از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

۴۳ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

هماهنگی با ستاد تخلیه

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

براساس فتاوای مراجع قانونی و دینی ، اسرائیل باید به نام یک جنایتکار جنگی محاکمه شود. و ما این کار را کرده ایم و حکم هم صادر گردیده است. دلایل جنایات او، کشتار مردم و ایجاد جنگ در 75سال گذشته و غصب زمین های دیگران است. لذا حکم نابودی آن صادر گردید. سران آن باید خود را به دادگاه معرفی کنند. احکام صادره فعلا به شرح زیر است: اول تخلیه تل آویو که اکنون آغاز شده است. گروههای ما در تالیت مقدس (حزب الله اسرائیل) علاوه برشنبه ها، به اعتراضات خود در هر زمان دیگر ادامه خواهند داد. حماس و جهاد اسلامی ماموریت دارند:گذرگاهها را توسعه داده و دیوار حائل را بردارند و از محدوده فعلی خود دفاع کنند. و این کار شروع شده و: در اولین تک دشمن صهیونیست، همگی تار ومار شده اند.

  • سید احمد حسینی ماهینی

ستاد تخلیه تلاویو تاسیس شد

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۰۹:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

البته این ستاد از سال 1342همراه با امام خمینی تاسیس شد ولی به دلایل مختلف تا کنون اعلام نشده بود اما وظایف خود را انجام می داد. امروز که رستاخیز جهانی آغاز شده است باید هدف نهایی این رستاخیز هم محافظت بشود تا مبادا انحرافی در این رستاخیز داده شود. یکی از انحرافت احتمالی ممکن است موافقت اسرائیل و آمریکا برای تشکیل دولت در غزه باشد. آنها فکر می کنند با این ترفند میتوانند مانند گذشته بین  غزه و رستاخیز جهانی اختلاف ایجاد کنند. غزه دیگر فهمیده داستان سرایی عرب و عجم یا شیعه و سنی برای جدایی آنها از جامعه جهانی است. غزه محل دفن جد پیامبر اسلام هست و بایدغزه هاشمی لقب بگیرد که البته اردن را به این لقب  گفته اند(اردن هاشمی )

  • سید احمد حسینی ماهینی

ستاد تخلیه تل آویو مایجاد و شغول به کار شد

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۰۶:۰۲ ق.ظ | ۰ نظر

شهرک نشین های جدید

خوشبختانه شهرک نشین های صهیونیست پا به فرار گذاشته و همه شهرک ها را تخلیه کرده اند. واکنون نوبت فلسطینی ها است که در ان اسکان پیدا کنند. لذا لازم است یمن و حزب الله و حشد الشعبی و حرثالثوره  پوشش پدافندی کامل ایجاد نمایند تا غزه و الخلیل و نوار باختری و همه فلسطینی هایی که خانواده شهید و جانباز هستند در انجا سکنی گزینند. زیرا زمین این شهرک ها همه متعلق به فلسطینی ها بوده است. و در انجا مستحدثاتی هم داشته اند که توسط صهیونیست ها قلع و قمع شده است. و لذا اگر بتوانند مالک قبلی را شناسایی کنند برابر خسارات وارده یک واحد مسکونی و تجاری به  او می رسد. در منازل غیرشناخته شده هم فعلا خانواده شهدا و جانبازان اسکان داده شوند. بنده در مقالات سالها پیش خود دارم که صهیونیست ها و سیله ارتقا سطح زندکی مردم فلسطین هستند.

  • سید احمد حسینی ماهینی

جنگ های تن به تن (فَقُطِعَ دَابِرُ الْقَوْمِ الَّذِینَ ظَلَمُواْ)

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

فرازی از دعای ندبه(ایْنَ الْمُعَدُّ لِقَطْعِ دَابِرِ الظَّلَمَةِ) به این معنی است که این بار خدا تعارف ندارد مردم باید با ظلمه جهانی مبارزه کنند تا نزدیک دم آنها را از بین ببرند. و فقط امام زمان کمک کند که دم آنها چیده شود.( کار ها به دست ما باید به دم ماهی برسد و ایشان دم ها را قیچی می کند و نقطه پایان می گذارد). یعنی وظیفه ما برای آمادگی ظهور، لزوم جنگ تن به تن در تلاویو است. همانطور که گنبد اهنین نشان داد: تکنولوژی و یا سلاح های کشتار جمعی، کلا هک شده و کاربردی برای اسرائیل ندارد. جنگهای موشکی هم فقط یک رجز خوانی است. استراتژی اصلی نبرد در این ساعت، جنگ تن به تن یا جنگهای پارتیزانی و چریکی است.

  • سید احمد حسینی ماهینی

سامانه ی اس ۳۰۰ در راه غزه

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۰۴:۳۲ ق.ظ | ۰ نظر

وقتی که لشکر خیالی آمریکا فقط چند خودرو زرهی دست دوم شد،  راه را برای انتقال تجهیزات نظامی به غزه را باز کرد: اولا مردم غزه این مجوز را یافتند که همه تجهیزات ارتش اسرائیل رامصادره کنند. و برای این کار دو راه وجود دارد: یا اینکه منتظر باشند این تجهیزات به غزه نزدیک شده و آن را غنیمت بگیرند! کاری که ایران در زمان دفاع مقدس انجام می داد: همه تجهیزات اسرائیلی با پول عربستان برای صدام خریداری می شد، صدام آنها را به مرز ایران منتقل می کرد! و ایران بلافاصله با یک عملیات فرسایشی، همه آنها را سالم به غنیمت می گرفت. مردم غزه می دانند که مثل امروز، همه ابرقدرتهای پوشالی در کنار صدام بودند! حتی مردم غزه را منحرف کرده بود تا یاسر عرقات و محمود عباس، همه سلاح ها و پولهای دریافتی از سازمان ملل را برای صدام بفرستند.

  • سید احمد حسینی ماهینی

اخرین تجهیزات

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۰ ق.ظ | ۰ نظر

پس از اینهمه رفت و آمد نتانیاهو به آمریکا، بالاخره بایدن وارد اسرائیل شد و رهاورد خود را تقدیم اسرائیل کرد! تنها چند خودرو زرهی که در ته انبارهای باقی مانده بود. در حالیکه قرار بود ذخیره گنبد آهنین را بدهد. و این نشان می دهد که کفگیر به ته دیگ خورده! آمریکا هم چیزی ندارد که به اسرائیل بدهد. لذا همه گروههای انقلابی در سطح جهان بدانند که: اسرائیل پایان یافته و فقط تلاویو باید نوشته یا خوانده شود. در تلاویو هم سایت هسته ای قفل شده و گنبد آهنین بدون خرجی مانده است. و لذا حمله به تلاویو و تسخیر ان بسیار ساده است. و هرکدام از چهار شیر! میتواند به تنهایی تلاویو را تسخیر کند. زیرا سلاحهای پیشرفته آنها قادر به چنین کاری است. انصارلله یمن، حشد الشعبی عراق، بهتر از حزب الله لبنان یا لشکر قدس میتوانند وارد عمل شوند. بلحاظ تاکتیکی هم نزدیکترند و هم تازه نفس تر. براساس محاسبات نظامی دقیق از 50سال پیش تاکنون، انتظار چنین روزی را داشته ایم. بنده تئوری (تهران- تلاویو) یا (قم–قدس) را قبل از انقلاب اسلامی در سخنرانی ها و جزوه هایم داشتم. 

  • سید احمد حسینی ماهینی

اثر جنگهای تالیت بر اقتصاد ایران

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۰۶:۳۳ ق.ظ | ۰ نظر

جنگهای تالیت نام جنگها و قتل عام های اسرائیل و صهیونیست ها در جهان است. اروپا که امکان جنگ های صلیبی را از دست داده بود این بار به یهودی ها متوسل شد: تا اسلام را از بین ببرد. لذا انگلیس با اعلامیه بالفور عملا یک جبهه ای گشود که در ان یک پایگاهی تاسیس شد تا مسلمانان را درو کند و به پیش برود. سازمان ملل هم بعد در سال 1948 این عده را بعنوان کشور اسرائیل، در قلب مسلمانها و قبله اول آنها به رسمیت شناخت،و حدود آن را هم از بحر تا نهراعلام نمود. و لذا ارتش اسرائیل ماموریت داشت: پاکسازی قومی را شروع کند و از دریای مدیترانه تا بین النهرین گسترش دهد. و از انجا شیراز و تهران را هم ضمیمه کند. به همین جهت درطی75سال گذشته، همه این جنایات را به انتقام جنگهای صلیبی انجام داد.

  • سید احمد حسینی ماهینی

نامه به دادگاه لاهه

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

ریاست محترم دادگستری بین المللی:

به نظر میرسد کل دادگستری در جهان مرده است، هیچ دادرس و فریادرسی وجود ندارد، همه قضات جهان خفه شده اند و حرفی نمی زنند. کور و کر شده اند و هیچ صدایی را نمی شنوند و نمی بینند. آیا این است عصاره تمدن غرب، که شورای امنیت  برخلاف رسالت و ماموریت خود، مانع آتش بس بشود و جنگ افروزی را تایید کند؟ آیا این است عدالتی که لیبرالیزم به جهان تقدیم می کند؟ بمباران بیمارستانها را در وحشیانه ترین شکل آن ببینند و سکوت کنند؟ آیا وجدان بشریت بخواب رفته است؟

  • سید احمد حسینی ماهینی

سیر اندیشه حکمرانی

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲ ق.ظ | ۰ نظر

برخلاف ادعای غربی ها حکمرانی از قرن بیشت و یکم آغاز نمی شود بلکه سیرتاریخی بسیار وسعی دارد اولا حکمرانی ذات خداوند است یعنی هرکاری بخواهد می کند و قادر مطلق و فعال مایشا است و فعل او هم کن فیکون می باشد. همه جهان قلمرو حکمرانی خدا است و زمین واسمانها در جهت اجرای فرمان او انجام وظیفه می کنند(کل فی فلک یسبحون) اما خداوند اراده کرد بغیر از موجودات ساکت و صامت و عامت!(صم بکم عمیا) موجودات هوشمندی هم داشته باشد، تا بتواند به آنها ماموریت بدهد بخشی از کارها را انجام دهند.این بود که انسان را افرید و او را خلیفه خود قرار داد. او را بینا و شنوا و گویا قرار داد.( انسان حیوان ناطق، سامع و باصر هست) حکمرانی خدا از طریق کرسی یا عرش اعمال می شود که :چهار رکن یا اصول یا وظایف دارند

  • سید احمد حسینی ماهینی

کمک به غزه، کمک به امپراتوری ایران بزرگ است

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۰۷:۱۷ ق.ظ | ۰ نظر

کمک به غزه

کمک به غزه، کمک به امپراتوری ایران بزرگ است.ایران در مسیر جهانی سازی توانسته به قدرت بی همتای اقتصادی دنیا تبدیل شود. منابع نفت وگاز و فلزات قیمتی و سنگهای تزئینی و در مجموع نعمت های خدا دادی، به بالاترین سطح جهانی افزایش یاقته. حجم نقدینگی از همه جا به ایران سرازیر می شود. زیرا دلار را به بالاترین قیمت تومان ایرانی خرید می کنند. در ظاهر برای ضربه زدن به اقتصاد ایران است، ولی در عمل حجم نقدینگی بالایی به سوی ایران سرازیر می شود: دلار هرات و دبی و استانبول همه از ایران تامین شده، و دشمنان ناچارند ان را به قیمت های بسیار بالا بخرند، تا مردم ایران را ثروتمند کنند. اگر حجم نقدینگی 8هزار همت باشد، یعنی بطور متوسط  هر ایرانی یکمیلیارد تومان دارایی نقدی دارد(الان به یک میلیارد تومان همان یک تومان می گویند) و این امر غیر از 8واحد مسکونی و مصرف هشت برابری هست که ذکر شد.

  • سید احمد حسینی ماهینی