فریاد زد: آی دزد، آی دزد! و مردم نمی دانستند دزد کیست! این معنی فرافکنی است، که ایرانی ها در ادبیات دیپلماسی، و یا مذاکرات خود بکار می برند. یعنی آمریکا و اروپا، مردم خود را بصورت وحشیانه ای: زندان می کنند و می کشند، و بعد فریاد آی دزد هم سرمی دهند! تا کسی متوجه خودشان نشود.

لذا همه جای دنیا جبهه جنگ است، بین اشرار و اخیار، بین خوبی و بدی و این مفهومی است که، از ابتدای تاریخ وجود داشته، چه تاریخ مذهبی که از: قابیل و هابیل شروع می شود، و قابیل قانل برادرش هابیل است .و چه در ادبیات زرتشتی، که نور و ظلمت با هم مبارزه می کنند، و چه در ادبیات دیگر کشورها، که خوبی و بدی، سیاهی و سپیدی، روشنایی و تاریکی با هم می جنگند.

   فقط تفاوت این است که جنگ را ، نور شروع نمی کند، بلکه این ظلمت است که شروع می کند. در داستان هابیل و قابیل هم می خوانیم که" هابیل با اینکه می دانست قابیل، قصد کشتن او را دارد گفت که" من هرگز برادر کشی نخواهم کرد، و شروع کننده آن نخواهم بود.

البته کار به همینجا ختم نمی شود، جبهه واقعی امروز جنگ نرم یا تبلیغات است، امروز حزب الله اگر می خواهد، پاتک بزند باید پاتک فرهنگی بزند! زیرا دشمن تک خود را، مدت ها است شروع کرده و: این جبهه حق است که :هنوز بیدار نشده و: پاتک خود را شروع نکرده است.

دشمن جبهه خود را از: تصویر های مستهجن در کنسرت ها، شروع کرده و آن را به مجلات پورنوگرافی توسعه داده، و امروز در اینترنت و وایبر ، فیس بوک و واتساپ، به دنبال توسعه آن است. اما هنوز این حمله آنان، ضد حمله به خود ندیده است. یعنی جوانان ما در مقابل این حملات، کاملا بی دفاع هستند. 

سینما و تلویزیون و دنیای مجازی، سلاح های کشتار جمعی هستند که" هنرمندان از طریق ان، جوانان بی دفاع را مورد هجوم خود قرار می دهند، و نتیجه آن کشتار وسیع جوانان، در اثر مصرف دارو های روانگردان ، اعتیاد ها و هوسرانی ها می باشد. شاید آمار کشته های فرهنگی، از آمار جنگ های جهانی اول و دوم هم بیشتر باشد. خشونت های نژادی، تروریسم کور اعتیاد و بیماری های مصنوعی، و بیوتروریسم نیمی از جهان را از بین برده است.

و این علاوه بر ان است که با :تحریک جنسی قبل از بلوغ، باعث ازبین رفتن ازدواج و تولید مثل شده، و از این جهت دنیا در چنبره پیرزنان و پیرمردان افتاده، و نسل جدیدی در کار نیست! زیرا براثر پرکاری نامشروع در: مسائل جنسی زمینه ای برای: ازدواج و تشکیل خانواده و تولید نسل باقی نمی ماند.

حالا باید پرسید کجایند مردان خدا ؟ این شهیدان بی ادعا؟ 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی