از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

赶上和征服,麦加附近!

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

有关攻击蔓延到也门,沙特的土地,经营一个多功能的敌人很多传言:第一种方法使用伊本齐亚德在库法,与传言吓唬大众!第二阻力试验,终于让他的军队的战斗精神,准备想攻击。但是,当他的工作把这些谣言,一次或两次,并重复了,空洞和准确性不能证明它。

因此,可以说,沙特只讲遥控器!并不敢接近。美国和欧洲都开始寻求帮助,他们没有,而只是几个佣兵需要钱,就出来了,然后去了阿拉伯人,谁也拉出埃及,叙利亚,黎巴嫩和伊拉克抗议,并只停留

被迫离开自己的来源:埃菲社也来到这里,是因为你害怕地面战,作战飞机向左侧,这是出来了,但他们是唯一的呻吟和诅咒买了,随地吐痰,诅咒世界获得。我也想传播的宣传,没有参加他的背部。这是该行的末尾,并且它们将所有。但他们知道,也门不希望巴林:站在入侵阿拉伯的,他们有没有答案。在巴林,人们一方面与什叶派不知道自己和他们的领导人是不勇敢。在巴林,超过5年,还没有搬到部长,或杀死阿拉伯半岛。他们试图从看不见,谁来自其他地方的帮助,以及阿勒哈利法推翻很难杀死。但是,也门所有Alhvsy连人都什叶派和家庭的追随者,他们是著名的伊斯兰历史,和伊玛目侯赛因和他的家人。与此同时,我们很容易被废黜总统,它的工作。和他们的抵抗的艰辛。现在攻击的传闻,不撒谎,并在边境,如牛奶,保卫自己的国家。

巴林人不是武装,并采取他们的武器都是免费的!和他们的领导人只知道如何说话,并在实践中一个简单的燃烧弹,他们不能扔。在也门,人都是有武装,法拉利的总裁,形成流行的委员会后,并没有需要外国援助,以及对巴林的恐惧的名字,很容易也门人他与伊朗的友谊表达。作为最高领袖说,我们不以任何国家干预,巴林知道,如果伊朗参与,作为首次完成了!在也门的情况下也是如此,如果伊朗参与,集成了F-18可以撤消所有的攻击,并计划返回吉达和利雅得。但无济于事,因为人被拆除。

也门人民理解,但不理解巴林,巴林不知道愤怒沙特人反对占领,后可能被用来对付伊朗的伊朗干涉。而这场革命可以摧毁巴林人。但不会干涉伊朗,加强巴林人民的奋斗精神,这让他们独立,勇敢,长,但是,却会导致成功。所有也门人都还可以,除了是准备袭击沙特进入也门,利雅得也跟着起来,并摧毁。对于伊玛目阿里的订单是战争尼赫鲁和萨芬订单:杀颁发的逃犯,但在骆驼的巴特尔说你不跟他们合作,问为什么,他说:骆驼头战役消失。身体不能做任何事情。但在两战,阿尔准备和逃犯,重新组织。

也门人只有一个敌人麦加和麦地那的心脏,追逐并再次重复麦加的征服,和全世界朝觐阿克巴的故事,并邀请神的招待所。

فتح مکه نزدیک است!

شایعات فراوانی در باره :حمله زمینی عربستان به یمن پخش می شود، که از این عمل دشمن چند منظور دارد: ابتدا از شیوه ابن زیاد در کوفه استفاده می کند، تا مردم را با شایعات بترساند! در ثانی مقاومت مردم را تست کند، و بالاخره به ارتش خود روحیه جنگی بدهد: که فکر کنند زمینه برای حمله آماده است. اما این شایعات زمانی اثر خود را می گذارد، که یک بار یا دوبار تکرار شود، و تکرار بیش از حد آن، توخالی بودن و: صحت نداشتن آن را ثابت می کند.

بر این اساس می توان گفت: که سعودی ها فقط کنترل از راه دور بلد هستند! و جرات نزدیک شدن ندارند. آن ها ابتدا آمریکا و اروپا را به یاری طلبیدند، دیدند خبری نشد، و فقط چند مزدور محتاج پول، به میدان آمدند، بعد رفتند سراغ عرب ها، دیدند که مصر کنار کشید، و سوریه ، لبنان هم و عراق هم اعتراض کردند، و تنها ماندند

مجبور شدنداز خودشان مایه بگذارند: در این جا هم افه آمدند، چون از جنگ زمینی می ترسیدند، به سراغ هواپیماهای جنگی رفتند، و آن ها را که آکبند! ولی از دور خارج بودند، به کار گرفتند ولی فقط ناله و نفرین خریدند، و تف و لعنت دنیا را برای خود بدست آوردند. الان هم که می خواهند با شایع پراکنی، حضور نداشته خود را، جبران کنند. واین آخر خط است، و آن ها تمام خواهند شد.

     ولی آن ها بدانند که : یمن بحرین نیست که بخواهد: تجاوز سعودی ها را تحمل کند، و آن ها را بدون پاسخ بگذارد. در بحرین، مردم یک دست نیستند و از: شیعه بودن خود مطمئن نیستند، و رهبران شجاع ندارند. در بحرین با گذشت 5 سال، هنوز نتوانسته اند یک وزیر جابجا کنند، و یا یک سعودی را بکشند. آن ها به دنبال کمک از غیب هستند، که از جاهای دیگری بیایند، و زحمت سرنگونی آل خلیفه را بکشند.

       اما ملت یمن یکدست است، همه الحوثی هستند ، شیعه و پیرو اهل بیت، آن ها در تاریخ اسلام خوشنام هستند، و از امام حسین و خاندان ایشان هستند. در همین زمان ما هم، براحتی رئیس جمهور را خلع، و آن را بیرون کردند. و در مقابل سختی های آن مقاومت نمودند. اکنون هم شایعات حمله را، دروغی بیش نمی دانند، و در مرزها مانند شیر، از کشور خود دفاع می کنند.

در بحرین مردم مسلح نیستند، و سلاح بدست گرفتن را عار می دانند! و رهبران آن ها فقط سخنرانی بلد هستند، و در عمل یک کوکتل مولوتف ساده را، نمی توانند پرتاب کنند. اما در یمن مردم همه مسلح هستند، بلافاصله بعد از رفتن رئیس جمهور فراری، کمیته های مردمی تشکیل دادند، و نیازی به کمک های خارجی نداشتند، و برخلاف بحرینی ها که: از نام ایران ترس دارند، یمنی ها براحتی دوستی خود را با ایران ابراز می کنند.

  همانطور که رهبر معظم انقلاب گفتند که: ما در هیچ کشوری دخالت نمی کنیم، بحرینی ها بدانند که اگر ایران دخالت می کرد، همان ابتدا کار تمام بود! در مورد یمن هم همینطور است، اگر ایران دخالت می کرد، با سیستم پیشرفته اف 18 قادر بود: همه حملات را حنثی کند، و هدف را به سوی جده و ریاض برگرداند. اما فایده ای نداشت زیرا، نقش مردم حذف می شد.

مردم یمن این را بخوبی درک کردند، اما بحرین درک نمی کند، بحرین نمی داند همین خشم مردم که: برعلیه اشغال سعودی ها است، بعد از دخالت ایران ممکن است: برعلیه ایران بکار گرفته شود. و این انقلاب مردم بحرین را نابود می کند. ولی دخالت نکردن ایران، باعث تقویت روح مبارزه در :بین مردم بحرین شده، آن ها را مستقل و شجاع بار می اورد، و انقلاب را هرچند طولانی، ولی با موفقیت هدایت می کند.

     اکنون مردم یمن همینطور هستند، علاوه بر اینکه آماده اند تا در صورت: حمله سعودی ها به داخل یمن، آن ها را تا خود ریاض هم دنبال کنند، و از بین ببرند. زیرا دستور امام علی است که: در جنگ نهروان و صفین دستور: قتل فراری ها را صادر کرد، ولی در جنگ جمل گفت با ان ها کاری نداشته باشید، علت را پرسیدند فرمود: در جنگ جمل راس، از بین رفت. لذا بدنه کاری نمی توانست بکند. اما در ان دو جنگ، معاویه آماده بود و فراریان را، دوباره سازماندهی می کرد.

لذا یمنی ها فقط یک راه دارند، دشمن را تا قلب مکه و مدینه، تعقیب و یکبار دیگر داستان فتح مکه را تکرار کنند، و همه دنیا را برای حج اکبر و مهمانی خانه خدا دعوت نمایند.

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی