From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to ghaza

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

تیغ بران گر، به دستت داد، چرخ روزگار

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۲۶ ق.ظ | ۰ نظر

تیغ بران گر، به دستت داد،  چرخ روزگار

هرچه خواهی ببر، اما نبر نان کسی

بمناسبت تمدید ماموریت: رئیس قوه قضائیه،

ضمن تبریک انتصاب مجدد: آیه الله لاریجانی، به سمت ریاست قوه قضائیه، لازم میدانیم برخی مسائل را گوشزد کنیم: گرچه هنوز کسی دارویی برای: این دردها نیافته است :رشوه خواری و زور گویی در بدنه :قوه قضائیه بیداد می کند. و اصلا علت اصلی افزایش پرونده ها، همین بدنه قضایی است که: برای دریافت درصد وصولی های بیشتر و: داشتن منشی و چند همسر و..! این کار ها را انجام می دهند. و از دست کسی هم کاری برنمی آید،

مثلا آقای خ یکی از قضات رباط کریم، برخلاف سفارش مقام معظم رهبری و: رئیس قوه قضائیه، مبنی برا استفاده جایگزین، همه متهمین را روانه زندان می کند! و بالاترین زمان ممکن ر ا، هم درنظر می گیرد.هرچه متهم  مدارک دارد، نادیده گرفته، و به دروغ می نویسد که: نامبرده اقرار به جرم نموده . با شاکی همیشه ملاقات می کند، ولی متهم را هیجوقت نمی بیند و: او را تهدید به زندان می کند.

برای نمونه یکی از این آرا، را بررسی می کنیم: در این رای که به شماره 920966در تاریخ 5/4/93تنظیم شده، به دلیل هم حجره بودن قاضی با شاکی، همه چیز به نقع شاکی بوده. شاکی شخص ثالث وارد شده، وادعای کلاهبرداری کرده در حالیکه، نقش وی طبق نظر شعبه 18تجدیدنظر، بلا اثر است . ملک مورد اختلاف دارای سندرسمی است! که اصولا به آن اشاره نشده .

قصاص قبل از جنایت شده، یعنی اقدام به در خواست ابطال سند را، ابطال سند منظور نموده! در حالیکه با وجود گذشت 9سال، هنوز در خواستی برای ابطال سند و: اجرای آن ارائه نشده. اختلاف ملکی مزبور خانوادگی بوده، و اصلا به شاکی مربوط نمی شده! اما شاکی به توهم دریافت: وجوه کلان و تقسیم آن بین خودشان، اقدام به چنین کاری کرده است.

به دورغ متهم را به اقرار بر علیه خود، قلمداد کرده و آرا منتهی به صدور سند، را قبول نکرده. اصلا سند رسمی دولت، در این رای بعنوان جعل کارکنان دولت! متصور شده که یعنی: بدون دلیل، سند ملکی را صادر کرده اند.

با اینکه شاکی در مورد مبلغ مورد معامله، چندین اظهارات متناقض داشته، توجهی به آن ننموده و با اینکه، ملک در تصرف شاکی بوده! و حاضر به پس دادن آن نیست، توجهی نکرده و همه این ها را، با یک استدلال مردود دانسته و آن: علم قاضی است.

علم قاضی با وجود مستندات متناقض،  حاصل نمی شود ولی او بدون توجه به اسناد مثبته، در هنگام معامله، نیت فرد را در کلاهبرداری از غیب تشخیص داده . بر فرض نادرست بودن سند، و اینهمه دروغ هایی که به متهم بسته شده، شاکی خود به دلیل متصرف بودن ملک، فبل از فروشنده از همه چیز مطلع می شده است. وابلاغ ها را دریافت می نمود.

لذا با آگاهی کامل، اقدام به خرید نموده و: حتی ثمن معامله را تا بیش از یک سوم، پرداخت ننموده. قیمت ملک در موقع وقوع مبایعه، سی میلیون تومان بوده، ولی نامبرده با اطلاع ابتدا 18 و: سپس 14 و درنهایت فقط 12 ملیون تومان، آن هم به صورت معوض ملک، پرداخت نموده است! ولی هیچیک از این اظهارات، در پرونده نیامده است.

اینها همه قسمتی از مندرجات حکم بوده، که مشت نمونه خروار است. اما چه کسی به این درد ها رسیدگی می کند؟ آیا مثلا تجدید نظر، می اید رای همکاران خود را بگذارد؟ و طرف متهم را بگیرد؟ و اگر این کار را بکند،آیا بعدا میتواند به روی همکار خود نگاه کند؟ ..

锋利的刀片,手,时间的车轮 

以任何你想要的,但没有面包树木包 

在更新司法机构主席的任期之际, 

祝贺连任:诗歌拉里贾尼,司法机构的负责人,我们需要知道一些事情提醒:还有没有服药的痛苦不是贿赂和身体的冲动:司法不公。就连主要原因增长的情况下,司法机构的收益率,以获得更多的和有一名秘书和一名妻子..!他们所做的工作。从一个谁不工作, 

例如,圣Robatkarim先生评委之一,违背了最高领袖和司法机构负责人的命令,用来替换所有被告的监狱!而大部分时间,被告Gyrd.hrchh考虑的证据,无视和谎言,说他的犯罪事实供认不讳。总是会见了原告,但被告并没有看到Hyjvqt,他威胁要坐牢。 

例如,这些票之一,我们研究了这一观点是数920966在93年5月4日集合,因为法官对原告两院,原告拥有一切与NQ。第三方原告进入,Vaday欺诈,而分行18的作用的修订按照他的说法,立即生效。该物业是与Sndrsmy争议!更何况,在原则上。 

惩罚犯罪之前,即要求文件的废止,伪造证件有!然而,尽管九年的流逝,还是想伪造文件:执行尚未提供。这是一个家庭财产纠纷,并没有抱怨!原告收到的错觉:宏观基金,并分彼此,这样的行动。 

被告认罪对他的谎言,审议并表决,导致发行文件,这是不能接受的。州政府雇员在选票上的一个骗局的所有官方文件!这意味着,没有理由,发文财产。 

虽然原告在交易金额,有几个相互矛盾的陈述,它不是显著,而且在抓住原告的财产!并拒绝给它,所有的这些都不是显著,有一个参数,并拒绝了:法官的知识。 

尽管有矛盾的证据,法官的科学,但他不知道,无论在配套文件在交易中,看不见人的欺诈检测的意图时。文档的错误假设,并已被关闭,以被告,原告本身的财产占有这么多的谎言,前卖方已通知一切。 Vablagh被接收。 

有了充分认识,因此,超过三分之一没有支付尝试购买,而即使成交价格。楼价Mbayh的时间,为三千万美元,但他告知18,然后14,最后只有12亿美元,它的时间来交换财产,支付!但是这些指控,此案是没有的。 

这些都是判断,这是一堆一堆样品中的内容的一部分。但谁需要疼痛的护理?经修订的情况下,来到他的同事们投票?并指责该走?如果你这样做,你可以再看看你的合作伙伴? ..

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی