در راه اعتلای ایران

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

در راه اعتلای ایران

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

اسرائیل عزرائیل واقعی است!

سید احمد حسینی ماهینی | يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

Israel is real Izrael! اسرائیل عزرائیل واقعی است!              

کشتار وسیع توسط اسرائیل، نشان می دهد که در نامگذاری آنجا، اشتباه کوچکی شده است. زیرا اسرائیل، لقب حضرت یعقوب یکی از انبیا الهی است. در حالیکه جنایات جنگی دولت صهیونیستی، ثابت می کند که نام عزرائیل! بر آن برازنده تر است.   

ارکان تشکیلات الهی، برمبنای عرش و کرسی است. که کرسی یا ستاد فرماندهی الهی، دارای چهار پایه است که: گویند چهار گوش بودن خانه کعبه، تمثیلی از این عرش الهی است. ارکان تشکیلات یا: معاونت های چهار گانه این ستاد را، چهار ملک مقرب تشکیل می دهند. یعنی اسباب اداره جهان، این چهار ستون مهم هستند. نام های این ملائکه، عبارتند از :    جبرائیل و میکائیل، عزرائیل و میکائیل. که این اسامی معمولا در همه ادیان الهی، با تلفظ های گوناگون وجود دارد .

شرح وظائف  هریک از این معاونان، کاملا مشخص و تعریف شده و دقیق است . حضرت جبرائیل مانند: رئیس قوه مقننه خدا است. مسئول ارسال رسول و: ابلاغ وحی و تدوین :اساسنامه و قوانین اساسی برای بشر است. و خداوند تمام مصوبات خود را، به وسیله این ملک مقرب ابلاغ می کند.

اعضای این قوه، که حضرت جبرائیل رئیس آن است، عقل بشر است. یعنی به تعداد انسان ها، عقل وجود دارد. که قوه مقننه فردی هرشخص است . اگر این سرباز یا عضو مجلس قانون گذاری الهی، با رئیس قوه یعنی حضرت جبرائیل، و در واقع وحی الهی، هماهنگ باشد عقل او کامل است.

البته تشکیلات قوه مقننه هرمی است :در راس آن حضرت جبرائیل، بعد عقل بشراست. هر عقل بشری هم، برای خودش سازماندهی دارد که: بنام جنود عقل یا لشکر عقل، در وجود هر انسان هستند. و در مقابل لشکر جهل، صف ارایی می کنند.که برخی این عناصر را تا: چهل یا هفتاد مورد هم شناسایی کرده اند.

قوه مجریه خدا هم مانند همین است. فقط در راس آن حضرت میکائیل است.نماد ایشان در وجود هرکس، بنام اراده و عزم می باشد که: امور هر فرد را براساس عقل، انجام می دهند . اگر اراده کسی به سمت جهل حرکت کند، و فرامین آن را اجرا کند، بی اراده نام گذاری می شود. زیرا جهل به معنی نبود عقل و اندیشه است. و پیروی از آن هم نبود اراده و عزم .

رئیس قوه قضائیه خدا هم، همان حضرت اسرافیل است. که قاضی القضات است. و با دمیدن در صور خود، همه را به دادگاه الهی دعوت می کند. سربازان این قوه یا: قاضی و دادیار های آن هم، در وجود هر انسان است،و وجدان نام دارد. معمولا وجدان انسان، در موقعیکه اراده او براساس عقل عمل کند، در حالت تعادل قرار دارد. ولی با حرکت به سوی جهل، وجدان بیدار انسان، به وی اخطار می کند.

اما آیا وظیفه حضرت عزرائیل چیست؟ عزرائیل مامور جلب انسان ،جمع آوری پرونده ها و بستن آن ها است. با آمدن عزرائیل، اراده و عقل ، وجدان تعطیل می شود! و انسان آماده رفتن به دادگاه الهی می گردد.!

    البته ما این کار را مردن می نامیم! و عزرائیل را مسبب تمام مرگ ها می شناسیم. و از دست او ناراحت هستیم. می گویند: عزرائیل خود هم به این موضوع واقف است! وقتی به خدا عرضه داشت، خداوند فرمود ما کاری می کنیم که: کسی به شما شک نکند! مردم در حال تصادف یا سکته قلبی، یا امور دیگر می میرند! و کسی به شما شک نمی کند!  

以色列官员的死亡。! 

广泛破坏以色列,显示有标签是一个小过。由于以色列被命名为雅各的上帝的先知之一。而犹太复国主义国家的战争罪行,证明了天使的名字!这是更优美。 

组织要素神圣的王座和主席的基础。座椅或总部,上帝是他们Foursquare的房子克尔白,神圣王座的寓言凳子。组织或机构:四运动系的四个属性青睐的形式。玩具世界的办公室,这四个支柱是非常重要的。这些天使的名字是加布里埃尔和迈克尔,迈克尔天使。这些名称通常是在所有的宗教,有不同的拼法。 

描述每个人大代表的职能,明确和准确的。哈兹拉特加布里埃尔神是立法机关的头。发送电子邮件使者:提供启示和编译:宪法和人性的基本规律。上帝和他的所有法例,由被输送的财产青睐。 

司法人员,先知加百列的董事长,人的大脑。有多少人,有啥子。立法机关是个体的人。如果上帝的立法议会的士兵或成员,首席哈兹拉特加布里埃尔,确实天启必须符合他的机智完美。 

立法结构金字塔发挥得淋漓尽致,哈兹拉特加布里埃尔,人类的智力。每一次人类智慧,他组织:在每个人的军队被称为智慧。和无知的部门,他们投了,那一些内容:。他们已经确认了大约40或70。 

上帝的执行力是这样的。迈克尔是唯一在他的头上。图标有没有人在其中,这就是所谓的原因的基础上,任何人的事务的意志和决心,他们做的。如果有人将迈向无知,并命令它运行漂移而得名。这意味着没有愚昧,智慧和思想。它没有按照意愿和决心。 

司法神的头,先知是一个六翼天使。是终审法院首席法官。吹他的小号,神邀请所有告上法庭。部队或司法机关:时法官和检察官,在每个人的良心被调用。通常情况下,人类的良知,在什么时候,他按照理性行事,处于平衡状态。但搬进无知,唤醒人的良知,他警告说。 

但天使他的工作?天使人员抓住男子正在收集记录并关闭它。与天使,意志和智慧,良知被关闭!人性和神性是准备去法院。! 

    我们称此为死亡!和死亡天使背后都知道吧。我们是悲伤和怀念他。说,你的天使是很清楚这个问题!当它被献给神,耶和华说,我们将做到这一点的人你不怀疑!人事故或心脏发作,或其他的东西死!毫无疑问,你不会!

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی