از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

只有医疗黑手党

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

世界上所有的医疗黑手党黑手党更危险的秘密。然而,在本世纪后,董事人数为这笔交易,这在很大程度上是遗传操作的一部分,并已显示出一点的医生背叛,医疗黑手党继续沉默,并防止膜分布流行!只有一些国家,如伊朗的广播,勇气,它是广播许可证。

   但在西方,所以对付它,那是在这一领域取得了几乎所有的电影,该行被驱动的科幻电影!和评估,认为:假设故事来吸引观众,而不是外部的现实。其中大部分都是动画片的形式,孩子们提供了一个背叛了一些医生保持密封。

    与聘请的制片人,以及国际组织的一切努力,医务委员会,现在整个世界显然,困难和危险的疾病,如艾滋病,埃博拉病毒和SARS的直接医疗的研究成果,以及持续的全球生物恐怖主义。医生的背叛,上台在没有人类的世界,或人温顺,阉割,已经不是什么秘密。

     当然,这一切的背叛专业的,有太多高尚的人或医生之间,但医生直接与生死沟通,更为敏感。为了防止这种背叛过去,所有医疗毕业生被迫,发誓。而希波克拉底誓言是最古老的文件,显示了医疗黑手党,有同样的老样子。

但与黑手党​​的誓言,也就是不可控的。因为,一方面,所有的医学生,当时的世俗化带来的誓言,我不相信古兰经或预订!或会话,而不是脏话,唱歌和演奏他们的可笑!

    之后两人都沉迷酒精或培训,他们需要及时与过量使用酒精,说脏话的,还是算了,这是荒谬的就知道了!还是他们使它强制性的,强制性的誓言,发誓不自然小妾。即使你签署宣誓书,和框架到你的房间!公开地说,所有这些工作是:证明他们没有那么高昂的代价,而且是在胁迫下!

现在,在所有国家中,最富有的阶层都是医生。而那些社会最贫穷阶层的。医生进行了培训,使他们生病了,不要哭从这里让步,因为我看到的尸体,鲜血,腐肉,而不是吓唬他们。它不再是必要的:德黑兰和纳塞尔Khosrow药物和治疗做黑手党的街道,因为,根据马可·波罗,政府改变,但街上有Khusraw!与地震释放出的各方面的一场革命,创造变化,但不能连柱移动到黑手党。

现在,你可以在电视上,很开心,身体怎么跑到龙嘴玩了,希望他们出来干净。当然,在新闻20 Vessey,在边际上,但我们没有:黑手党的药物服用,我们看到了几年的麻烦维持用药陋习,一天内爆和所有药品,储存海关,黑市一天,价格也较高。

Albtth政府不能看到:医疗黑手党,将验船师变了!而现在,他不抗议,如果抗议活动,这增强了袋子哈里发:黑市价格差异药物和医生的费用,油钱。

 تنها در مقابل مافیای پزشکی!

مافیای پزشکی از همه مافیا های جهان، خطر ناک و مخفی تر است.  البته در قرن حاضر، تعدادی از فیلمسازان به گوشه ای از ان پرداخته اند، که بیشتر جنبه دستکاری ژنتیکی دارد، و خیانت های پزشکان را کمی نشان داده اند، اما مافیای پزشکی ساکت ننشست، و مانع از توزیع مردمی همین چند تا فیلم هم شد! و فقط برخی دولت ها از جمله صدا و سیمای ایران، جرات و یا مجوز پخش آن را گرفتند.

   ولی در غرب چنان با آن مقابله شد، که تقریبا همه فیلم هایی که در این زمینه ساخته شدند، به ردیف فیلم های تخیلی علمی رانده شدند! و چنین ارزیابی شدند که: فرضیه داستانی برای جذب تماشاگر است، نه یک واقعیت خارجی. و اغلب آن ها هم به شکل کارتونی و: برای کودکان عرضه شدند، تا خیانت های برخی پزشکان همانطور سر به مهر باقی بماند.

    با تمام کوشش های فیلمسازان مزدور، و سازمان های نظام پزشکی جهانی ، اکنون برای همه مردم دنیا آشکار است که: بیماری های سخت و خطرناک مانند ایدز ، ابولا و سارس نتیجه تحقیقات مستقیم پزشکان، و در ادامه بیو تروریسم جهانی است. یعنی خیانت این پزشکان، برای رسیدن به قدرت در دنیای بدون انسان، و یا انسان های مطیع و اخته شده، بر هیچکس پوشیده نیست .

     البته این خیانت ها در همه حرفه ها وجود دارد، ویا دربین پزشکان انسان های باشرف هم  زیاد است، اما پزشکی به دلیل ارتباط مستقیم با زندگی و مرگ، از حساسیت بیشتری برخوردار است. در گذشته برای جلوگیری از این خیانت ها، همه فارغ التحصیلان پزشکی را مجبور می کردند: تا سوگند بخورند. و سوگند نامه بقراط از قدیمی ترین اسناد است که: نشان می دهد مافیای پزشکی، از همان قدیم هم وجو داشته است.

اما این مافیا با سوگند خوردن نیز، قابل کنترل نبود و نیست. زیرا از یکسو کلیه دانشجویان پزشکی را، لائیک بار می اورند تا در موقع سوگند خوردن، اصلا اعتقادی به قران یا کتاب آسمانی نداشته باشند! و یا در جلسه بجای سوگند خوردن، آواز بخوانند و مسخره بازی در آورند!

    بعد ها هم آن ها را معمولا، معتاد یا الکلی تربیت می کردند، تا در موقع لزوم با استفاده مفرط از الکل، سوگند را فراموش کنند و یا، آن را مسخره بدانند! و یا اصلا آن را اجباری بدانند، که سوگند اجباری، طبیعتا دارای صیغه قسم نخواهد بود. حتی اگر سوگند نامه را امضا کرده،  و دراتاق خود هم قاب کنند! باز می گویند که همه این کار ها را کردند تا: مدرک بگیرند و لذا از صمیم قلب نبوده، و تحت اجبار بوده اند!

الان در تمام  کشور ها، ثروتمند ترین قشرها پزشکان هستند. در حالیکه بیماران از فقیرترین اقشار جامعه هستند. یعنی پزشکان طوری تربیت شدند که: گریه و زاری مریض آن ها را از جا تکان ندهد، همانطور که دیدن جسد ، خون و مردار آن ها را نمی ترساند. البته دیگر لازم نیست به : مافیای خیابان ناصر خسرو تهران  و: دارو و درمان اشاره بکنیم، چرا که به قول مارکوپولو: حکومت ها عوض می شوند، ولی خیابان ناصر خسرو همانجا که بوده هست! و انقلاب در همه شئون لرزه انداخته، و تحول بوجود آورده ولی، نتوانسته ستون این مافیا را حتی جابجا کند.

حالا اگر سریالی در تلویزیون پخش می شود، خیلی خوشحال کننده است، که چطور یک تنه به دهان اژدها رفته، و امیدواریم که سالم هم بیرون بیایند. البته در گذشته در اخبار 20وسی هم، در حاشیه داشتیم ولی نتوانست حتی: جلوی مافیای دارو را بگیرد، و دیدیم که چند سال زحمت آن ها برای نگهداری: دارو های فاسد در گمرک، یک روزه به باد رفت و همه دارو های: انبار شده در گمرک، یک روزه روانه بازار سیاه شدند، و قیمت ها هم بالاتر رفت.

البتته دولت که دید نمی تواند: جلوی مافیای پزشکی را بگیرد، مبصر کلاس را از عوض کرد! و حالا دیگر کسی اعتراض نمی کند، واگر هم اعتراض کند، از کیسه خلیفه می بخشند و: مابه التفاوت قیمت بازار سیاه دارو؛ و دستمزد پزشک را، از پول نفت می دهند.   

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی