ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

ستاد انتخاباتی

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

焦土政策,

سید احمد حسینی ماهینی | دوشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

 这次在也门的压迫!

焦土政策是一种军事战略,这意味着移除所有可用敌人的资源。它可以是施加到攻击力的策略,地球本身已经完成。这是对斯基泰人,大流士曾使用过。这种策略在第二次世界大战:南北战争美国也包括在内。虽然根据日内瓦公约[1]第54条,摧毁粮食供应:民用冲突地区被禁止,但仍使用这种方法,军方,尤其是在也门继续进行。

举办​​了焦土政策,自1940年以来几乎稳定,继续在穆斯林土地上,霸气的伊玛目的神社破坏的开始启动,因为没有人敢抗议都没有了,他们都表示没有干扰!该政策对所有伊斯兰国家,并直接或间接沙特继续。

   直接,如产生额外的棋子塔利班,基地组织和短跑的,间接的,这种破坏和屠杀穆斯林的第一朝拜之地。为恐怖组织如塔利班数据,财政援助和武器是明确指出,即使是在沙特亲王基地组织的存在,作为世界的领导者被批准。

  但是现在的情况是塔利班略有不同,和沙特阿拉伯的训练是年轻。被称为塔利班在巴基斯坦的摇篮,三千所学校建立了与沙特资助,学生称塔利班或瓦哈比学生被命名。最后,先进的最终形式,短跑是世界上佣兵力量,高工资聘请。在伊斯兰国家中,多兵Mnkhrf像伊拉克或人:黎巴嫩长枪使用。

但对于隐藏的王国,两大城市,偷偷发生在麦加和麦地那,古迹​​的破坏,并开始与什叶派穆斯林和需要支持的穆斯林团体对抗,从而促进建筑,隐藏或有权完成项目的破坏。其中大多数是在战斗的形式:什叶派伊斯兰教进行分流。

   在穆斯林朝拜第一,这是一个看不见的手,还有以色列的破坏是帮助的,因为从来没有在沙特阿拉伯,以色列的任何军事攻击未参加阿拉伯军事协定。在八年以色列,沙特阿拉伯,美国和英国所有金融和军事援助覆盖,以免引起过敏穆斯林。

·沙特,宗教的第一个图纸破坏,宗教作品来了,为此他需要“以不同的方式做到这一点。可以注意到那么多的”朝圣的麦加和麦地那,特别是旋钮的地方先知,奥斯曼帝国统治期间修建的,但把它们结合在一起:有没有历史背景。在1362我去麦加朝圣时,巴尼哈希姆车道的时候,有许多历史古迹。但现在这一切都被破坏了,如犹太人定居点,转换成公寓,街道或公路桥。事实上,对古迹建筑定居点的政策,第一朝拜,麦加和麦地那,第二个的圣城谢里夫,无论从来源喂食。不能比·沙特等。因为别人做了,但它没有任何意义了沙特的房子,是指宗教的破坏。现在的也门,显然这样做!粮食资源和人员,清真寺和历史遗迹炸弹。

سیاست زمین سوخته ،

 این بار در یمن مظلوم!

سیاست زمین سوخته یک استراتژی نظامی است، که به معنی از بین بردن تمامی منابع: در دسترس نیروی دشمن است . ممکن است این سیاست در مورد: نیروی مهاجمی اعمال گردد که، در زمین خودی در حال پیشروی است . سکاها از این روش بر ضدداریوش بزرگ استفاده نموده بودند . از این استراتژی در جنگ جهانی دوم و: جنگ داخلی آمریکا هم استفاده شده است . با وجود اینکه بر طبق ماده ۵۴ کنوانسیون ژنو[۱] ، از بین بردن ذخیره غذایی : غیرنظامیان مناطق درگیری ممنوع است ، اما همچنان استفاده از این روش نظامی، مخصوصا در یمن  ادامه دارد .

شکل سازمان یافته سیاست زمین سوخته، تقریبا از سال 1940ببعد، فقط در سرزمین های اسلامی ادامه یافته است، ابتدای آن از تخریب قبور ائمه در بقیع آغاز شده است، و چون هیچکس جرات اعتراض به خود نداد، و همه اعلام عدم دخالت کردند! این سیاست برای تمام ممالک اسلامی، و به دستور مستقیم یا غیر مستقیم آل سعود ادامه یافت.

   مستقیم مانند: ایجاد گرو ههای طالبان ، القاعده و داعش بوده  و: غیر مستقیم مانند تخریب و کشتار در: سرزمین قبله اول و دوم مسلمانان  است. برای گرو ههای تروریستی مانند طالبان،  کمک های مالی و تسلیحاتی آشکار صورت می گرفت، که در موضوع القاعده حتی حضور شاهزاده سعودی، بعنوان رهبر شاخص آن مورد تایید همه جهانیان است.

  اما در مورد طالبان وضع کمی فرق می کرد، و عربستان به سمت تربیت نیرو های جوان تر رفت. در پاکستان که به مهد طالبان معروف است، سه هزا مدرسه با بودجه عربستان تاسیس شد، و دانش آموزان آنجا را بنام طالبان، یا طلبه های وهابی نامگذاری کردند.  وبالاخره شکل پیشرفته و نهایی آن، گروه داعش است که از همه سراسر جهان، نیروهای مزدور را، با دستمزد های بالا استخدام کردند. در میان کشورهای اسلامی هم ، از گرو ههای منخرف مانند: افراد بعثی عراق یا: فالانژ های لبنان استفاده کردند.

اما در مورد دست های پنهان عربستان، در دو شهر مهم، این کار بطور مخفیانه صورت می گرفت: در مکه و مدینه، تخریب منابع و آثار تاریخی شروع شد، و چون برای مبارزه با اسلام شیعی، نیاز به پشتیبانی گروههای از مسلمانان داشتند، لذا کمک به تخریب این بناها را،  بصورت مخفی و یا تحت عنوان: پروژه های عمرانی انجام دادند. اغلب این ها هم در قالب مبارزه با: شیعه به عنوان بخش انحرافی اسلام انجام می شد.

   در قبله اول مسلمین، این دست پنهانی تر بود، یعنی برای تخریب آنجا از گروه صهیونیستی کمک گرفتند، به این دلیل  هرگز عربستان، کوچکترین تعرض نظامی به اسرائیل نکرد، و در پیمان های نظامی اعراب هم شرکت ننمود. در طول مدت هشتاد سال عمر اسرائیل، همه کمک های نظامی و مالی عربستان، تحت پوشش آمریکا و انگلستان انجام می گرفت، تا باعث حساسیت مسلمان ها نشود.

آل سعود از ابتدا با تقشه تخریب کل دین، و اثار دینی روی کار آمد، و برای این منظور نیاز داشت تا" از طرق مختلف این کار را انجام دهد. میتوان اشاره کرد که بخش اعظم" اماکن زیارتی در مکه و مدینه ، مخصوصا قبه پیامبر، در زمان تسلط عثمانی ها ساخته شده بود، ولی آنان دست به ترکیب: بافت های تاریخی نزده بودند. اینجانب که سال 1362 به زیارت خانه خدا رفته بودم، در آن زمان کوچه بنی هاشم ، و بسیاری از آثار تاریخی وجود داشت. اما اکنون همه آن ها تخریب شده و: مانند شهرک های صهیونیست نشین، تبدیل به آپارتمان ، خیایان یا پل و اتوبان شده است. درواقع سیاست شهرک سازی بر روی آثار تاریخی،  در قبله اول یعنی قدس شریف، و قبله دوم یعنی مکه و مدینه، هردو از یک منبع تغذیه می شوند. که به غیر از آل سعود نمی تواند باشد. چرا که برای دیگران این کار، هیچ معنی ندارد ولی برای آل سعود، معنی انهدام اساس دین و مذهب است.  کاری که هم اکنون در یمن، بطور آشکار انجام می دهد! منابع غذایی و مردم ،مساجد و  اماکن تاریخی را بمباران می کند.

 

 

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی