از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

از غزنه تا غزه

به احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب سبز

سازمان ملل علیه غزه

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

سازمان ملل علیه غزه

برخلاف سال های گذشته، که سازمان ملل با سکوت خود، حملات به غزه و فلسطینی ها را تایید می کرد. این بار عملا و با اختیار تام، به جنگ فلسطینی ها آمده است . آمریکا به عنوان رئیس شورای امنیت، صریحا از حملات اسرائیل حمایت می کند. و سازمان ملل به مرکزی برای: جاسوسی برای اسرائیل تبدیل شده است.

تفاوت این رمضان با، رمضان سال 1972در این است که: در آن زمان  ساده لوحی و خوش باوری: سران عرب مانند عبدالناصر و: امید واهی آن ها به سازمان ملل، باعث قدرت یافتن اسرائیل شد. ولی این رمضان دیگر آن، جنگ شش روزه نیست، بلکه مرگ اسرائیل است . و روزی است که باید فرامی رسید.

اکنون غزه به نمایندگی از تمام اسلام، در برابر اسرائیل به نمایندگی از تمام کفر، با هم مبارزه می کنند.و خداوند غزه مظلوم را پیروز خواهد کرد.  و قلعه خیبر یک بار دیگر فتح خواهد شد. و اسلام و اسلامیان از این همه، رنج و عذاب و کشت و کشتار، نجات پیدا خواهند کرد. و قبله اول مسلمین بار دیگر روی آرامش را خواهد دید ،و به سر زمین امن الهی تبدیل خواهد شد.

ممکن است خیلی ها ،جرثومه فساد اسرائیل را، یک واقعیت بدانند که خود را، بر حقیقت تحمیل کرده! ولی امروز باید غزه را، به عنوان یک واقعیت دانست که: بر حقیقت تحمیل می شود. و خود را به اثبات می رساند.

باید دانست که اسرائیل دیروز، نه به اراده خود بلکه، به اراده و خرد جمعی غرب، بنام سازمان ملل، بر مسلمانان تحمیل شد. و امروز هم هنوز همان طفل نامشروع است، که بالغ نشده و همچنان به شیر مادر فاسق خود! نیازمند است. و مانند کودکان نا بالغ و عقب مانده، بدون کمک و دستور آمریکا و انگلیس، نمی تواند زنده باشد ، چه رسد که حمله ای داشته باشد.

سال ها است کمک های مالی و تسلیحاتی، خرد جمعی غرب در فالب سازمان ملل و: بودجه های سنگین، به اسرائیل پرداخت می شود. تا وظیفه سگ بانی خود را، در خاورمیانه انجام دهد . آن ها این کمک ها را نادیده می گیرند تا: تبلیغ کنند این فقط، یک کشور کوچکی است که: از موجودیت خود دفاع می کند! اگر اسرائیل موجودیتی دارد، چرا خودش تصمیم نمی گیرد؟ و باید آمریکا و انگلیس و: شورای امنیت برای او تصمیم بگیرند؟ و تجهیزات نظامی و اطلاعاتی را آن ها در اختیارش میگذارند.

    اگر واقعا فقط خود اسرائیل تصمیم گیرنده بود، شاید بعد از هشتاد سال همسایگی، کمی اخلاق همسایگی را رعایت می کرد! و اینهمه مردم غزه را اذیت نمی کرد، ولی همه میدانند که این دست اسرائیل نیست، این دست استعمار غرب و استکبار جهانی است، که از آستین اسرائیل بیرون می آید. و غزه مظلوم تصمیم گرفته: برای همیشه به این وضعیت خاتمه دهد.

امروزه موشک های قسام، عقده فروخفته سالیان دراز: تجاوز و ظلم و زور غرب است، که میرود تا دل سیاه شیطان را، برای همیشه از جا کنده و: به زباله دان تاریخ بریزد. 

联合国:加沙 

与往年不同,在联合国,他们的沉默,证实了对加沙和巴勒斯坦人的袭击。这一次,有效和充分授权,以巴勒斯坦冲突。由于美国安全理事会的负责人,公开支持以色列的袭击。联合国中心:间谍为以色列就成了。 

在1972年的不一样,这种斋月,斋月是:天真和乐观的时候:纳赛尔和阿拉伯国家领导人,如:虚假的希望,联合国,加强以色列。但另一个斋月,六日战争不是以色列的死亡。这是一天的邀请。 

加沙现在是代表所有的伊斯兰对以色列代表所有不信的,他们会打架。,和被压迫者加沙神为准。和海白尔的堡垒将被再次征服了。伊斯兰教的所有的苦难和流血和伊斯兰,被保存。和穆斯林的朝拜首先将再次看到了轻松,安全和地球将变得神圣。 

可能有很多,芽孢腐败在以色列,他们自己强加给真相的事实!但今天在加沙说,作为一个事实,可能因真理的罚款。它证实。 

以色列应该知道,昨天,不是自己的意愿,而是西方的,即联合国的意志和智慧,是强加给穆斯林。今天仍是一样的私生子谁还不成熟,仍然母乳喂养她的不忠!需求。而像孩子,不成熟,不发达,没有美国和英国的命令的帮助,它不可能是活的,更何况是有攻击。 

多年来,财政援助和武器,智慧在西方和联合国主题:金融与沉重,是由以色列支付。责任监察他们的狗在中东做。这有助于他们忽略它:促进公正,是一个小国,能够捍卫自己的存在!如果以色列的存在,为什么不自己做决定?与美国,英国和安全理事会决定给他吗?和军事装备,信息,并把它放在他的权力。如果以色列真的是唯一的决定,也许,八十年的邻居,他观察到道德的一小附近!然而,加沙没有伤害,但每个人都知道,这是以色列,西方和全球的嚣张气焰,这来自于以色列的套筒的殖民化。和加沙受害者决定永远杜绝这种情况。 

今天卡桑火箭,蛰伏已久的心脏汇:侵略,压迫,迫使西方,都到了黑魔王的心脏,始终吹走秋天的历史的垃圾堆。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی