From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

اولویت های آل سعود جدید چیست؟

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۴۲ ق.ظ | ۰ نظر

 

به نظر می رسد پادشاه جدید عربستان، دست به تسویه وسیعی زده است و: بسیاری از پست ها را جابجا نموده، و افراد را تغییر داده است. اگر این تعییرات به معنی مخالفت با: برخی سیاست های شاه مرده باشد، خیلی جای امیدواری است. مخصوصا اگر این تغییرات در جهت: مبارزه با خشونت طلبی، طالبان پروری و داعش زایی باشد، بسیار مغتنم و مورد تایید می باشد.

همانطور که از عملکرد: شاه مدفون بر می آمد، وی کاملا ضد شیعه بود و در کودکی هم، در تخریب جنت بقیع نقش داشته است. در دوران همو بود که داعش بوجود آمد، و مورد حمایت مالی و معنوی قرار گرفت. بحرین و یمن شدیدا محاصره و: شیعیان زیادی دستگیر و یا اعدام و شهید شدند. گرچه در یمن اتحاد مردمی نگذاشت، القاعده افراد بیشتری را بکشد، ولی در بحرین یک زندان بزرگی ساختند که: در میان دریا محاصره شده بود، و همه مردم بحرین را زندانی کردند.

البته دو دستگی در بحرین  بیشتر بخاطر اعمال نفوذ: برخی مراجع است. او از مراجع عراق و همان مرجعی است که: در سال 1346 رای به جدایی بحرین از ایران داد! اکنون نیز در مقابل رهبری مراجع ایران، برای خود حساب جداگانه ،باز کرده و اظهاراتی می کند! بینش سیاسی او چندان بالا نیست، و اساسا مخالف ورود به سیاست است! ولی برای جدایی بحرین، زیاد تلاش کرد و اکنون هم مانع پیروزی، و باز گشت بحرین به مام میهن می باشد.

بهر حال وظیفه و اولویت های جدید عربستان: اولا باز پس خواندن سربازان خود از بحرین و یمن باید باشد. آن ها ایران را به دلایل نامرئی هم شده، به دخالت در دیگر کشورها محکوم می کنند! اما خودشان با دلایل مرئی و: آشکار هم که دخالت می کنند! ولی آن را فبول نمی کنند.

 اگر تانک و توپ های عربستان نبود، مدتها بود که انقلاب بحرین به نتیجه رسیده و: آل خلیفه  هم ساقط شده بود. حتی اگر ایران فقط مقابله به مثل می کرد، و به دعوت علمای آنجا، نیرو پیاده می کرد باز هم آل خلیفه سقوط  می کرد.

اولویت بعدی آل سعود، بازسازی بقیع  و مراکز تاریخی اسلامی است، که در دوران پدرانشان تخریب شده است. چه مکان هایی که در 82 سال پیش تخریب شدند، و آشکارا آن را انجام داده، و به این توهین آشکار خود افتخار کردند، و چه تخریب هایی که در پوشش جاده سازی، یا عمران و ابادی انجام دادند. ئ تقریبا هیچ جایی باقی نمانده که تغییر نداده، یا تخریب نکرده باشند.

اگر آن ها سواد ندارند، و قوانین یونسکو را نمی دانند! ولی یونسکو که سواد دارد، و میداند همه کار های آن ها مخالف: قوانین حفظ میراث فرهنگی است، ولی سکوت می کند! بدبختانه  بسیاری از دولتمردان ایران، که برای برگرداند یک تکه تقلبی از: آثار کورش فعالیت کردند، حاضر نشدند یک قدم یا یک کلام، برعلیه اینهمه نابود گری سعودیها کاری بکنند!

اولویت سوم آزاد سازی نرخ نفت است، باید از تاراج رفتن منابع حیاتی جلو گیری کند، و از سرعت استخراج و ارزان فروشی جلوگیری نمایند. چرا که این امر هم به ضرر خودشان است، و هم به ضرر مصرف کننده و خریدار. زیرا کاهش بی منطق قیمت نفت، فقط یک ابزار سیاسی است، و در کاهش قیمت نفت یا بنزین مصرفی، تاثیری ندارد و این امر در این چند ماه، و ماه های مشابه ثابت شده است.

یعنی اگر بخاطر مصرف کننده، قیمت ها را پایین می اورند، بررسی ها نشان می دهد: در طول این مدت نه تنها قیمت حامل های انرژی، مخصوصا نفت و بنزین ارزان نشده، بلکه گرانتر هم شده است! زیرا اثر روانی جنگ اقتصادی نفت، نامشخص بودن آینده آن است. و این امر استرس بازار را زیاد می کند، و مردم به ذخیره سازی و: مصرف بیشتر روی می اورند!

البته اولویت های آل سعود زیاد است، یکی از این اولویت ها که واجب عینی است، نابودی یا برکناری  کل آل سعود است! تا مردم دنیا از دست این حامیان خشونت و: مبلغان شمشیر بدست، راحت شوند.

什么是沙特的新房子的重点是什么?

似乎是沙特新国王,有一个大的沉降和很多帖子被感动了,物是人非。如果这种变化意味着反对一些政策国王死了,所以希望。特别是如果改变方向:反暴力的斗争中,塔利班康复和就业短跑是非常有价值的,并获得批准。

作为国王被安葬在他的反什叶派和孩子们,在珍妮特霸气的破坏起到了一定作用。他是短跑过程中创建,以及财政和道义支持者。巴林和也门的强烈围攻:许多什叶派穆斯林被逮捕或者执行和烈士。虽然联盟是不是在也门,基地组织杀死更多的人,但他们所做的是四面环海一个大监狱在巴林和巴林的所有的人获刑。

在一些参考巴林更大的影响力划分。他伊拉克当局和主管部门认为:在1346,该国将投票支持分离巴林!现在,伊朗当局领导人,他们的独立账户,开放,使得一份声明中!他的政治观点都不是很大,基本上进入政治的对立面!但是对于分离巴林的胜利避免了大量的精力和时间,并回归祖国家园是巴林。

然而,新的任务和优先事项沙特阿拉伯:首先从巴林和也门撤军应该读。他们是无形的,因为伊朗正在干涉其他国家的谴责!不过,他们的理由和明显的,露出涉及谁!但不准备承认它。

 如果不是沙特的坦克,火炮和不久前的巴林阿勒哈利法也被废止得出的结论。即使伊朗只会报复,并邀请学者,有动力再次走落人。

下一个工作重点沙特,重建的霸气和历史中心,这是在父亲的破坏。什么地方被摧毁82年前,显然它的完成,这是一个侮辱他的荣誉和道路覆盖范围的破坏,或发展,康复一样。几乎不存在未更改,或者没有被破坏的地方。

如果他们没有受过教育,不知道联合国教科文组织的规则!但联合国教科文组织扫盲,并且知道他们所有的对保护文化遗产的法律工作,但它是沉默!不幸的是,许多伊朗政府,它返回一个假两件套工作活动赛勒斯都没有散步还是一句话,对所有沙特人加里·摧毁的东西!

第三个重点是开拓成品油价格,不应该阻止重要资源的掠夺,提取速度,避免反倾销。因为这是对他们不利,而对消费者和购房者的损害。无能低级油价,不只是一个政治工具,并在油或汽油的价格,而且它会在数个月没有效果,而且同月固定。

这意味着,如果消费者,更低的价格,调查显示,在此期间能源不仅价格,特别是石油和汽油不便宜,但它更贵!经济战争对石油的心理影响,它的未来是不确定的。这种压力可以增加你的市场,而存储和使用更多的转!

铝沙特,必须是客观的重点之一的高优先级,破坏或去除沙特是!世界已经失去了暴力事件的一名支持者:金额剑,很舒服。

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی