از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

مشکل بانک ها چیست؟

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس قوه قضائیه گفت: یک نفر از بانکها 6500میلیارد تومان، وام بدون وثیقه گرفته و آن را هم، پس نمی دهد و ما هم، کاری نمی توانیم بکنیم!

البته ایشان رشته اقتصاد شاید نخواندند و شاید هم تخصص در این زمینه نگرفتند و الا جواب مسئله بسیار روشن است! علم اقتصاد به ما می گوید در آمد بالا با هزینه اندک، معنی علمی است و این آقا در اوج اقتصاد کار کرده است! شاید رئیس قوه قضائیه ( البته با عرض معذرت ) اصول مدیریت را هم نخوانده است، والا مدیریت هم همین را می گوید: بهره وری بالا با حداقل هزینه!  و شهریار علم مدیریت هم می گوید: هدف وسیله را توجیه می کند .

بنابر این کاری علمی، آن هم در حد اعلا صورت گرفته! و بخش خصوصی  توانسته با کمترین هزینه، بالاترین در آمد ها را داشته باشد. در تعریف علمی اقتصادی هم کار این آقا کاملا درست است! همه فکر می کنند ایشان وام گرفته! ولی نه، او یک معامله کرده ودر آمد کسب نموده. البته شما اسمش را زرنگی بگذارید، یا رشوه دادن، فرقی نمی کند. او توانسته با زرنگی تمام، کمی پول به عنوان رشوه به افراد بدهد، و بدون مدرک از آن ها میلیارد برابر بگیرد!

آن وقت می گویند در ایران، کسب و کار رونق ندارد! شاید هم بقول بعضی ها، چون از سود باد آورده، زیان می دهند ناراحت هستند. این هم علمی است! زیرا علم مدیریت و قتصاد به ما می گوید: فرصت های ازدست رفته را هم باید مد نظر قرار دهیم، اسم خارجی آن هم آپور چینیتی کاست، که هزینه فرصت های از دست داده هم، ترجمه شده است.

این اصل علمی می گوید: ما نباید هزینه بی پولی را بدهیم! اگر شما یک میلیارد دلار داشتید، میتوانستید آهن بخرید و انبار کنید، بعد با سود کلان آن را بفروشید. حالا که پول ندارید، هوش که دارید، بیایید همان سود را از راه میان بر، بدست آورید. بلا  بر سر کسانی که این کار را کرده اند بیاورید، و پول آن ها را بگیرید.

    می گویند مردی از جیب کسی دزدی کرد، به او گفتند این مال حرام است. گفت نه،  من از جیب یک کارگری دزدیدم که میدانم: کارش درست و در آمدش حلال بود! بله متاسفانه دور علم زدگی، و زندگی در دنیای فرمول ها، نتیجه ای جز این ندارد. زیرا بانکداری در ایران بومی نیست، و اصول ان از غرب آمده، و لذا اصل مهم امانت داری در آن مخدوش است.

در گذشته براساس ایمان اسلامی ، افرادی به عنوان امین بودند که مردم پول خود را نزد آن ها می گذاشتند . امین به پول دست نمی زد و همانطور آن را پس می داد. اما بانکداری جدید زرنگ بازی در آورده و پول مردم بر می دارند و با آن کار می کنند! البته کار که ظاهر قضیه است واصل آن همین اختلاس و ارتشا است.

معمولا کسانی که در این بانکها وارد می شوند، با پول های انباشته و کلان روبرو می شوند. فقط باید نقشه ای بکشند که بتوانند: این پول ها را با خود ببرند. اینهمه  اختلاس و دزدی و فساد ، فقط معلول همین تفکر است. بانکداران پول مردم را، پول خودشان تصور می کنند! و به هرکس که بخواهند می دهند.  البته نقشه ای که دراین میان، این پولشویی را توجیه می کند، نام وام دادن یا کار کردن و سرمایه گذاری با پول مردم است.

لذا همانطور که در دوران انقلاب اسلامی ، بانک ها را هم مثل سینما ها و کاباره ها  آتش می زدند، الان نیز باید این کار را بکنند! والا این بلای خانمان سوز، هر روز بیشتر و در عنوان های جالب تر، ریشه اقتصاد را از بین خواهد برد. و گرانی تورم را بر مردمان تحمیل خواهد کرد.

در واقع همه بدهکاران بانکی، یا رئیس بانک بودند یا از دوستان آن ها. که باهم دست به یکی کرده بودن و یا دست به یکی می کنند و پول را در روز روشن می دزدند . به همین دلیل هم هیچ بانکی از بدهکاران بزرگ بانکی شکایت نمی کند. چون تف سربالا است. و قوه قضائیه اگر منتظر شکایت بانک ها است به شهادت دم روباه بر علیه روباه  امید بسته است   

有什么问题银行?

司法机构负责人说6500十亿美元的银行,贷款无需担保,这是不是这样,我们可以做同样的事情!

他所描述的经济可能会或可能不会有在这一领域的专业知识,否则,答案是很清楚!经济学告诉我们想出了一个成本低,科学内涵,这名男子一直在经济的高峰!也许,司法机构负责人(虽然对不起)管理原则已阅读,否则相同的管理说高生产率以最小的成本!与管理层的王子说,只要目的正当手段。

科学的工作,这是做的最高水平!而私营部门的最低成本,最高收入他们。经济科普工作的定义,这个人绝对是真的!有人认为,他们借来的!但是没有,他在交易中获得的。你把它叫做智能离开,或篡改,也没关系。他有一个诀窍是,有点钱贿赂给他们,并没有证据表明有十亿倍!

现在是时候说,生意兴隆!也许,根据一些,因为暴利,损失是无奈之举。这是科学!由于管理与经济学告诉我们:失去的机会也应铭记的是,失去的机会成本,折算。

这个原则说,我们应该花没钱给!如果你有一个十亿美元,你可以购买和储存铁,然后通过出售它的利润。现在,你没有钱,智力,让我们削减了利润,赢得。把那些谁有麻烦做,并采取他们的钱​​。

    他们说,窃取别人的口袋里的人,他说,这个属性是禁止的。说没有,我从一个工人谁知道他的工作做好,将溶剂呕吐的口袋里偷走了!不幸的是周围乱窜科学,生活在公式中,没有其他的胜负世界。因为银行是地方性的伊朗和西方的原则,因此它的完整性是有缺陷的。

在过去,根据伊斯兰信仰,对人诚实的人把他们的钱带他们。阿明没有赔钱,因为它是那么。新的银行和钱的人是聪明的,娱乐和工作吧!但是,很明显,同样的贪污贿赂被提起。

通常是那些谁在银行到货,钱积累和宏观相遇。只是有一个杀人计划,这笔钱他们。然而,贪污,盗窃和腐败,只是想着同样的效果。银行家公共钱,钱,他们认为!和谁,他们想要的。地图同时,洗钱证明借贷或资金和投资人的名字。

因此,作为伊斯兰革命,银行,电影院和夜总会,以及一套下车,就必须这样做!否则,这一祸害毁灭性的,每天都越来越为根更有趣,它会破坏经济。和成本通胀将罚款。

事实上,所有银行债务人,或银行或他们的朋友。这就是为什么没有大银行的债务人银行不抱怨。吐是上坡。如果银行的司法投诉正在等待作证反对狐狸狐狸尾巴的希望

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی