در راه اعتلای ایران

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

در راه اعتلای ایران

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

55کشور آمریکای شمالی، فقط یک رای در سازمان ملل

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

چرا سازمان ملل،

 امپراطوری ایران را،

تجزیه کرد؟

ایران بزرگ بارها و بارها تجزیه شد، ولی بلافاصله توانست با یک رهبری سریع، خود را به اتحاد دوباره برساند. مثلا داریوش کبیر یا کورش و جمشید جم، از جمله کسانی بودند که در ایجاد اتحاد بین اقوام و: سر زمین های ایرانی، امپراطوری بزرگی را تاسیس کردند. و این فقط در زمان پیشدادیان یا: هخامنشیان نبود بلکه ساسانیان نیز، سرزمین بزرگی را متحد کردند.

      بعد از اسلام هم سامانیان و خوارزمشاهیان ، صفویه و حتی افشار و قاجار بر آسیای غربی و: آسیای صغیر و برخی از نقاط اروپا و آفریقا حکم روایی می کردند. ولی همیشه مورد طمع بودند و: تقریبا میتوان گفت دسیسه های روم شرقی، با دسیسه های دیگران گاهی باعث شکست می شده و: ایران تجزیه می شد.

    اما فرهنگ غنی ایرانی هر متجاوزی را برده خود می ساخت. نفوذ ایرانیان بر دربار بنی امیه و بنی عباس، و وسعت حکومت آنان که رشک قوم مغول را درپی داشت. و یا ایلخانان مغول که خود شیعه شدند و: به عمران و بازسازی این کشور پهناور پرداختند.

در زمان صفویه ایران بزرگ بر تمام جهان اثر گذار بود و: اروپا آهسته آهسته خود را به ایران نزدیک می کرد. و ایران زیرکانه رفتار خود را با اقوام اروپا تغییر می داد، تا انان سوء استفاده نکنند. گاهی در کنار فرانسه بود گاه، با انگلیس برعلیه روس ها بود و: گاهی هم با روس ها بر علیه انگلیس. و این امر تا قبل از تشکیل جامعه ملل در اروپا ادامه داشت . در این زمان اروپا کم کم خود را برعلیه ایران متحد می کرد، تا از این بازی ایرانیان فرار کند.

   البته فکر اصلی این کار از وودرو ویلسون، رئیس جمهور آمریکا بود. وی با این کار توانست غرب را، برعلیه ایران متحد کند و در همان زمان، استقلال افغانستان را به رسمیت شناخت و: حدود 58کشور را نیز کمک کرد تا: به عنوان کشوری مستقل مطرح شوند.

   در واقع با این کار آمریکا توانست: به کمک اروپایی ها از ایران بزرگ 58کشور بسازد و: برای هرکدام حاکمی جداگانه تعیین کند که :تابع ایران نباشند.

به رسمیت شناختن تمام کشورهایی که: تا آن موقع در نقشه حوزه تمدنی ایران قرار داشتند، زمینه را برای هرچه کوچکتر شدن ایران فراهم ساخت. روش آن ها این بود که بخشی از سرزمین ایران را، اشغال می کردند و بعد به آن ها می گفتند: ما به شما استقلال می دهیم. در هندو پاکستان و افغانستان و عراق، این موضوع را پیاده کردند و تمام زحمات نادر شاه را بر باد دادند.

روسیه نیز با اینکه در آسیا قرار داشت، با پیوستن به اروپا بخش دیگری از ایران را، تحت عنوان جمهوری های خود مختار جدا کرد. ولی  به آنان استقلال کامل نداد.

همه این حوادث در بین سال های 1290هجری شمسی، تا 1299یعنی کودتای رضاخانی انجام شد. و آمریکا در پشت پرده همه این طرح های استقلال طلبانه یا: از نظر ما تجزیه طلبانه بود. زیرا اروپا را هم با این سیاست، در گیر تجزیه طلبی کرده بود که: نماد عمده آن جنگ جهانی اول و دوم بود. و به خوبی میتوان دید که پس از دو جنگ، پیروز واقعی این کشتارها آمریکا بود. و توانست دیگران را تجزیه و خود را متحد کند. با طرح فدراتیو ویلسون، آمریکا متحد شد و ایالات متحده آمریکا لقب گرفت، ولی دولت های اروپا و آسیا تجزیه شدند و: به جنگ برای ترسیم مرزها پرداختند.

    آمریکا بعد از پیروزی در جنگ دوم جهانی، به بهانه کمک های مالی طرح مارشال به این تجزیه طلبی ها ادامه داد. مثلا در ایران به بهانه کمک به بلوچ ها یا اقوام دیگر، آن ها را به تجزیه طلبی تشویق می کرد. و همه اقوام داخلی ایران در این دوران، همین موضوع را داشتند و درواقع، آمریکا می خواست ایران هر روز کوچک و کوچک تر شود.

  اروپا هم سرنوشتی بدتر از این داشت و: آمریکا برای تسلط بیشتر جامعه ملل را تغییر نام داد و: به نیویورک برد . سازمان ملل متحد به بهانه: جلوگیری از جنگ مرزها 58کشور دنیا را به 196کشور رساند.

   اگر مطالعه ای در این زمینه صورت گیرد، برخلاف تبلیغات موجود، آمریکا همه کشورها را تجزیه می کرد، ولی در داخل خود به هیچکس اجازه استقلال نمی داد. یعنی 55کشور آمریکای شمالی، فقط یک رای در سازمان ملل داشتند. در حالیکه مولداوی و کریمه واوکراین و... هرکدام یک رای !

     البته آمریکا برای بی اثر کردن رای آن ها هم فکر کرده بود: با تشکیل شورای امنیت و: ایجاد حق وتو راه را بر تاثیرگذاری آرا کشورهای تجزیه شده بست.

    لذا ما از همه اندیشمندان روابط بین الملل، میخواهیم تاریخ را با دید باز مطالعه کنند تا: معلوم شود : همانطور که امام خمینی ره گفت: آمریکا شیطان بزرگ است، همه را به جان هم می اندازد تا حکومت کند. همه را به تجزیه طلبی تشویق می کند! ولی خود را هر روز متحد تر نشان می دهد.

هم اکنون واقعه کریمه و اکراین نمونه زنده آن است. در حالیکه برای مردم یک میلیونی شرق اکراین، دل می سوزاند برای جمعیت دویست میلیونی 99درصدی خودش، کوچکترین ارزش استقلال قائل نیست.

زمان آن رسیده که مردم بدانند: مسبب تمام کشتارهای جهان، از زمان ویلسون به این سو آمریکا بوده است و: ملت آمریکا بیش از این خفت یک رای در سازمان ملل را، برخود هموار نکنند.   

为什么联合国

 伊朗帝国,

该分析?

更大的伊朗反复分析,但立刻成为了早期的领先,它会团聚。例如,赛勒斯和大流士大帝,或果酱,包括那些谁创建的部落和伊朗土地的头部之间的团结,建立一个大帝国。唯一的一次Pishdadian或:萨珊但不是阿契美尼德帝国,伟大的土地进行了统一。

      经过伊斯兰教和Kharazmshahian王朝,萨法维和卡扎尔,阿夫沙尔,甚至西亚和小亚细亚,以及欧洲和非洲的一些地区被裁定有效。但总有关于贪婪,几乎可以说是拜占庭式的阴谋,别人的阴谋中,有时会造成故障和伊朗进行了分析。

    但在采取任何侵略者其丰富的文化建设。伊朗的影响在巴尼Umayya和巴尼阿巴斯的法院,和他们的政府是挑起嫉妒蒙古部落的程度。族长是莫卧儿和什叶派:这个幅员辽阔的国家的建设和改造开始的。

萨法维伊朗是对整个世界产生了重大影响:欧洲将减缓他们的做法给伊朗。伊朗和欧洲的聪明人会改变他们的行为,所以不要使用它们。有时在法国,有时与英国一起反对俄国,有时与反对俄国,英国。这一直持续到国在欧洲联盟的形成。在这个时候,欧洲没少团结起来反对伊朗,伊朗人逃脱游戏。

   伍德罗·威尔逊,美国总统工作的基本思路。他能够与西方合作,团结起来反对伊朗的同时,认识到国家的独立和大约58个国家协助被视为一个独立的国家。

   事实上,这样做可能美国:欧洲大贡献58个国家进行:为每个单独的标尺确定函数不是伊朗。

所有的人,直到然后映射文明的域的国家承认,伊朗已经提供了上下文的一切变得越来越小。这种方法是伊朗领土的一部分,占用,然后他们说:我们会给你独立。印度教徒在巴基斯坦,阿富汗或伊拉克,将实施纳德国王的挥霍所有的努力。

虽然俄罗斯在亚洲,欧洲加盟伊朗的另一部分,在不同的自治共和国。但他们不是完全独立。

所有在今年1290回历这些事件,直到1299政变REZAKHANI 。而美国是所有这些计划的分裂我们的或独立的后面。欧洲以及参与分裂主义的政治:第二次世界大战的主要标志。和好了,我们可以看到,两场战争,真正的胜利是杀死美国。和其他人将团结他们的分析。威尔逊计划联邦,美国和美国被命名,但欧洲和亚洲的政府进行了分析:在战争开始绘制边框。

    美国的胜利,在二战结束后,马歇尔计划下授予这种分离继续。例如,帮助俾路支等民族的借口下,它会鼓励分离主义者。在此期间所有伊朗人民,有同样的问题,事实上,美国希望伊朗每天越来越小。

  欧洲仍然是更悲惨的命运:美国更占优势更名为国联:纽约交易。联合国的借口:防止战争的边界杀死58个国家的196个国家。

   如果研究在这方面做,尽管宣传,美国将打破所有的国家,但独立性不会让任何人里面。在55个国家,在北美,在联合国只有一票表决权。而摩尔多瓦和克里米亚Vavkrayn和一票!

     美国投票决定废除它也曾经想过,形成了议会,并在分析国家接近的选票创造一个有效的否决权。

    因此,我们的国际关系,历史可以追溯到同一个愿景,研究所有学者:要明确:由于霍梅尼说,美国是大撒旦,所有的生命抛出了规则。分裂鼓励大家!每一天,更加团结,但他们的节目。

事件克里米亚和乌克兰,它现在活生生的例子。虽然万人东乌克兰,心脏烧伤的2亿人口的99% ,未授予独立的最小值。

现在是时候让人们知道:所有的杀戮背后,美国一直以来威尔逊:美国人民更丢脸的表决在联合国,而不是忍受。  

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی