از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

از غزنین تا غزه

احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

۳۸ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

אלה שמתעוררים מאוחר!

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

برخی آقایان اعلام حمایت از فلسطین کردند: در روزی که فلسطین، بعد از یازده روز مقاومت پیروز شده، و در مسجدالاقصی جشن دائمی گرفت. اینان چگونه فکر می کنند؟ در مقالاتی که در روزنامه جهان اسلام، زیر عنوان تحلیلگران سیاسی کیستند؟ این موضوع را در سی سال پیش گفته بودم: تحلیل گران سیاسی سه دسته هستند: گذشته نگر، روزمره، و آینده نگر. کسانی که دیر از خواب بیدار می شوند معمولا گذشته نگر هستند. آن هم بر دودسته است: گذشته نگری که برای آینده عبرت می گیرد. و گذشته نگری که فقط افسوس می خورد. بیشتر منظور ما همین است. آنها در گذشته زندگی می کنند، ولو اینکه تاریخ را هم ندانند و یا استاد تاریخ هم نباشند. گذشته میتواند: گذشته دور(باستان گرایی) گذشته میانی(ملی گرایی) و گذشته نزدیک(لیبرالیزم) باشد. کسانی که در گذشته بسیار دور سیر می کنند ممکن است باستان شناس نباشند، یا چنین نیست که همه بخواهند باستانشناسی بکنند.

  • سید احمد حسینی ماهینی

מדוע על פלסטין להפוך לשיעית?

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

چرا فلسطین باید شیعه شود؟

زیرا: تنها کسی که توانست درخیبر را بگشاید: حضرت علی بود! انها مرهب(رستم یهودی) فراوان دارند، و کسی یارای مقابله ندارد. و خودشان هم اعلام کردند : آخرین پیروزی مسلمانان ها، در جنگ خیبر بوده است. لذا امروز هم ما نیاز به علی ع و شیعیان او داریم تا: دوباره فتح خیبر کنند (خیبر خیبر  یا صهیون! شیعهّ علی عائدون) اگر چنانچه ملت فلسطین شیعه نشود، هرگز نمی تواند خیبر را فتح کند و لزوما: یک شیعه از جای دیگر، می اید و این افتخار از انها سلب می شود

  • سید احمد حسینی ماهینی

Secretariat of the Honorable Guardian Council

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۸:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

دبیرخانه شورای محترم نگهبان

با سلام و احترام

اینجانب سید احمد حسینی ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری مطالبی را به عرض میرسانم: اینجانب از سالهای 1348 تا کنون در محیط سیاسی و اطلاع رسانی بوده ام در موسسه اطلاعات در ان زمان با مجله جوانان و دیگر مجلات گزارشهای اجتماعی و مشکلات مردمی را تهیه و درج می نمودم. سال 52 که وارد دانشگاه تهران شدم به این رویه ادامه دادم تا در سالهای 56 و 57 دوبار دستگیر و زندانی شدم. در زندان با اکثر مسئولین جمهوری اسلامی همبند بوده و آشنایی داشتم. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل همین اشنایی ایت الله امامی کاشانی مرا مسئول تحلیل سیاسی در دفتر تبلیغات امام خمینی نمود که به سراسر ایران و جهان اعزام شده و سخنرانی می کردم. و سال 1361 وارد کار اجرایی شده و در دفتر نخست وزیری ابتدا معاون حراست کل بود و در ایجاد وزارت اطلاعات و حراست کل نقش داشته و بعد از انحلال انجمن اسلامی نخست وزیری(کشمیری انرا ایجاد کرده بود) مسئول ارشاد نخست وزیری شدم و از وزارت ارشاد هم دعوت شدم تا سرپرست اداره کل روابط عمومی  وبعدا مدیرکل کاخها گردیدم با قبولی در دانشگاه تربیت مدرس سال 66 از ماتعهد گرفتند در کار اجرایی نباشیم! لذا بطور نیمه وقت مسئول روابط عمومی سازمان صنایع ملی و همچنین مسئول روابط عمومی خود دانشگاه تربیت مدرس شدم. الباقی  نیز منجمله کارشناس مالی سازمان بازرسی کل کشور و مدیر مالی پروژه گازرسانی نور تا رامسرشدم زیرا فوق لیسانس من مدیریت مالی بود. در سال 1368 اعزام بخارج دوره دکترای مدیریت قبول شده و در روزنامه اطلاعات هم درج گردید که چون رشته ما در امریکا بود بنا بر وصیت امام خمینی به آمریکا پذیرش نشده فعلا رها است. با ورود آزادگان به ایران بنده مسئول روابط بین الملل و اشتغال و کمک های مالی  و معاون ذیحساب شدم و همزمان در دانشگاه آزاد رود هن به تدریس حسابداری و حسابرسی دولتی و آمار  وریاضیات و غیره و از سال 1382تا کنون مدیر مسئول نشریات و پایگاه خبری ماهین نیوز می باشم و 12هزار سرمقاله به زبانهای گوناگون برای برنامه های ریاست جمهوری نوشته ام که در زمینه های اقتصادی و سیاسی و مدیریتی (باتوجه به تجربه اجرایی)بوده است

  • سید احمد حسینی ماهینی

الیمن وغزة کاملان.

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۷:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

 پدافند یمن و غزه کامل شود.

مردم یمن باهوش و استعداد هستند و مانند: مردم غزه مقاوم و با ایمان فقط یک نقطه ضعف دارند: که شاید به آن توجه نکردند و آن پدافند هوایی است. آنها باید همه چیز را کنار بگذراند و به این فناوری مجهز شوند. فناوری پدافند بسیار ساده است فقط باید جرات وارد شدن به آن را داشت. فلسفه ان هم به نقل از حضرت علی ع است: سنگ را از همانجا که آمده برگردانید، این دستور دفاعی نشان می دهد« رُدُّوا الْحَجَرَ مِنْ حَیْثُ جَاءَ فَإِنَّ الشَّرَّ لَا یَدْفَعُهُ إِلَّا الشَّرُّ.» که شر را باید با همان وسیله خودش از بین برد. اگر با هواپیما بمباران می کنند ما نباید بگوییم صبر کن با موشک جوابت را می دهیم! بلکه باید همان هواپیما را ولو با سنگ از بین برد. والا ممکن است وقت پیدا نکنی با موشک جواب بدهی یا جواب تو با موشک دقیق نباشد! می گویند گنه کرد در بلخ آهنگری! به شوشتر زدند گردن مسگری! یعنی بماباران کننده هواپیما گناه می کند شما میروید  و مغازه دار اسرائیلی را با موشک می زنید.

  • سید احمد حسینی ماهینی

رقابت تسلیحاتی ایران

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

معاملات سنگین سلاح کمک به بودجه بیت المال است زیرا هزینه های نظامی را پوشش داده و مانع از تغذیه آن از مالیات ها و یا استقراض بانکها و یا فروش نفت می شود. و مشکل پرسنلی را هم حل می کند زیرا وزیر دفاع گفه بود بودجه وزارت کم است و ما در پرداخت حقوق با مشکل مواجه هستیم. لذا کنار کشیدن از رقابت تسلیحاتی با نان و سفره مردم هم مرتبط است و از برجام هم مهمتر می باشد. در حال حاضر با اینکه درگیری های جهنمی در سرزمین های اشغالی وجود دارد و رژیم غاصب صهیونیستی برای بمباران غزه هیچ حد و مرزی نمی شناسد. بایدن باز هم به آنها اسلحه می فروشد.

  • سید احمد حسینی ماهینی

The central bank is the sovereign bank

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۷:۵۹ ق.ظ | ۰ نظر

اصلاح قانون بانک مرکزی سال 1351 در دستور کار قرار گرفت و کلیات آن تصویب کردید کمیسیون از صاحب نظران خواسته تا نظرات خود را بدهند ولی از انجا که معلوم است می خواهند آن را بدانند و برعکس آن را تصویب کنند. زیرا نظر اصلی این است که بانک مرکزی بانک حاکمیت باشد نه بانک تورم و یا بانک یک قوه. باید در شورای عالی ان افراد فقیه باشند که قانون اسلام را بخوبی می دانند وقتی شورای عالی فقط از کارشناسان آمریکا رفته تشکیل شود معلوم است بهتر از خزانه داری امریکا نخواهد شد. در حالیکه در فقه اسلامی بانک، به عنوان امین است نه وکیل. امین که ارزش پول ملی را حفظ کند. نه آنکه از ترس ربا خواران حجم نقدینگی ( وام دادن و پولپاشی) بالا برده و ذوق این را داشته باشد تا تراول ها را تبدیل به اسکناس و اسکناس را تبدیل به مسکوکات نماید.

  • سید احمد حسینی ماهینی

The world owes Palestine

سید احمد حسینی ماهینی | سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۲۱ ق.ظ | ۰ نظر

جهان به فلسطین بدهکار است

مسجد الاقصی قبله اول مسلمین است ولی یک موقعیت ژئوپلیتکی مخصوص دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. در واقع فلسطین پایتخت ادیان توحیدی است. و بسیاری از انبیا الهی در ان مدفون هستند و برای هر پیامبری باید در انجا نماز مخصوص خواند. این مهم دو جنبه دارد از دیدگاه الهی یعنی وحدت همه انبیا و یگانگی همه ادیان توحیدی اما متاسفانه با اتحاد شبکه شیطانی مرکز تفرقه جهان توحیدی شده است. مرکل بارها گفته تاریخ بنویسد که آوراگان مسلمان سوریه به سوی اروپا روی آوردند در حالیکه مکه به انها نزدیکتر بود.

  • سید احمد حسینی ماهینی

טילי התעמלות ובידור

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۸:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

خیلی ها. ادعا میکنند موشکهای ایرانی است که: بر سر اسراییل می‌بارد، ولی نمی‌دانند موشک های ایرانی نقطه زن هستند! اینها موشک های مشقی هستند که: برای تمرین ساخته شده و از رده خارج هستند. موشک انداز ها هم دستگرمی هستند: تا دقت لازم به دست اید: و عکس العمل ها تست شود. همانطور که صادرات نیروی کار هم، تحت عنوان ضد انقلاب و فراری، راه را برای پیروزی اسلام و صدور انقلاب اسلامی ایران، هموار می‌کند. این امر تجربه شده است و تا کنون جواب داده: بطوریکه در موضوع فلسطین، امروزه مردم داخل فلسطین به معارضان اصلی تبدیل شدند: و به جنگ شهری و در گیری چریکی با اسرائیل روی اورده اند، و تانکهای زیادی از نیروهای دشمن به غنیمت گرفتند. در واقع سیاست کلی انقلاب اسلامی، جوشش از درون است. مردمی که در سالهای۱۹۴۰بیش از یک هشتم فلسطین را، به یهودی ها فروختند!

  • سید احمد حسینی ماهینی

ניאוף לפני כן

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

اقتلواالموذی قبل ان یوذی

افرادی چون تاج‌زاده و احمدی نژاد، با قصد آشوب و فتنه و شق عصای مسلمین، به صحنه امده اند لذا مهدورالدم  هستند، و باید قبل از هر اقدامی از زمین نفی شوند(ینفوا من الارض) روایت مشهور می گوید: موذی یا آزار رسان را، قبل از اینکه اقدام کند از بین ببرید! مثلا سوسک یا مار خانگی لازم نیست اول آدم بکشند! بعد کشته شوند. انسانها در صورتی‌ حق‌ حیات‌ دارند که:‌ نافع‌ به‌ حال‌ یکدیگر باشند و یا لااقل‌ موذی‌ و مضر نباشند. اگر انسانی‌ به‌ حال‌ جامعه‌ و برای‌ انسانهای‌ دیگر، موذی‌ و مضر باشد، بدلیل‌ آزار و اذیت‌ محکوم‌ به‌ مرگ‌ می‌ شود! و در صورتی‌ که‌ نافع‌ به‌ حال‌ جامعه‌ بشریت‌ باشند و یا لااقل‌ موذی‌ و مضر نباشند، حق‌ حیات‌ دارد.

  • سید احمد حسینی ماهینی

לשבור זרעים זה מספיק!

سید احمد حسینی ماهینی | جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

تخمه شکستن کافی است!

سپاه و ارتش و حزب الله و انصار الله، همگی در حال تماشا هستند! و این حماس به تنهایی با اسرائیل در گیر شده است. آیا خجالت نمی کشید؟ شرم نمی کنید؟ تماشا بس است، لطفا وارد عمل شوید و کمک کنید. به یک سوال ساده پاسخ دهید: پدافند غزه به عهده کیست؟ ارتش جمهوری اسلامی ایران، دارای بهترین امکانات پدافندی است که: یک ریز پهباد هم نمی تواند از ان عبور کند و سالم بماند. ولی چرا تا کنون از این امکانات، در اختیار یمن و غزه قرار نداده؟ کار بجایی که رسیده که دیشب چهار هواپیمای اماراتی، به راحتی بتوانند این مسیر راطی کرده، و مردم غزه را به خاک و خون بکشند؟ لابد بعد از فتح قدس هم خواهند گفت: این پدافند ارتش بود که مردم غزه را نجات داد؟

  • سید احمد حسینی ماهینی