Penetration into the land of Israel

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

Penetration into the land of Israel

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

وعده نابودی اسرائیل

سید احمد حسینی ماهینی | چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

اصلح کیست
اصلح در بین شش کاندیدا کدام است. و ما چه معیاری باید داشته باشیم.  نظر سنجی ها نشان میدهد قالیباف ، جلیلی و پزشکیان در اشل بالا هستند، و سه نفر دیگر در پایین تر  قرار دارند. اجمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا، می گوید هیچکدام از شش نفر، قانون اساسی را نخوانده اند. و یا اگر خوانده اند ان را قبول ندارند، و کنار گذاشته اند(که باید به ان قسم بخورند). لذا هیچیک صلاحیت مطلق ندارند. در قانون اساسی وظیفه رئیس جمهور، اجرای قانون و حفاظت از اجرای ان است. در حالیکه همه سخنرانی های کاندیدا ها، حول محور تصویب قانون جدید است، که کار مجلس می باشد. و این نشان میدهد قانون را اشتباه فهمیدند. هر نوع وعده های رفاهی انان، که قدرت جذب رای بیشتری دارد، نیاز به مصوبه دارد. اگر بارانه ها را زیاد کنند، بیمه تامین اجتماعی را بیشتر کنند و همه وعده ها، نخست باید در مجلس مطرح شود، با توجه به تراکم کار مجلس، مصوبات باید سه فوریت بخورد ، و الا به عمر دولت کفاف نمی دهد. و منجر به خلاف وعده شده، و رئیس جمهور در مقابل قانون قرار می گیرد. پس کسی اصلح نیست، پیشنهاد این است یک موضوع داخلی (حجاب خواسته شهدا )و یک موضوع خارجی(نابودی اسرائیل خواسته امام خمینی):ملاک قرار بگیرد. و هرکس قول بدهد که بهنر اجرا می کند، رای به او داده شود. نه اینکه ، انتخابات بهانه ای شود برای کشتار بیشتر غزه، و یا ولنگاری و فساد بیشتر فاحشه ها. لذا در این خصوص سعید جلیلی تواناتر است.

 


اصلح در بین شش کاندیدا کدام است. و ما چه معیاری باید داشته باشیم.نظر سنجی ها نشان میدهد قالیباف ، جلیلیو پزشکیان در اشل بالا هستند و سه نفر دیگر در پایین ترین قرار دارند. اجمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا می گوید هیچکدام از شش نفر قانون اساسی را نخوانده اند و یا اگر خوانده اند ان را قبول ندارند و کنار گذاشته اند. لذا هیچیک صلاحیت مطلق ندارند. در قانون اساسی وظیفه رئیس جمهور اجرای قانون و حفاظت از اجرای ان است. در حالیکه همه سخنرانی های کاندیدا ها حول محور تصویب قانون جدید است که کار مجلس می باشد. و این نشان میدهد قانون را اشتباه فهمیدند. هر نوع وعده های رفاهی انان که قدرت جذب رای بیشتری دارد نیاز به مصوبه دارد. اگر بارانه ها را زیاد کنندف بیمه تامین اجتماعی را بیشتر کنند و همه وعده ها نخست باید در مجلس مطرح شود، با توجه به تراکم کار مجلس مصوبات باید سه فوریت بخورد و الا به عمر دولت کفاف نمی دهد. و منجر به خلاف وعده شده و رئیس جمهور در مقابل قانون قرار می گیرد. پس کسی اصلح نیست، پیشنهاد این است یک موضوع داخلی (حجاب )و یک موضوع خارجی(نابودی اسرائیل:ملاک قرار بگیرد. و هرکس قول بدهد که بهنر اجرا می کند رای به او داده شود.

  • سید احمد حسینی ماهینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی