From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

From Washington to Rafah

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

طرح دو فوریتی برای مجلس

سید احمد حسینی ماهینی | پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

انتخابات جدید در راه است. نمایندگان باید اقدام به ارائه: طرح دو فوریتی اصلاح فانون انتخابات، یا ماده واحده ای برای: الحاق به آن نمایند.

این ماده واحده باید، عضویت افراد در  فتنه 1388را، از عوامل مردود شدن کاندیدا ها، اعلام نماید. چون آن ها که از در، نتوانستند وارد شوند، اکنون در صدد هستند تا: از پنجره وارد شوند

تحرکات وسیعی صورت گرفته، تا اصحاب فتنه که در مجلس رای نیاوردند، بعنوان مسئول یا پشتیبان ستادهای: انتخاباتی غیر مجاز گردند. که در آینده با ورود به مجلس، بتوانند در تغییر آرا آنان، موثر باشند.

البته به علت میرایی جریان فتنه، چنین امری اتفاق نخواهد افتاد، ولی توهم اهالی فتنه ممکن است: هزینه هایی را برکشور تحمیل نمایند.

این توهم در چند زمینه است: یکی اینکه بجای گوش دادن به: اخبار و تخلیل های رسانه ملی، به دنبال رسانه های خارجی هستند، و منابع خبری خود را، از دشمنان ملت ایران می گیرند. رادیو بی بی سی وابسته به: سازمان اطلاعاتی انگلیس ، هرچه بگوید برای آن ها اتمام حجت است! و حتی دیدنی  های خود را هم باور نمی کنند!

مثلا حضور میلیونی مردم در 9دی،  برای آن ها ارزشی ندارد.  ولی 10نفر لخت و عور، جلوی سفارت ایران در انگلیس یا فرانسه، برای آن ها افکار عمومی است! و باید به اعتراض آنان توجه شود.

توهم دوم آن ها در مورد: پیشرفت ایران است. ایران چه از نظر علمی پیشرفت کند، و چه در بالاترین مقام ها قرار بگیرد، هنوز همان کشور توسعه نیافته است ، که باید از الگوهای صد سال پیش اروپا، پیروی کند تا به قافله تمدن برسد.  اما اگر اروپا و آمریکا، در فساد و بیکاری و رکود هم غرق باشد! هیچگاه چنین چیزی را نمی پذیرند، و اصلا  این اخبار را نمی شنوند! و قابل شنیدن هم نمی دانند.

توهم بعدی آن ها در مورد جنگ، یا دفاع مقدس است. اولا که ایران را، مقصر هر جنگی در جهان میدانند! و با اینکه آمریکا، علنی دخالت می کند ولی، ایران را مداخله گر می دانند. و با اینکه سربازان اروپایی هستند که: در اطراف ایران حضور دارند، ولی کشته شدن آن ها را، به تحریک ایران می دانند.

همانطور که شعار هم می دانند، تما بدبختی ایران را برای: حمایت از فلسطین می دانند. و معتقدند ایران، مردم خود را گرسنه نگهداشته! تا برای فلسطن و لبنان کمک بفرستند.

در مورد تاریخ ایران هم، تفکر خاص خود را دارند. سید جمال الدین اسدابادی را فراماسون می دانند، در حالیکه فراماسون های اصلی را ستایش می کنند! مصذق و ملی گرایی برای آن ها، قهرمانان بلا منازع هستند ولی،  شیخ فضل الله نوری ها و آیه الله کاشانی ها را، انگلیسی می دانند در حالیکه انگلیسی های اصلی  و: واقعی را می پرستند!

در مورد خط امام و روحانیت هم، تا جایی که به مقام آن ها ضربه نزند، حمایت می کنند ولی، در عمل اعتقادی به این حرف ها ندارند. ولایت فقیه را استبداد و دیکتاتوری می دانند! ولی یکسو نگری غرب یا شرق، برای آن ها احترام آمیز است! یعنی اگر در ارتش آمریکا، کسی جرات مخالفت ندارد، عیبی ندارد! ولی در ایران در مورد همین موضوع ،می گویند زور گویی کادر ها به سربازان است!

کشتار و اعدام در غرب، اگر انجام شود عیبی ندارد! بالاخره یک دانش آموزی، ممکن است تیراندازی بکند! به کسی مربوط نیست. ولی اگر در ایران قاچاقچی را هم اعدام کنند، با افاده روشنفکری می گویند: ما با هر گونه اعدامی مخالف هستیم! این وحشیگری است.

اگر در چین یا اروپا مسئول فاسدی را کنار بگذارند، این ها خوشحال می شوند ، ولی در ایران اگر ، اینطور شود می گویند: امنیت سرمایه به خطر می افتد! 

紧急的议会计划 

新选举的方式。议员应采取行动,提供矫正法农的选举应急计划,或单篇文章,加入他们的行列。 

这应该是一个单篇文章,阴谋会员1388,候选人的失败并公布。这是因为他们不能进入,他们正在寻找起来:日志窗口 

广泛采取的行动勾心斗角谁没有在大会投票的人,或支持充电总部:选举是非法的。在未来进入议会,他们可以改变自己的看法,是有效的。 

阻尼因阴谋,所以不会发生,但它可能会勾心斗角人们对该国成本的错觉。 

在几个关键领域的错觉:一个是不是听新闻和全国媒体分析师,寻找国外媒体,他们的来源,是伊朗民族的敌人。 BBC电台的联盟:英国情报机构,最后通牒是对他们说!他们不相信,甚至可以看到她! 

举例来说,一百万的人1月9日,对于没有价值。但10裸裸的英语或法语伊朗大使馆前,因为它是大众!而且必须在他们的抗议予以考虑。 

关于伊朗的进步二等错觉。无论是在科学进步方面,并且被放置在最高级别,目前国家还没有开发出来,这应该是欧洲百年前的格局,跟随车队到达文明。但是,如果欧洲和美国都陷入腐败和失业和经济衰退的时间!不要接受这样的事情,并没有听到这个消息!和声音不知道。 

关于战争,还是战争的三维幻觉。首先,伊朗会责怪任何战斗机在全世界都知道!而美国公众的参与,但是,伊朗考虑介入。和欧洲的军队是目前在国内,但杀死他们,伊朗的刺激。 

正如你所知的口号,伊朗所有的苦难,以支持巴勒斯坦。和伊朗,其被剥夺!发送援助巴勒斯坦和黎巴嫩。 

在伊朗,自己的思维的情况下。赛义德·贾马尔·阿萨德知道共济,共济会成员,而他的主要的一致好评!摩萨德和民族主义的他们,但敌方英雄贝拉,谢赫法兹鲁拉鹦鹉和阿亚图拉卡桑尼英语,但英语被认为是原始的,并且真正的崇拜! 

在伊玛目和神职人员在一起的线,使子弹击中其官方支持,但在实践中,他们不相信这些话。文书专制和独裁知道!片面性西方还是东方的,因为他们是尊重!这意味着,如果美军,谁也不敢反对,没关系!但是在这个问题上的情况下,被称为强制方框,部队! 

毁灭和死亡在西方,如果是没有错的!最后,一个学生,学生可以做到!给别人无关。但是,如果是走私分子在伊朗执行的,智力势利说,我们反对任何此类处决!这是野蛮。 

如果在中国或欧洲抛开贪官污吏,这些人是幸福的,但如果伊朗,就像他们说的:投资的安全处于危险之中!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی