در راه اعتلای ایران

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

در راه اعتلای ایران

Ahmad Mahini candidate for Presidental election in America

فرایند سرمایه گذاری خطوط LRT در قلب طهران

سید احمد حسینی ماهینی | شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

طرح جهادی مدیریت ونظارت برعملکرد پیمانکاران شمال تهران اجرا شد
جهت پیشگیری از وقوع حوادث و افزایش ایمنی در محیط های کاری ، طرح جهادی مدیریت و نظارت برعملکرد HSE  پیمانکاران شمال تهران اجرا شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک،  سیدرضا موسوی رییس اداره و دبیر شورای هماهنگی مدیریت HSE  شهرداری منطقه یک با بیان این خبر اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل  سامانه مدیریت HSE شهرداری تهران در خصوص نظارت،کنترل ،ارتقای سطح بهداشت،ایمنی و محیط زیست نیروهای پیمانکاران پروژه های مناطق 22 گانه از جمله تاسیسات و اماکن تابعه و تحت مدیریت هر یک از معاونت های فنی و عمرانی، خدمات شهری و محیط زیست، حمل و نقل و ترافیک، امور اجتماعی و فرهنگی، توسعه منابع انسانی و مالی و اقتصاد شهری  در بازه زمانی 12 دی ماه تا 12 اسفند ماه ، منطقه یک شهرداری تهران اقدام به بازرسی و نظارت بر پروژه های پیمانکاری نموده است. 
وی گفت: به منظورکنترل و نظارت  بر حسن اجرای اقدامات اصلاحی و سنجش مستمر کارایی و اثربخشی نیروها جهت پیشگیری از وقوع حوادث در سطح منطقه یک بیش از 120 پروژه پیمانکاری مورد بازدید کارشناسان این اداره قرار گرفت.
موسوی اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح، دستیابی به اهداف عالی HSE در حوزه پیمانکاران و ایجاد محیط های کار و زندگی امن و سالم، بیش از گذشته تسهیل و تسریع شود., ,ونیز:

فرایند سرمایه گذاری خطوط LRT  در قلب طهران

شهردار منطقه 12 تهران از آغاز فرایند سرمایه گذاری خطوط LRT  در محدوده ی قلب طهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 12 تهران ، دکتر پیمان حسین محسنی شهردار این منطقه گفت : شرکت آلستوم فرانسه و مجموعه ی داخلی چیلکو ، اقدامات مطالعاتی لازم به منظور آغاز فرایند سرمایه گذاری در ایجاد خطوط حمل و نقل ریلی LRT در قلب طهران را صورت داده اند و پس از طی مراحل قانونی ، امکان جذب این سرمایه گذاری در منطقه 12 مهیا می گردد.

وی با اشاره به اینکه محور فعالیت حمل و نقل مورد نظر ، جابجایی مسافر و گردشگر در مرکز تاریخی شهر است ، افزود : سرمایه گذاری پیش بینی شده با سود بسیار کم و به صورت BOT در قالب یک وام بلند مدت و به شکل یک بسته ی کامل اقتصادی ، فرهنگی و خدماتی در نظر گرفته شده است.

شهردار قلب طهران ادامه داد : محور فعالیت های ما بر اساس طرح جامع ریلی منطقه 12 و سیاست ها و مصوبات شورای اسلامی شهر تهران و شهردار تهران خواهد بود.

دریافت

  • سید احمد حسینی ماهینی

در قلب طهران

فرایند سرمایه گذاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی