از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

两个未知的祝福

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

先知说)2的祝福是未知的,人们不知道,他们的健康和安全。这是福,因为走开,人们会注意到它,但是当他们是,人们看不到它!和当时的伊玛目,我们时刻关注自己的健康,但我们不注重其安全性,但它的利益的安全和健康。

当我们有食品安全,有人营养不良,所以不要浪费自己的健康,社会和心理安全,如果我们这样做,我们没有某种形式的心理疾病,如果我们的道德,社会遭受暴力并且,不被暴力犯罪,最后如果我们有政治和社会保障,过早死亡或谋杀的人谁不是。

现在我们就来伊玛目先生的健康,和平誓言要做到这一点(Salbh利润)并不受?没有安全第一伊玛目,住,一个不杀他们,谁没有攻击他们,而不是击败他们,那么他们需要的是健康的?如果健康和所有他知道自己,尊重健康。所以我们祈求?所以,如果我们要恰好满足了义务不这样做,所以我们不虚伪,是伊玛目安全问题的重视,他们的威胁,就像·沙特,我们确定和消除。它们。

对于这句话更科学的认识,我们必须认识到,组织的行为,人道主义需求两种类型的刺激,被认为是:那种刺激直接导致增加的动力和性能,如赔偿。但是,如果后者不是动机,但是,如果将有严重的失望!如社会地位或未来的供应。也许今天就是我们的青年问题,这两个元素,这是担心他们的未来和组织社会保障等方面,并不能满足他们!其次,他们没有考虑自己的社会地位,所以往往我们而失业,而不是结婚了!因为他们认为,可能会持续几代,被驱动,但是这一代知道这是荒谬的!

社会保障和养老金,为革命,一个身份和一个愿望,他们是就业的开始,这一天,他们退休了,和大气的入射光束,并且不需要任何人!但今天的年轻人,密封条是荒谬的他,他正在寻找水源,这一次里面全弄湿了!

它可以说,第一代和第二代之间的位移或改变在该分裂发生。上一代的动力,第二代已经成为一个不利因素。所谓的第一代手到嘴的,但是第二代大象一天!一旦他们确信这些事情是,它是可用,所以年轻人失业或失业,或感觉。

改革的青春,自己必须改革大人:为什么这么多的都推到自己的孩子,是极权主义。年轻的人都知道,这个小福,如果不认可和赞赏,他们没有达到更高的祝福。至于如果有人不具备的安全性,也失去了他的健康。这是一个祝福未知的,虽然它没有打开的方程,总和这是荒谬的。

دو نعمت مجهول

پیامبر اسلام فرمود: (نعمتان مجهولتان الصحت و الامان)  دو تعمت هست که ناشناخته است، و مردم آن را نمی شناسند، و آن دو سلامتی و امنیت است. یعنی این دو نعمت چون ازبین بروند، مردم آن را متوجه می شوند، ولی تا موقعی که هستند، مردم آن را نمی بینند! و در مورد امام زمان هم ، ما معمولا به سلامتی ایشان توجه داریم، اما به امنیت ایشان توجه نمی کنیم، در حالیکه امنیت اصل و سلامت فرع آن است .

وقتی ما امنیت غذایی داشته باشیم، کسی دچار سوء تغذیه نمی شود، لذا سلامتی خود را از دست نمی دهد، اگر ما امنیت اجتماعی و روانی داشته باشیم، دچار انواع بیماری های روانی هم نمی شویم، اگر امنیت اخلاقی داشته باشیم، جامعه دچار خشونت و: بزهکاری های خشن نمی شود، و بالاخره اگر امنیت سیاسی و اجتماعی داشته باشیم، کسی دچار مرگ زود رس یا ترور نمی شود.

حالا ما بیاییم و برای سلامتی آقا امام زمان، صلوات نذر کنیم،  آیا این امر( سالبه به انتفاع) موضوع نیست؟ آیا نباید امام زمان اول امنیت جانی داشته باشد، زنده بماند، کسی ایشان را ترور نکند، کسی به ایشان حمله نکند و ایشان را مضروب ننماید، تا بعد ایشان احتیاج به سلامتی داشته باشد؟ و اگر سلامتی جسمی منظور باشد، که ایشان خود تمام اصول بهداشتی را می داند، و رعایت می کند. پس دعای ما برای چیست؟

   لذا اگر تصمیم داریم که فقط: برای رفع تکلیف کاری را انجام ندهیم، و باصطلاح ریا کاری نکنیم ، لازم است مقوله امنیت جانی امام زمان را جدی بگیریم، و تهدیدهای متوجه ایشان را مانند آل سعود، شناسایی و ازبین ببریم. و تا آخرین قطره خون در ادامه این راه باشیم، چرا که اگر این گونه نباشیم، تمام شعار های ما که می گویم جانم فدای امام زمان، از بیخ و بن بی ارزش می شود، و همان آل سعود در اولین گام ایشان را ترور می کنند.

برای شناخت بهتر وعلمی تر این جمله، باید بدانیم که در رفتار شناسی سازمانی، برای نیاز های انسانی دو نوع محرک، در نظر گرفته شده است: یکنوع محرکی که مستقیما باعث: افزایش انگیزش و کارایی می شود، مانند پاداش و دستمزد. اما نوع دوم اگر باشد، باعث انگیزش نمی شود، ولی اگر نباشد باعث نارضایتی شدید می شود! مانند منزلت اجتماعی یا تامین آینده .

    شاید امروزه مشکل جوانان ما، همین دو عنصر است یعنی: برای آینده خود بیمناک هستند و: سازمان های تامین اجتماعی و غیره، اصلا آن ها را ارضا نمی کند! دوم اینکه منزلت اجتماعی برای خود قائل نیستند، لذا اغلب حاضر هستند: بیکار بمانند و ازدواج نکنند! زیرا  کاری که به آنها پیشنهادمی شود، ممکن است برای نسل قبلی، پرانگیزه بوده باشد، ولی این نسل آن را مسخره می داند!

تامین اجتماعی و بازنشستگی، برای نسل اول انقلاب، یک هویت و یک آرزو بود، یعنی آنها از ابتدای استخدام، روزی را می دیدند که بازنشسته شده، و جوی باریکه ای دریافتی دارند، و محتاج کسی نیستند! اما جوان امروز، جوی باریکه به نظرش مسخره است، او به دنبال سرچشمه پرآب است، که با یکبار داخل شدن تماما خیس شود!

بنابر این می توان گفت: یک شیفت یا تغییر ناگهانی، در این تقسیم بندی در میان نسل اول و دوم اتفاق افتاده است. یعنی عوامل انگیزش نسل قبل، به عوامل سلبی برای نسل دوم تبدیل شده است. باصطلاح نسل اول گنجشک روزی بودند، ولی نسل دوم را فیل روزی! بار آوردند که به این چیز ها قانع نباشد، و چون در درسترس نیست، لذا جوانان یا بی کار هستند یا احساس بیکاری می کنند.

برای اصلاح جوانان، بزرگترها اول خودشان را باید اصلاح کنند: که چرا اینهمه به کودکان خود فشار آوردند: تا تمامیت خواه شوند. جوانان هم بدانند که این نعمت های کوچک، اگر شناخته نشده و قدر دانی نشوند، به نعمت های بزرگتر نمی رسند. همانطور که اگر کسی امنیت نداشته باشد، سلامت خود را نیز ازدست می دهد. یعنی یک نعمت مجهول، اگر دارای معادله معلوم نشود، حاصل جمع آن پوچ می شود.


  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی